11 storii inspirati di e persone chì decidenu finisce a rutina grisa è accumincianu viaghjà

Sè prestu per un passu qualcosa?

1. Jody Ettenberg, un anticu avvucatu cummerciale, hè issa un blogger alimentariu viaghianu.

Dopu à travaglià più di cinque anni comi un avvocatu cummunitariu in New York, un indigenu di Montreal, Jodi Ettenberg, hà decisu d'attaccà cù u passatu è fà un annu in viaghja in tuttu u mondu. Ci era ancu ciò chì puderete esse espertu: un annu passava suvu in un altru, quellu unu ... A fine, a zitella hè stata travaglia for almost 6 anni. Baila bagna, chì "mancia sopa à campà", Jody ùn ùn esagera micca: in u so web Legal Cornu (u so propiu uriginale era di dilla à a so mamma annantu à i so viaghji) hà cullatu una quantità enorme di ritratti di platti da parechji paesi di u mondu. U situ ùn hè micca u principal u fonti d'ingudu per Jodi (un beneficiu chjaru, sicuru, ci sò: publicità, avis). U sustenevule di u blogger guadjanu freelance (giurnalista freelance), hè ingaghjata in cunsigliu di rete di cumunicazione suciale, è pocu tempu hà travagliatu com'è guida alimentaria in Saigon (oghjincu Ho Chi Minh City), una cità à u sud di Vietnam. Quandu Jody adupratu da vede à a "vita normale", a zitella arrispunniu ch'ella era vicinu à oghje.

"Sò assai aghjenti chì aghju sappiutu a custruisce un affari per ciò chì veramente amu: l'alimentariu è u viaghju. Da u travagliu ùn aghju micca perchè volia diventà ciò ch'e aghju issa. Se qualcosa va maltu, ùn sò micca paura di pensà à vultà à u mo travagliu vechju. Ma ùn hè micca cusì cool!

2. Liz Carlson, un anticu maestru di inglese, hè oghji l'autore di assagghi di viaghju.

Dopu dopu studiatu in u culleghju à a scola è di l'insignante inglesi in Spagna per parechji anni, Liz anu adduzzu cun viaghju. Ma riturnò à Washington per travaglià senza succorsu in l'Uffiziu, pruvatu di vive una vita chì, in u so avvisu, hà avutu a so vita. Ùn era tantu prima chì Liz hà dettu a sapè chì u cullizziunistu biancu è e trimestrale ùn eranu micca quantu avia aspessu di a so vita. U ghjornu di u ghjornu di u ghjornu di u ghjornu di u ghjornu di u ghjornu di battagghia saru affucatoriamente abbattanti, è hà cuminciatu a cumincià più à pensà chì era infaita.

Hè necessariu cambià una cosa, è hà cambiatu. Dopu Liz iddeċide à piglià l'scrittura, hà salvatu assai soldi per ritirà è viaghjà. Dopu questu, hà stata constantemente a movimentu: si metuli à i bedoui in u desertu in Giurdanu, in paese paragliding in New Zealand. Era furtuna furtunata: per viaghjà in u mondu è inspirà a ghjente à i novi successi. Carlson argumenta chì "Qualse hè capaci di questu".

3. Ying Tei, sintia l'estremita in ghjustizia di principià à vende dopu a morte di a so mamma.

Quandu Ying era 18 anni, a mamma hà mortu. "A morte", dice ella, "hè un grande maestru. Idda, quasi cun una burla, recorda chì nimu hè eterna. Hè statu lasciata sola cù u so dulori, ma u sensu di necessità assoluta di ripiglià tuttu, vultatu a tristezza.

In u core in u coru, hà sappiutu chì u tempu spentu da ella in u mondu di l'affari altri solu finiscinu. Trè mesi dopu, hà recullatu tutte l'elementi fundamentali è si n'andò nantu à un viaghju. In quelli ghjorni, i blogi di viaghji erani micca rari, è i turisti in Malasia scuntrò ancu menu spessu. 66 paesi è dui passaporti - ora Ying hè respunsabule di parechji prughjetti per u sviluppu di testi di u testu in Singapore.

"Ma a passione per u viaghju hà dimustratu", a zitella parte, "Vuliu stabilità. Quandu sò finanziamente forti, volenu à riabilità l'espere di u vastu vastu pianeta. A fine, sò una ragazza ordinaria da Malàbia, chì hà sappiutu di scappà. E si puderaghju, pudete ancu ".

