Immunoglobulina durante a gravidanza

U Pregnant hè sempre una pisu in u corpu di a donna, anche mancu si diri senza cumpressione. Una di e cundizioni di u cursu normalu di u gravidenza hè una diminuzione di l'immunità. Questu hè duvuta solu à i crescenu di creazione per u travagliu di tutti i sistemi, ma ancu per u fattu chì una diminuzione in l'immunità cuntribuisci à u fattu chì u fetu, chì hè intrinsu un oghjettu stranicu, ùn sarà micca sfruttatu. Ci hè un ciriu vituvulariu per una banda, una diminuzione in l'immunità hè necessariu, invece di a poca immunità pò causà infeziosi è altri malatii, per quessa pruvucassi una deteriorazione in a cundizione generale di a donna incinta, chì ùn pò micca adupratu à u sustegnu di u zitellu.

In casu di prublemi cù u gravidenza, una immunoglobulina umana nurmale pò esse amministrata à una donna. U principiu attivu di sta droga hè liberata da u plasma di u umanu, purificatu è cuncentrado. Hà immunomodulazione è immunostimulante. L'intruduzioni di l'immunoglobulina durante a gravidenza aiuta per resistenza contru diversi tipi d'agenti infittivi, rinfrescenu un certu numuru insufficiente di anticorruptici JgG. Questu hè particularmente impurtante per i femine cù una immunizie iniziale. In ogni casu, l'immunoglobuline umana durante a gravazione hè prescribed according to indications stritti, in casi chì hè veramente necessariu.

Se ci hè un rhesus-conflictu trà a mamma è u fetus (chì passa quandu una donna hè Rh-negativa, è u zitellu cuncipitu hè Rh-positiu), hè prescrita una immunoglobulina anti-D (immunoglobulina antirazione).

Se necessariu, l'immunoglobulina umana hè administrata da u primu gravidamentu, è l'immunoglobulina antirusuciva hè diretta à prevenzione di u cunflittu in u secondu di u gravidenza è seguente. À u primu - u Rh-cunflittu ùn si sviluppeghja perchè a mamma ùn hà micca sviluppatu una grande quantità d'anticorpi à l'antigen. Mamma, anticorpi prodenu da ella, ùn fate micca dapperu, ma u so impussibule nantu à u zitellu pò esse fatal. Ammisica di nascita cun impurtente mentale seriu, danni di u danu, cù ictericia hemolitica severa. Perchè l'anti-D-immunoglobuline deve esse amministratu in 72 ori dopu da u primu ghjornu. Se u primu di gravidenza hè stata cunduta da l'avversu, avvinteci in ogni mumentu, amniocentesi o ferite abdominal, in u quale era pussibule acquistà u sangue di u fetitore in u sangue da a mamma, è ancu se u sangue era trasfusatu da u sangue Rh-positivi, a preghjunazione di una immunoglobulina antirusurativa hè di cunsigliu di u primu alloghju. Hè megliu esse sottu a tutela di un duttore è presa regularmente un test di sangue per a prisenza d'antichi è, in casu di cunfruntà Rh-cunflittu, piglià e misure necessarii. In ocasu, u risicu di cunflittu rhesu si trova ancu à a 28 simana di gravidanza, chì serà veduta durante a storia. In questu casu, l'immunoglobuline hè aghjuntu.

Immunoglobina hè amministata in forma di injezzioni intramusculare o di grip intaziu. A dosa hè calculata da u duttore stretchamenti individuali. Dopu à l'intruduzioni (in particulari i primi), ponu esse osservati effetti indiretti:

Inoltre, l'effettu di sta droga in u corpu di a donna incinta è u fetu ùn hè stata studiata degnu. Allora, l'intruduzioni di l'immunoglobulina durante a gravidanza hè necessariu solu quandu u risicu di a malatia hè più altu chì u risicu di l'amministrazione di droga.

Herpes è u gravidenza

U virus l'herpesi hà in u so corpu a maiò parte di a pupulazione. In u gravidenza, i cundizioni favurevuli per eserciziunà l'infezzione herpeti sò creati. Hè assai periculosu perchè una mamma futura infestate cù l'herpese durante a gravidanza, datu chì u virus pò intruduce a placenta è causate difetti di u viulente in u zitellu o pruvucarà un aborto. Infezzjoni in u terzu trimesteru di a gravidenza hè carcu di nascita di famiglie è di scuntala annantu à u zitellu di u core. A menu riesciuta hè a situazione quandu una donna hà digià averebbi herpes prima di gravidenza, cum'è l'antichi l'avìanu fatti in infezzioni previa è prutegginu u fugliu circulate in u so sangue. Per u trattamentu di l'herpesi in u gravidenza utilizate droghevule antivirali è inguie. Se carenza immune hè diagnosticata, l'herpese durante a gravidenza hè trattu cù l'immunoglobuline.