Vacanze in Grenada

In l' isula di Grenada , ci sò assai vacanze annu, chì sò unu a un cum'è u nostru, ma ci sò ancu quelli chì atraeranu a so unicitie cù l'uriginale. Tutti sò sempre celebrati crescente, dicemu, ballassi, è à volte cun una processione carnival.

Furieru ufficiali in Grenada

1 di ghjennaghju - u ghjornu oghji u locu rinoverghjenu i so analogi di l'insalata "Olivier", biarà cù vini spumanti e vìdinu a so "Ironia di Fate". Iè, in questu ghjornu, l'isula tutta u novu annu è i granadini ùn anu micca sculptatu una donna di neva, ma ùn hà nunda di sceglienu, anu celebra tradiziunale stu evenimentu cù una ricancia ricca cù platti naziunale è partiti fiore.

7 di fugliale hè micca menu vacanze grandi. Questu hè u ghjornu di liberazione da u protettoratu britànicu. In u quadru principal di San Giorgiu , a capitale di u statu islanu, i stondi di culori sò cuntenuti. In marzu o d'aprili , quì a data "salta" a stessa manera chì avemu a Pasqua, a festa di u ghjornu di Spiriti. À questu tempu, i danze fervente, i cantu sò disposti per affirmà rispettu per u corpu è u sangue di Ghjesù Cristu, i simbuli di u quali sò u pane è u vinu. Inoltre, u 17 di marzu, u Sanctusimu di u Sancte si celebranu, è dopu, u 21 di marzu , u vignaghjolu di u paese di spezia celebranu l'apertura di u Festival Internaziunali di Alimentazione è Bevande.

1 di maghju , cum'è in i paesi CIS, hè celebratu u ghjornu di u travu, u 8 di maiu - u ghjornu di mamma è 16 di maghju - Trinità. U 6 di austu, a Grenadine enthera, cun orgogliu è lacrimi in l'ochji, celebra u ghjornu di a liberazione di a pupulazioni negra di l'esclavità. 7 d'aostu - apertura di u carnival maiò di u paese. U ghjornu chì ogni attore turitu hà a pussibilità di vede a vestimenta tradiziunali di i residenti lucali.

U 25 d'uttobre, u populu di a Grenadela celebra l'Acció di Roma. L'annu u 1 di jinnaru, i Grenadiani celebranu u ghjornu di tutti Santi. U 6 di dicembre hè u ghjornu di a Custituzione, è dopu una settimana di festi ufficiale finisce u dan celebra a festa di a Natività di Cristu ( u 25 di dicembre ), seguita da una seria di vacanze di Natale.