4. Yasmin Mustafa, dopu à 22 anni di vive in i Stati Uniti è ottene a cittadinanza, hà sappiutu "paura".

Yasmin Mustafa immigrau da Kuwait cù a so famiglia duranti a Operazione Deserta Storme quandu era di 8 anni. Dopu vinia una seria di anni difficili: prublemi cù u travagliu di migrazzioni, u travagliu clandistu. Aos pouchmente, e cose accuminciavanu à migliurà, è quandu una ragazza à l'età di 31 hà a finalità di a civiltà, si n'andò in un cruciere di sittè annantu à l'America di u Sudamerica per sentu liberta è sia chi era ella senza u so laptop. U viaghju duratu di maghju à nuvembre 2013. In questu tempu, Yasmin visitò Ecuador, Colombia, Argentina, Cile, Boliviana è u Perù. In a so entrevista, ella dice chì u so modu di vita per un pezzu tempu era, per trattà cù duce, micca dolce perchè circustanzi chì ùn ùn dependenu micca di ella. E quandu pè a prima volta in a so vita hà avutu l'uccasione di fà ciò ch'ella adaria assai cù tuttu u so core: per andà in viaghja, hà da esse solu per ùn missie. Tuttu chistu hè u principiu.

5. Robert Schrader - una vittima di a crisa ecunomica, oghje una vita, viaghjà in u mondu.

Parechji anni fa, Robert hà travagliatu un dilemma: "In verità volia viaghjà, ma ùn avianu micca soldi, nè pinsamentu, cumu fà". U viaghju di Robert Schrader hè statu furzatu è hà iniziatu in u 2009 da a crisa ecunomica. Allora ellu surtite Amèrica pè a Cina. I 5 anni passati, Robert spentu nantu à a strada, visitendu più di cinquanta paesi. U ghjovanu hè vicinu per mezu di Deppi u vostru Helldu di u Dia - un blog di viaghji, chì guida per l'ispirazione, l'informazioni, u divertimentu è dà cunsigliata à i so sommiers. Uni pochi anni dopu chì Rubertu dimissiuneghja da u so travagliu prelitu, hè stata a so attività principale per inspirà l'altri.

Ùn importa micca chì i parenti è i amichi sò scettichi nantu à stu pianu "grandiose", è quasi tutti l'avianu fattu, ellu ùn era inestablita in i so cunvinti. Rubertu sustene chì a manera più sicura di cumprà una cosa in a vita hè di sapè "ciò chì hè ... allora l'orizzonte" è espansione e fruntiere di ciò chì hè pussibule. A via pruvata per ghjunghje à questa scopu hè di viaghjà.

6. Katie Ani hà dettu di visità e 15 antichi repubblichi di a URSS.

Deputatu in u so travagliu è dirizmente fatta di a metropole di Katie, Ani hà decisu di partechja è viaghjà in un viaghju in 2011. Hà passatu 13 mesi passendu i frontiere di 15 stati, e antichi Repubblichi Soëjalisti Suvietichi. Un marocchinu correndo in Estonia, un viaghju nantu à a Trans-Siberian Railway, un campu in u desertu di u Turkmenistan, vuluntaria in Russia, Armenia è u Tadjikistan hè solu una piccula parte di ciò chì hà da pruvà.

Doppu avè travagliu di difficultà à i posti cunfini, bagnatoghji nantu à a strada, longu e viaghju di furmazioni è assai per tempu spentu sola, Katie hà tornatu à casa da una altra persona: una donna forte è cunfidosa cù nova perspettiva è una revaluazione di i valori. Avà, in u ritmu di vita, Katie hà scritti nantu à u so viaghju è i sogni cun l'una nova.

7. Megan Smith hà cuminciatu di viaghjà dopu à u divorziu.

Per parechji anni, Megan hà avutu una mancanza di perspettivi di carriera. A vita ùn porta micca piacè. Dopu u divorziu, a donna hà cuminciatu à nutriscia un pianu: travaglià dura per l'annu dopu, accumuleghja l'ammontu necessariu è andate à un viaghju. L'agustu di u 2013 hà fattu quì.

Megan hà pigliatu l'essenziali è si sparse in i Stati, Canada, l'Europe, l'Africa, u Mediu Oriente è tornu à l'America Centrale.

"Ghjera un viaghju incredibile. Amparatu assai di ùn solu i paesi in quandu aghju visitatu u mondu cum'è un'lu paese, ma ancu me personalmente.

8. Kim Dinan vende tutti i bè di viaghjà cù u so maritu.

In u 2009, Kim Dinan hà avutu una casa chic, è una pusizione promettante in una grande firma. A vita era bella. Ma in profundità, Kim sapia chì era missing something. Ellu sempre hà sunnutu di viaghjà u mondu. Ci era un periodu quandu Kim avia vulutu diventà scrivanu, ma duranti a so vita circusturnu turnonu per quandu i so sòiu cariu à u fondu. Eppo era una idea.

