13 paesi, induve tuttu u putere in manu di una donna

Oghje, rapprisintanti di u tributu giusto pruduce più di 10 paesi in u mondu è ùn sò micca in modu nurmale, è quarchi superiore à i magistrati masculi. Tutti sò dignità di rispettu è admirazione.

Cchiu più chè ricente, e donne chì a so responsabbilità di a destinazione di u so paese è i so populi, ùn ci era micca tanti. Ma in u 21u seculu, l'aspettu d'un sex fairu à a curu di u guvernu ùn hè micca più una rariella.

1. United Kingdom

Queen of Great Britain Elizabeth II hè u monarchu più famosu è influente in u mondu. In Aprilu chistu annu turnò 90 anni. Annu 60 anni, rignava e paese di u Regnu Unitu è ​​hà fattu una parti activa in u destinatu di u paese. Durante u so regnu, u postu di Primu Ministru fù sustituitu da 12 persone, duie chì eranu femini. Ogni simana, a Riggina si scontra cù u primu ministru, chì discussanu i prublemi principali di a vita pulitica è economica di u paese. Lisabetta II hà una grande influenza in l'arena internazionale. In 16 paesi, a Reina di Gran Bretaña hè ufficialmente cunzidiratu u capu di statu. À u stessu tempu, a Regina ùn si pò stà feru di fà affirmà chì u veru puteru appartene à u populu, è hè solu un simbulu di stu putere. A Queen of Britain, Elisabetta II, hè nantu à u tronu più longu chì tutti l'altri monarchi, à dì 64 anni.

2. Dinamarca

Regina Margrethe II di Danimarca hè cunsiderata u monarca più elegante è sofisticatu di u nostru tempore. In a so ghjuventù hà studiatu studiu filusufia, sociologia è economia in i migliori università in Europa. Parlate parlà belli lingui è hè cunnisciutu com'è una personalità assai versatili. Durante 44 anni di guvernu, Margrethe II resta u veru capu di a nazione. A Reina di Dinamarca hè l'amministratore attuale. Nisuna lege si entra in forza senza firmà. Hè a vigilanti è esigene à i so subordinate è à ella stessu. Hè u cumandante supremu in capu di e forze armati di Danimarca.

3. Germania

Oghje in parechji paesi di u mondu, u postu di presidente o primu ministru hè occupatu da e femine chì si cunghjunghjenu cunghjuntà a vita persunale è u guvernu. Angela Merkel fù elettu Chancellore Federale di Germania in u 2005 è ghjè veramente a prima persona in questu paese. Hè stata a prima donna in a storia di a Germania, chì hà pigliatu u postu, è u politicu più ghjustu. In fatti, tuttu u putere in Germania hè in manu di u cancillatore, mentri u presidente cum dirighjite solu funziunarii rappresentanti. Angela Merkel hè un diploma di l'univirsitati prima di uniscini a grande politica è in u 1986 riciviu u dutturatu in fisica. Hè stata christened "iron lady" di l'Unione Europea è u cumbattenti principale cù a crisa ecunomica chì ùn sò solu in l'Europa, ma ancu più allora i so fruntieri. Oghje Angela Merkel resta a donna più influenti in u mondu.

4. Lituania

Dalia Grybauskaite fu elettu Primu Prisidenti di Lituania in u 2009. Ella stabbileru un tipu di riliggi puliticu, diventendu a prima donna presidente in a storia di stu paese, cumu u presidente rinclamò per un second terme. Inoltre, Dalia Grybauskaite vincìu a vittoria in a prima volta di votu. Hà ricumandatu a l'educazione economica superba, travaglia à una fabbrica di fur, è quand'edda hè vinutu à a pulitica, hà tenutu diversi posti ministriali in u guvernu. Dopu chì Lituania partiu à l'Unione Europea, Dalia Grybauskaitė addivintau membru di a Cummissione Europea. In u 2008, u prisidenti prisidenti di Lituania hè stata premiata u titulu onorevoli "Donna di l'annu" in u so paesi nativu. Dalia Grybauskaite parla fluente cinque linguagem. Hè venerata micca solu in Lituania, ma ancu in l'esteru.

5. Croazia

Kolinda Grabar-Kitarovich - a prima donna presidente in a storia di Croazia. Hè cunsiderata micca solu un puliticanti intelligente, ma ancu unu di i presidenti più belli di a donna. Kolinda combina successu u travagliu è a vita persunale per pruvà chì pudete esse una donna intelligente è sexy, curre u paese è crià i zitelli. Prima di essiri elettu Primu Cronista di Croazia, Colinda servìu com'è Assistant Segretariu Natuali di l'OTAN, hà travagliatu in i Stati Uniti, è ancu guidatu u Ministeru di l'Esèrcitu Croate. Hè un politicu successu, a donna amata è a mamma amatrice di dui belli figlioli.

