Museo Nazionale di Granada


Grenada hè un statu islegiu cù natura stupente, terrenu monticughjenti, boschi tropicali, boni piazze è una zona custiera. A maiò parte di turismu sceglite a Grenada per via di reste di a spiaggia è, sopratuttu, scuntrava, ma se vulete acquistà una idea di u paese, per amparà a so storia è a tradizione , accumincia acquistu di acquistà cù visità u museu naziunali di Grenada.

Infurmazioni ghjugna

U Museo Nazionale di Granada hè situatu in a parti cintrali di a cità di San Ghjuvà in a custruzzione di l'anzianu prusianiu di e donne. U museu ocuva una vecchio capanna francese, custruita in u 1704, è per visità era dispunibule in u 1976. U Museo Nazionale di a Grenadìa presenta altitudini in relazione cù a storia di u statu è a vita di i so populu: quandu avete infurmatu nantu à e tradizione naziunale è i festivals , i punti principali da a storia di u statu. U museu hè cumplicatu di esebetenchi di e diverse tempi: i vasetti di arcane di l'indi, una antica recicchera di ceramica è l'orgogliu di u museu - un bagnu di marmaru di l'Empress Josephine.

Una stanza separata di u museu hè riservatu per Roma, perchè hè a cartedda d'isulazioni in l'isula è a buttula principale di a cucina granadina .

Quandu a visita?

U Museo Naziunale di a Grenada accoddi visitori da u luni à u venneri: da 9 à 17h00, u sabbatu è dumenici da 10h00 a 13h30. Pudete ottene u museu per taxi o trasportu publicu . Per via, micca questu vicinu à u museu sò u tunnelettu di Sendall è Fort George , chì serà ancu assai informattivu per visità.