À quelli 3 anni, Kim è u so maritu guariscenu un centesimu vinti tutti i bè chì anu avutu, è in u maghju 2012 partianu di un viaghju.

"Hè scucitatu da i nostri accicenzi è si dumandava sì avemu statu mischju?" Sia Kim. "A mo mamma dumandava à mè cumprà una casa più grande per i soldi chì hà salvatu, ma sicuru ùn avemu micca."

A ora, Kim è u so maritu cuntinueghjanu à viaghjà, è Kim hà principiatu a cunghjilla l'amichevuli cù l'utile: scrivite nantu à ciò chì vedi, perconde cusì u so sognu. A coppia hà acquistatu una casa nantu à roti è hà visitatu a più alta muntosa in Nepal è in u canyon prufunditu in u Peruviu. Kim littéralement camminava à tutta a Spagna è hà guidatu 3 000 km à l'india à un riedla.

"A vita hè una storia senza fini. Sò cunvinta chì, se pudemu truvà a forza è a curazione di fà qualcosa chì dà u gustu di a vita, avemu beni beni micca solu per noi, ma à i persone chì ci hè vicinu à noi, "Kim comparte i pinsamenti.

9. Matt Kepnes, un omu ordinariu, diventa un vitturinu àvigiu.

In u 2005, Matt Kepnes si n'andò in Tailanda cù u so amicu. Allora truvò cincicchi turisti cù enormi mofiche. Tutti dinu dicenu chì pudete fà crazy cun sulu un vacanze di dui settimane in l'annu. Inspirati da i so impresioni di u viaghju, Matt decide da tornà a casa da u travagliu è cuntinuà viaghju.

In u lugliu di u 2006, Matt discurru in un viaghju round-the-world, chì sicondu i so calculi era di durà circa un annu. Era più di 10 anni fà. Dopu questu ùn hà micca retrodutu. A viaghju hè quellu chì face u cuntenutu è mette ingudu. A stu mumentu hà travagliatu à più di 70 paesi di u mondu, pruvò a manu in diverse prufessi per furnisce u viaghju, è avà aiuta à l'altri à capiscenu chì i viaghji ùn hè micca cusì difficiue è caru cum'è puderia pari à prima visu.

"Aghju ricurdatu di quandu era solu per andà in un viaghju, quandu era preoccupatu di qualcosa", dice Matt. "Una cosa chì avete capitu è ​​sicuru: a cuntazione hè di valutà è cumincià ... Comenzate u vostru viaghju in a vita".

10. Jill Inman hà fattu i so sòiu veramenti.

U bastimentu hè più siculu in u portu, ma i navi sò micca custruiti per questu. Questa intriga motivava u blogu abbonati Gil Inman. Cum'è quelli millioni di persone in u mondu di parechji anni, Jill hà sunnutu di passà un viaghju round-the-world. U tempu hè vinutu à turnà u sognu in rialità. Ellu hà fattu è ùn mai più retrocedi.

Dopu poi, Inman hà visitatu 64 paesi. Ella dice:

"I stampativi in ​​u passaportu è e scumite di i 64 paesi ch'e aghju visitatu sò prufunzieza irrefutable di e mio avventura, ma e lezioni sappiutu in i periettivi difficiuli di vita è i preziosi ricordi di i maraviglii maraviglii sò i veri ragiuni chiancenu ch'e sguassate per trasfurmà".

Jill vole di inspirà l'altri populi per fà u listessu. Jill crede chì quandu viaghja, aprende facilmente à superà e difficultità di a vita.

11. Kate Hall avia bisognu di cambià.

Un ghjornu Kate Hall hà parlatu à u mo amicu nantu à u telefuninu è si lamintò nantu à a mancanza di soldi è di sfurtunatamente s'hè avvistatu chì avianu bisognu di partì per qualchissia u tempu di u RU - cusì hà dettu à u core. Ella pensa à sè: A vita ùn deve esse micca un pesu.

Dui anni dopu, a zitella sata fora di a suntana prolongata, hà apertu u so propiu affari è cuminciò à viaghjà in u mondu. Ellu vagava à u Red Light District in Amsterdam, hà spent 6 months in Grecia, illuminatu sottu a Torre Eiffel è si maritò in Francuforte, Germania.

"Certe volere di fà stu santu di fede è cunfidendu u vostru core", dici Kate.