Nausea à a 39ª simana di gravidanza

A volta chì a mamma futura hà da spirimintà micca sentimenti assai piacevuli. Sì una donna preguita hè malatu à 39 weeks d'gestazioni, questu pò esse un prublema di partitu. Durante a gravidanza, una donna palesa prostaglandini, chì cuntribuiscenu à a madurazioni di l'utru. A so acumulazione in u corpu, più di cambiassi in l'utru stessu, affettanu l 'organi vicini, cumprese l'intestinali. Quandu una donna hè sickened a 39 weeks gestation, questu pudite indicà chì u cerviu hè apertu .

Sì una donna pregnant si vomiteghja à 39 simane di gravidanza, una visita à u duttore ùn saria micca superfluvule. Solu un spicializante pudarà stabilisce quale hà causatu sta cundizione. Ùn pò esse solu di i cambiamenti prenatali, ma ancu di infezzjoni intestinali.

A prublema quandu a cima hè stizzia à 39 weeks di gestazione, a pressa di u sangue hè risuscitatu, a visione hè intruduciutu, l'ochji sò "arreri davanti l'ochji" è, mentre vulete vomità è vomiting, avete da cunsigliu immediatamente un duttore. Pò esse signalazioni di una cundizione in quale hè necessariu di attraversà a partenza.

Debbulazione à 39 simane gestation

L'ultimi simane di u gravidenza sò spessu accumpagnati da un sentimentu di debule , una donna sperita da a so mancanza. Ùn pò micca reste riposu, perchè hè difficiule di truvà una pusizione còmicu. À a 39 simana di gravidenza, a scherza pò spessu. U sangue ribattighja u livellu di progesterona, chì rilassate i musculi lisci di u viaghju gastrointestinali. A prissioni di u zitellu annantu à l'organis internu di a futura matri criscianu è u cuntenutu di u stomacu intrì in l'esòfuru, chì prumove l'acidù.

Nutrition à 39 weeks in gestazione

A u trenta e nuvèsimu simana di gravidanza, u travagliu pò inizià à ogni minuti, cusì u manghjà esse utile. Prima, avete bisognu à piglià alimentazione in porghje, ma abbastanza (6-7) per ghjornu. Avete bisognu di più vitamini, prutini è carbuidrati. Eliminate da a dieta i prudutti chì ponu causà allergii, pò influenzallu a salute di u zitellu.