Vacanze in Giamaica

A Giamaica hè un statu isliziu, una sughjura in quale ponu esse chjapputu in una festa. Ci hè sempre una musica relajante, una atmosfera tranquilla, è i civicà sò sempre ghjusti è amici.

Ghjochi Uffiziali in Giamaica

Oghje, i vacanzi ufficiale di Jamaica sò:

Inoltre, annumente in i tempi diffirenti in Giamaica, u carnaval di u Bacchanale hè stata - unu di i manifesti culturali più impurtanti di u paese. Hè uricinata in u 1989 è da tandu ogni ghjornu piacenu l'abitanti cù i so prucissiotti massi, ghjesgii brillanti è incendiary dances.

Cume si celebrendu in Jamaica?

  1. A vigiglia di l'annu l'isula hè sempre brillanti, divertente è veramente fabulosa. Malgradu u fattu chì u paese si trova in a zona tropicalu, quellu ghjornu puderete truvà assai palmi, confetti e altre attribu di l'annu. À notte sò stati unghji è festività, chì finiscinu cù pappelli festivi.
  2. U Festival Marunò in Giamaica hè dedicatu à i persone chì battete per i diritti è l'indipendenza di a pupulazione lucale. Unu di elli era u Capitanu Kujoe, cunnisciutu per avè risulatu cun vechjumente un attaccu da un esercitu britànnicu. In questa ghjurnata in tutta a Jamaica, carnival è festivali sò stati ospiti, induve i ritimi, i dances è i festività di u populu.
  3. 6 di ghjennaghju, u paese tuttu celebre u anniversariu di Bob Marley - un famusu musicista chì fundò una direzzione di musica, cum'è reggae. Duranti stu vacanze in Giamaica, i festivals musicali sò stati annantu à quale sò realizati e canti di sta famosa artista.
  4. Siccomu a celebrazione di u Miércolesc Cinque (u Miramm Cenu) principia a Gran Cuaresma. À questu tempu, i cristiani refuse à manghjà i carni, l'alcoolate è di a prutezione di corpu. Dopu à quattru misi dopu, Venerdì Bonu hè cilibratu, nantu à quale a pratiche si ricorda di i pardunzii di Ghjesù Cristu.
  5. A festa di Pasqua in Giamaica marca a fini di a Quaresma. I Cristiani si riuniscenu in e chjese, si rallegunu à questa festa brillanti è trattate l'altri cù pane. U luni, chì và cun u Domenica di Pasqua, hè cunsideratu un ghjornu off.
  6. U ghjornu di u travu , chì si celebrà u 23 di maiu, u pòpulu di a Jamaica viaghja assicurà gratuitu per u benefiziu di a società.
  7. Duranti a festa di l'emancipazioni, u populu di Giamaica celebrà a libertà da a slaveria. In u 2016, u paese hà celebratu u 182 anniversariu di a liberazione ufficiale di i servitori.
  8. Una di e vacanze più culurite in Giamaica hè u ghjornu di l'indipendenza . In questa ghjurnata in tuttu u paese si facenu festività di massa, i firati, i festivali è i pirotimi ci sò disposti. In ogni cità, pudete vede parechje persone, traversu promozzione è ancu e persone, decoratu cù fiori di u bandiera naziunale.
  9. U ghjornu di e Heroi Naziunale, a Ghjamaria detti processioni è insurgenzi solenni, nantu à quale l'omonimu celebrendu. Chì sò u primu primu ministru di a Jamaica, Alexander Bustamante, u guvernatore di dritti umani, Marcus Garvey, famoso interprete Bob Marley è u campione Olimpico Usain Bolt.
  10. Natale , o a festa di Jonkanu, si celebrà in Jamaica in simule cù u restu di u mondu catòlicu - u 25 di dicembre. À questu tempu nantu à e strade di e città, pudete metà molti di piacè di genti cuncevuti in carnival o disfunttu masquerade. In tuttu u paese, i chjassi è parechji speziale musicali sò prisenti à questu tempu. È dopu à Natale, i residenti di l'isula illuminata celebranu u St Stephen's Day, o, com'è chjamatu, un ghjornu di rigali.