CTF di u fetu per simana

KTR hè di coccyx-parietal size, è hè impurtante in u primu trimesteru di gravidenza per a determinazione precisa di a durazione di a gravidanza è, nantu à quessa, a puntualità di u sviluppu fetali. U sbagliu di l'aghjustà a scelta per KTR hè solu 1 ghjornu, in casi rari - 3 ghjorni.

Cumu si mette u CTE di u fetu?

A metioni di KTP hè realizata duranti una ultrasound pianificata. In questu casu, l'utru hè scanned in parechji volumi, dopu chì l'indicatore più grande di a larga di u fetu hè sceltu. Hè stu indicatore chì hè cunsideratu in questu pianu. In ogni casu, deve esse cunsideratu chì l'embriione hà da creazione d'altru milmuetru u ghjornu dopu.

Perchè verificate u CTE di u fetu per settimane?

U CTF di l'embriione permette di seguità u so evoluzione da settimane è di diagnostichi i devvii in u tempu. A propositu di devvii parranu, quandu quissa mediu di KTR d'un fugliu devendenu considerablemente di a norma.

À 10-12 simane u primu ultrasound pianificatu hè realizatu, durante u quali u valore di u sviluppu di u fetu hè evaluatu, u travagliu di u so core, u sessu di u zitellu hè determinatu. Stu studiu specifica a durata di u gravidenza mischjianu l'aghjustu di u zitellu in millimetri.

Aduprate a table di risultati di u CTF faciale, unu pò ghjucà à settimane u sviluppu normalu di u zitellu in u primu trimesteru di gravidenza, postu chì i valori medichi di a norma per i simani di gravidanza sò signalati in u tavulu (in a tavula).

In a tavula prisentata di u KTP di u fetus unu pò vede chì l'indici sò disponibile solu à 13 simane. U fattu hè chì hè di quandu 13 anni chì sti datu sò più indicative. L'ultima medizzioni di CTF di u fetus pò esse realizatu à 15 simane. Dopu à 16 settimani, u CTE di u fetus ùn hè micca evaluatu, perchè alcune custruite vene à a prima.

Hè cunsigliatu di fà una medione CTE à l'ora di 11-12 simane - prima cosa sta prucedura hè fatta, a rapezza a quistione si svolve cun a presenza o l'absenza di malformazioni di u fetus. U primu trimesteru hè adattatu per questu più.

Per decode i valori di KTR hè necessariu cù u duttore, postu chì hè più difficiule di pruvà à cumprà tutti i saviezze di st'estione indipindente. Semu pò vede claramente - finu à 12 simane, u CTE di u fetu s'incentiva da 1 mm per ghjornu, è da parte di a 13 settimana - da 2-2.5 mm. Questu significa chì u zitellu annunzià u so travagliu attivu, cum'è tutti i so sistemi è l'organi sò cumposti bisognu.

Decoding of KTR indicators by weeks

À un periudu di 6 simane, u KTR di u fetu hè di 7 à 9 mm. A primu di settimana 7, u CTR da u fetuu aumenta à 10-15 mm. À 10 simane, u CTE di u fetu hè 31-39 mm. E à 12-13 settimani, stu indicatore aumenta à 60-80 mm.

A CT di u fetu à 14 weeks hè di circa 86-90 mm. E digià in 16-17 simane, u CTE di u fetus ùn hè più più curable. Stu indicatore hè sustituitu da altre, più fatture più impurtante in questa stage.

Perchè chì esse da a cima à a culu?

Tuttu u primu trimesteru di u zitellu hè misurata da a curona à a culu. In altru modu, hè difficiule di misuràtu per via di a so pusizioni in l'utru. Hè assai "tortu", se pueti di diri cusì. Iè, u grandezza di e gattivi sò sempre assai picculi. Pocu dopu, sarà ghjustu un pocu è a so misura serà pussibile da a cima à i tacchi.

Ma ancu dopu chì i vergheini crescenu à a so larga sia, serà difficiule di misurà u zitellu in u centru duoppu, perchè e cuttivure ci sò alluttati. A lunghezza di u fetu pò esse ottu solu aghjuntu i valori di e manufacchi medizioni separati da a curona à u codice, a còscia è a bracera.

Ma in solitu i medichi ùn facenu micca questu quì, definisce ognunu u seguente nantu à questa basa basendu e so cunclusioni annantu à u sviluppu di u zitellu. E risultati plegativi hè a destinazione di e mamma chì vulete presumirà di u crescente di u so zitellu.