Nantu à u mese di u mondu: 8 riti più remoti di u pianeta

Sò più irrealu pò vi pare, ma in u mondu ci sò posti induve in cundizioni climatichi severi, in l'isolamentu completu da a civiltà, a ghjente hà vive una vita normale. Scrivite i rinculi più remoti di u nostru pianeta. Cridite à mè, dopu à lèghjite ancu più apprezzà a zona in quale vi vanu.

1. Gruppu di isuli Kerguelen, Oceanu Indianu.

Pertenecianu à a Parti Meridionale è Antartica di Francia. Curiosamente, prima di u principiu di u seculu 20 Kerguelen era utilizatu solu com un appendage di materia prima di u paese. I Francesi stabileru una basa ballari ccà. U più terribilmente hè chì, in literalmente, parechji decennii sò tutti i precintichi è i cetuci sò stati [...] Ma a principale ùn hè micca stata, ma u fattu chì Kerguelen si trova 2 000 km da l'Antartida. U clima in u so territoriu hè severu, chiuvutu è ventu. U più altu hè u 9 ° C. A data, stu archipiulu hè utilizzatu per a ricerca scientifica di u guvernu francés. In quantu à a pupulazione, in l'inguernu, 70 ghjente vive è travaglià oghje, è in l'estiu più di 100. U più attrattu in stu situ remoto da u nostru pianinu hè a flora è a fauna. Eccu cunnessi viventi è ... i misgi domestici, chì ghjèranu impurtati da migliori. In l 'isuli, pudete vedere avicli, pinguini, fochi. E a natura ... Chì pudete dì, vi vede à sti ritratti!

2. Illas Tristan da Cunha, a parti sud di l'oceanu Atlanticu.

In a so capitale, Edimburgo, sò solu 264 persone. Ci hè una scola, un chjucu ospitalu, un portu, una buttrega di cullezione, una stazione di pulizie cù un solu impiigatu, una cafe è un postale. In Edinburgh, duie churches anu statu custruiti, Anglicanu è Catòlicu. A cità più vicinu hè in una distanza di 2 000 km. U più altu hè u 22 ° C. A strada, ora nimu hà da esse lacalli nantu à u clima. Sapete per què? Sì, perchè nantu à l'isule di u ventu di l'acqua, alcune 190 km / ora. E ancora quì vive u picculu avventura più volte - Tristan cockerel.

3. Longyearbyen, Spitsbergen Archipelago, Norvegia.

A più grande settimana in a pruvinenza noruega di Svalbard, chì si chjamava traduzzione literatu comu "fiore frà", hè stata fundata in u 1906. In u so territoriu ci hè un Seminariu Mundiale sottu u fattu, custruitu annantu à u casu di una catastrophe global. Curiosamente, in Longyearbyen, micca autu e autri casa ùn sò mai firmati. Inoltre, a porta di l'auto ùn hè micca bluccatu quì, perchè, in casu di qualcosa, tutti puderanu ampararanu da un polar bear. Hè per quessa i casi di casa è i kindergarten s'imbruta à i furtizzi, è, per sorte per un caminu, ogni abitanti tene un pistola cun ellu.

Dapoi u 1988, hè pruibitu di mantene i misgi in Longyearbyen. Hè ancu interessante chì i sèrvuli è l'anziani ùn sò micca permessi. E donne incinta in direttamente mandati à a "Big Land". Inoltre, a lege hè prohibitu daveru, perchè ùn ci hè cimiteru quì. Se qualchissia decide di abbandunà u mondu distintu, deve esse di l'isula. A strada, in quantu à a pupulazione, in u 2015 era 2,144 persone.

4. Oymyakon, Yakutia, Russia.

Oymyakon hè cunnisciutu ancu u Polu di Cold. Hè situatu à u sudu di u Cercle Arctic. U clima hè spettaculu continentale è, anche u fattu chì a so vita esperta maximale hè 55 anni, 500 persone viranu in Oymyakon. In modu, in gennau a colonna di u termometru culloca à -57.1 ° C, è i zitelli ùn sò micca permessi di và à a scola solu a finestra hè -50 (!) ° C. In l'invernu, l'auto ùn sò micca affucati. Dopu tuttu, se casu, ùn hè micca pussibule di principià nanzu à Marzu. A durazione di u ghjornu in Oymyakon in l'estiu hè 21 ore, è in invierno - micca più di trè ore. A maiò parte di l'attività lucali cum'è pastori, pescaghieri, cacciaturi. In u polu di Cold, ùn solu u clima, ma dinò a so fauna hè stupente. Quì arreghjanu cavalli, chì u corpu hè cupartu da u capelli grossi 10-15 cm. True, ùn ci hè nunda di dì da a flora, postu chì nunda di veru si crede in Oymyakon.

5. Minamidayto, Okinawa, Giappone.

Questu hè un paese di u Giappone cun una zona di 31 km2 è una populazione di 1390 persone. In Internet, ùn hè micca possibbili di truvà infurmazioni detallati nantu à cumu e persone in questa zona isolata. Hè cunnisciutu chì u clima hè subtropicu (i stati caliani è i ventuli ligeri). U territoriu di Minamidayto hè diliziosu. Hè furmatu da un corallu di coralli è hè tutta sana cù u cane di zucchero, u primu travagliu agriculu di questa regione. Inoltre quì pudete vede i più rarissimi pianti, inclusi manglìani. L'isula hè spessu propensu à u tifons.

6. Alert, Nunavut, Canada.

Alert hè u stabilimentu più settentrale in u mondu. In u 2016, a so populazione era solu 62 parsoni. Ùn ci hè micca residente permanente, ma hè sempre una persunale di ricerca è militari. Alert hè situatu 840 km da u Polu Nord, è a citadine di Canadà (Edmonton) hè di 3.600 km. U clima in questa zona hè severu. À l'estiu, a temperatura màxima hè + 10 ° C, è in invierno - 50 ° C. Dapoi 1958 hè una basa militare quì.

7. Diego Garcia, l'Oceanu Indianu.

L'aria di l'isula falla solu 27 km². Hè una laguna circundata da u focu di coralli. U clima hè caldi è ventu. L'abbitanti indigini di Diego Garcia sò Chagostas, chì eranu sparati da l'isula in l'anni 1970 (circa 2 000 persone). In 1973, a basa militari di i Stati Uniti era custruitu nantu à u so territoriu. Inoltre, si i Chagossiani volenu torna à setturi in u so territoriu nativu, ùn anu micca successu. Allora, in u 2004, u Regnu Unitu publicò un decretu chì pruibbiu l'abitanti di sempre à vultà à Diego Garcia. Sfortunatamente, ora in questu paradisu, ci hè una infrastruttura militarea è una splutazioni.

8. McMurdo, Antàrticu.

Eccu un centru di ricerca mudernu. Ancu McMurdo hè u solu settidu di l'Antartidi cù una populazione permanente (1.300 persone). Eccu sò trè aeroporti, un invernamentu in u fruttu è e so vintulate chì sò cultivati, a Chiesa di i Nuru, una chjesa cristiana extra-cunfederata. Inoltre, ci sò quattru canali di televisiò par satellitesu in McMurdo, è ancu un stadiu, induve si trovanu freti di partiti di football entre stazzione.