6. Liberia

Ellen Jamal Carney Johnson hè a prima presidenta in u cuntinente africanu. Hè statu elettu prisidenti di Liberia in u 2006, è oghje hè a donna più anta à u capu di u guvernu. Hà ricivutu un diploma da Harvard, hà tenutu u postu di Ministru di finanziari di Liberia. Per via di a so critica di u regnu attuale, hè statu cunnannatu a 10 anni, ma prestu l'imprisonment era sustituitu da l'expulsione da u paese. Ellen era ancu capaci di ritornu à a so patria è era elettu prisidenti di Liberia. In u 2011, Ellen Johnson hè stata premiata u Premiu Nobel, è in u 2012 hè stata cumpresa in a lista di e cen più fattori influenti in u mondu. Inoltre, hà datu nascita è criò quattru figlioli.

7. Chile

Michelle Bachelet fù elettu per a presidenza di u Cile duie volte. Prima di cunghjuntà à sta pusizione, era Ministru di Salute è ancu Ministru di Difesa di Chili di u 2002 à 2004. Michelle hè a prima donna presidenta in a storia di stu paese Latino-Americanu. Ella combina successivamente a gestione di u paese è a criazione di trè zitelli.

8. Repubblica di Corea

Pak Kun Hye hà a prima prima presidenta di Corea del Sud per vende l'elezzioni democratici in u 2013, a figliola di l'ex presidente di u paese, chì venenu à u putere in un colpu militari è divintò famosu per a so natura dura. I membri di u Partitu Conservadoriu, guidatu di Pak Kun Hè, hà assolutu successu significatu in l'alizzioni di diversi livelli. Per questu, hà ricevutu l'alcuni "Reina di l'Eleccioni". Ùn era mai spusatu, è dedica tuttu u tempu à u guvernu.

9. Malta

Maria Luisa Coleiro, a Preca, hè a donna più chjucu in u postu di u presidente di a repubblica. In a storia di Malta, hè a seconda volta chì a donna hè elettu prisidenti. Maria Preka curria u paese di u 2014. Prima di quessa, hà tenutu u postu di Ministru di a Famiglia è Sulidarità Socia. Maria Luisa Coleiro Preka hè un puliticu successu, hè maritata è hà una figliola.

10. L'Isuli Marshall

Hilda Hine hè a prima donna presidente di l'Isuli Marshall da u jinnaru 2016. Hè u primu è finu à l'unicu citadinu di u so paese cun u dutturatu. Hilda Hine hà fundatu u gruppu di dritti umani "Associazione di donne di i Isuli Marshall". Hè attivamente contru per i diritti di e donne in Oceania, è a so eletta in a presidenza hè diventata una verra vittoria per tutti e donne in a regione, induve i so diritti politichi sò sempri severamente limitati.

11. A Ripublica di Mauritius

Amina Gharib-Fakim ​​fu elettu Primu Prisidenti di a Republica di Mauritius in u 2015. Hè a prima donna di sta pusizione è u primu prufissore, duttore di scienzi chimichi in u paese. Sta donna eccessionale ghjuvante hà dedicatu assai tempu per studià a flora di l'Isule Mascarene per u scopu di usalla in a medicina è di a farmaculugia. Amina Garib-Fakim ​​hè l'autore di più di 20 monografu è circa 100 articuli scientificu. Hè felice in u matrimoniu. Nzinu cu u so maritu, crianu un figliolu è figliola.

12. Nepal

Bidhya Devi Bhandari hè presidente in Nepal da u 2015. Hè a prima donna presidenta è supremo capu di e forze armati di u paese. Prima di assicurà l'uffiziu di capu di statu, Bidhya Devi Bhandari hà servitu cum'è Ministru di Ambiente è Populazione di Nepal, è hè statu ancu ministru di difesa da u 2009 à u 2011. Hè un statunitariu cume, un membru di u Partitu Marxista-Leninista Unitu di Nepal. Bidhya hè una vedova è unu mette duie figlioli.

13. Estonia

Kersti Kaliulaid hè a prima donna presidente in a storia di Estonia. Hè statu elettu à questu postu u 3 ottobre di u 2016, è solu cumencia a so attività cum'è capu di statu. In u 2016, Kersti hà rapprisintavanu l'Estonia in u Cunsigliu Europeu d'Audiore. A pupulazioni di Estonia sperava à vedà un politicu intelligente è coherente chì hà da esercitu massimu pratichi per a prosperità di u so putere.