Festa di l'Annunziata

Unu di e dozote ghjente festivi Ortodoxi hè a Annunziata. A data di a festa precede à a Natività di Cristu per quasi nove mesi. A Festa di l'Annunziata in Ortodoxia si celebrà u 7 d'aprile annu è hè unu di i più brillanti.

L'annunziava hè a bona nova

Questu ghjornu marca a bona nutizia di u nùvuru future di u Figliolu di Diu, chì u santu Archangel Gabriel hà riferitu in l'apparizione di a Immaculate Virgin Mary. Questu avvene hè riflessu in u Vangelu. A storia precisa di a festa di Annunziu ùn hè micca stabilitu, hè infurmatu chì in u 560 King Justinian pointau à a data - 7 di aprile in u nostru modu. I primi cunti cù a Scena Annunziata datanu di u V seculu. U nome di questu vacanzi trasmette u significatu basicu di l'avvenimentu cilibatu da a chjesa.

Finu à l'età di quattordeci, Maria era cundotta in u tempiu di Ghjerusalemme è da esse aduprata à spusà o rinvià a casa. Ma ella annuncia a so intenzione di esse un devoti per sempre. Eppuru i sacrificadori di u tèmpiu lampò à u Ghjiseppu Josephu ottanta anni, affinchendu a cura di a Vergine.

In a casa di u vechju Joseph, Maria modesta hà purtatu una vita neia, cum'è prima à u tèmpiu. Duranti a lettura di u libru di e Sacra Scritture, l'arcànghjulu Gabriellu fù apparse à ella è adavamo annunziatu à Maria chì avia acquistatu una gràzia speċjali è diventerà a mamma di u Figliolu di Diu. A Vergine Beatu hà umilmente aceptatu a vulintà di Diu. Eccu ciò chì a festa di l'Annunziu voli - bona nutizia. Questu avvene marca a miraculosa cuncepimentu di Ghjesù Cristu sottu a influenza di u Spìritu Santu. Cusì, u Figliolu di Diu diventa ancu u Figliolu di l'omu. A Virgen Maria marca a rilazione trà Diu è a ghjente. Questu ghjornu marca l'iniziu di a nostra salvezza.

A festa di a Annunziata hè di significazione especial per i cristiani Ortodoxi. Cù a messagiu di Maria nantu à l'apparizione imminenti di u Salvadore, a Storia di l'Evangelu accumincia a venia da u nostru Signore Ghjesù Cristu. Allora sarà Natale, tentazioni in u desertu, guariscenza, l'Ultima Cena, a Crucifixion è a Resurrezzione. In queste festa, i crìdbiti Ortodoxi sò ancu permessi di rinfurzà a Great Quaresma è permettenu a manghjà di vinu è di pisci.

L'annunzia trà i cristiani Ortodoxi divintò una festa prediletti. U primu primu soli di primavera preèsentanu l'iniziu di a primavera è a ferita di Pasqua - a Resurrección di Cristu. Ci hè una maravillosa tradizione, in u ghjornu di a Annunziata, per allughjà i pumini in u celu, cum'è un simbulu di a venuta da u calore di primavera è a bona nova à i persone da u Spìritu Santu.