Ughjezu dulore in l'abdomen durante a gravidanza

U malu abdominal più cumuni in l'abdomen durante a gravidanza hè una consequenza di cambiamenti chì avianu in questu ora in l'utru. A maiò parte hè assuciatu cù u crescita di l'utru stessu è direttamente a so muscula stafferta. In ogni modu, u soffice à piccatu in u ventu di u minimu durante a gravidanza pò esse un sintomu è una malatìa, per esempiu, cistitis, chì in u gravidenza ùn hè pocu cumuni. Intendemu di capiscenu ciò chì pò esse indicatu da i cuddri di i cuddly in l'abdomen in a gravidanza, secondu a so locu.

Chì pò esse un dulore finamente in l'abdomen abuillavu à u manque di u gravidenza?

Stu tipu di simptomatologia ponu indicà a prisenza di tali disordanu cum'è diverticulitis (inflammazione di sacrughja sacru chì vene in ogni parte di u viaghju gastrointestinali). Inoltre, in più di u dolore, nuvulva, vomitu, frebba, scaldati è i disturbi di stufa (stinpi) sò osservati.

Inoltre, u dulore à manca pò esse causatu da a violazione di l'erpi. In questu casu, a maiò spessu ùn hè un caratteru parsicu chì era persu.

In ogni casu, probabbilmente a violazione cchiù frequente, accumpagnata da l'apparizione di u dulore in l'abdomenu più minimu à u spicu di u gravellu, hè a cistitis. Diagnosticarle sta malatia ùn hè micca difficiule perchè u dolore accumpagnatu da a micció frequenti è dolorosa. Spessu in l'urina pò detectar impurite di sangue. Sì avete sta simpatomatulugia, vi tocca à u vostru duttore prima.

Chì ghjè l'evidenza di un dulce dulce à l'abdomenu più minimu à u dirittu di u gravidenza?

Prima di tuttu, sta simpatomatologia indica a prisenza di leszii di l'organi diretti direttamenti in a regione iliacu propriu. Allora, in u primu locu, hè necessariu di escludiri, l'invintata di l'appendix, cunnisciutu in a gente com "appendicitis".

Inoltre, un forte dulore à currettu in u abdomen durante a gravidanza pò esse causatu da una lascia di u latu di i ovari, appendage o tubi fallopi. À u listessu tempu, sete ste signu sò in relazione cù disordini ginekulogichi, u pardoninu hè spessu assignatu à u rectum o sacrum.