Top 10 capitali cafè in Auropa

I capituli cafè di l'Auropa, inclusi nesta lista, sò guarantiti à avè qualchissia per sorprenderà quellu chì ùn pò micca inizià a matina senza una tazza di un bevande di granuli friuli.

Ancu i fogghi notorii ùn perceive micca un caffè solu per piglià a cafeina. In ogni cità in qualchi paese, e cafè sò u centru di a cumunicazione culturale per u locu è i turisti.

1. Roma, Italia

L'italiani sò fanni d'alimentariu d'alta qualità, postu chì in l'uperazione pizzeria più basso ùn seranu micca servuti platti da u bagnu d'aiutu o cù l'aghjunzione di prudutti artifice. U perfetizmu alimentariu di sta persone afecta tuttu di u caffè. Fù u pruprietariu di e cafè lucali, ci hè un cuntrattu pocu cuntu: Ùn ci hè vintu di vittura in vendita devenditate chì era salvatu è diluted cù l'acqua. Residenti di l'Italia - aderenti di u minimalismu: prefissi u caffè nantu à u caffè nantu à a forma di zuccheru o latte-penki.

2. Istanbul, Turchia

In u cunfini di l'Europa è l'Asia, Istanbul, cunnisciutu per u so richu, fragrant coffee granu, hè stata locu, per quale un pruduttu unicu di coccia hè sviluppatu. Cumpressori di tutti i paesi in u mondu scurdate chì in Turcu ùn ci hè micca una pianta cafè sola, è ludà cum'è un standard d'oru per a ricetta. In u cafè di l'Istambul, l'acqua prima di rinfrescenu hè guasi infruinzatu, i grani sò trasformati in farina: l'unione di i dui cumpunenti si trova solu in i Turchi. Per sputà u gustu, hè abbastanza à impone u focu turcu: in Istanbul, a vanda hè coccia nantu à a sona calotte. Per fogghiu hè purtatu parechje volte, evuluzendu a scuma forte: Ci hè a crede chì, in quandu u so aspettu, u caffè "murene".

3. Viena, Austria

A strada di coffeeshops in Viena hè cumprata in a lista di patrimoniu mundiale, compilatu da UNESCO. A cità si trovai cafè in u quadru cintrali: credi ch'elli guardemu l'atmosfera spiciale di u rughjonu anticu. L'austriiani sò ancu pronti per discutiri cù i turchi per u drittu per esse chjamati i pionezzi di una zuccaria di grani in Corsica.

U cafè s'hè addivintatu di moda in Viena à a fine di u seculu XVII: più spessu ch'elli d'altri hoste eranu trattu da un emigratu da a Pulonia chjamatu Franz Kolshitsky. Quandu a fama di e so capacità culinaria si spargeru finu à e fruntiere di l'Austria, l'autorità ci dettiru una casa. Franz l'hà turnatu in un cafè - u primu in a storia di Vienna. I visitori sò stati offerte una scelta di parechje varietà di granuli, per puderanu sceglie un favoritu. Dopu qualchissia di i visitori si chjene d'amare in u gustu - è da quì Kolshitsky si n'andò nantu à una truccu. Adding cream and honey to drink, hà creatu cafe viennese, chì ghjornu pò esse truvatu in a menu di qualunque cafe.

4. Reykjavik, Islanda

L'Islandesi ùn anu micca dimustratu assai in u caffè Mentre l'Auropa svolgiunatu. Circa 10 anni fa sta situazione cambiassu radicali: parechji buttane chì vindianu dui grani è una vanda di stoffa aperta in a cità. Hè cusì d'alta qualità chì trà i vende hè principiatu un cuncorsu per l'attinzioni di i clienti. U Gourmetate sò stese in Islande per u fattu di u fattu chì hè quì chì pudete tastà u caffè d'usu di ricette ricette rigurusi rigalate ancu in stabilimenti picculi. S'ellu in altri città europei un cafe pocu chjamatu pudete dettu u turista, i cafè di Reykjavík sò tutte sicurezza in questu quì.

5. Venezia, Italia

Mentri i Turchi è Austriiani disputa per u tìtulu di u primu paese di cafe in u cuntinenti, i Venetiani modestly remain silent about their merits. Vint'anni prima di u polaccu Kolshitsky hà stabilitu l'attività di cafè in Viena, i mercaderi di Veneza si cummatteru incù u cleru per l'uppurtunità di cummerciu in grani. I preti oppuru u bè fragu, discendu à a venda di e so proprietà seducente, privendu a persona di u sonnu. L'ultimu argumentu in a lotta trà traduttori hè u mitu chì u caffè hè u sangue nìuru di i Turchi, chì porta a minaccia di a religione islamica.

6. Dublin, Irlanda

A capitale di l'Irlanda hè più cunnisciuta per i pubs alcoolichi di ca cafè. Ma a cultura di bevande whisky è ale ciaperatu rapidamenti l'urbe, affinch'elli decidenu vene cun quarchima novu. Un canne senza alcolariu ùn anu micca mpopulari: cumu pò esse caliati da a notte chjuche spiegata? A pisu di l'invenzione di un cocktail, chì suitaria à l'amante di cafè è di l'fancianti di u whisky forte, assumeru u camminatore di l'aeroportu di cità Joe Sheridan. In u 1942 in Dublinu, parechji volumi anu annullatu à tempu, è Joe preparò un mischju di whisky, crema è caffè per passageri e stanchi affundati. Sheridan, invintata da ellu, chjamatu "cafè apresu". Qualchidunu di i so culleghji cuntimpuriani accòstinu a chjuchezza i dati di sta storia cù i turisti.

7. Oslo, Norvegia

In u Norvegia, u caffè hè troppu frivulu: hè spirimintutu in parechje manere chì i visitadori percive e ricchettiti lucali loca. In a cafeteria di Oslo, ci sò trè tippi di cafè. Unu di elli hè coccu di fasgioli veri, u sicondu hè assai arricatu. E a terza formula, prima di un'antra vista, hè capaci di causà à u tasteru per ùn piacè, ma u fitu di nausea o indigestioni. A surprisa chì avè evoca hè sustituitu da piacè à u primu sip. À quì, u cafe moltu hè mistu cù u oghje di crude rawu è u meli dilicatu. I visitori à e cafè sò sirvutu cù un filtru speciale per separà a proteina di u bè.

8. Parigi, Francia

Questa città hè assai annunciata da l'agenti di viaghji è di i media, perch'ellu pudia esse espertu di qualcosa di bruttu trucu. Impressione di Parighia deboli l'istituzione chì siranu cafe instantaneu di qualità di qualità, cumpensannu u so gustu cun una varietà di documenti. Ogni annu in a reta di ghjustizia ci sò raccoti negativu di i visitori à e cafè casi di Parigi, apparentemente alluntanati da e pagine di i magazini brillanti. Per vìdinu u megghiu cocilu di a cità, deve circate di circà i restaurants à l'periferia, chì i so pussibuli sò emigranti. Francia pò esse postu altamente in i capituli cafè d'Europa solu nantu à a basa chì stabilisce u standard di manera di micca di coccu.

9. Helsinki, Finlandia

Siculi statìstichi dì chì nisun pais in u mondu cunsumava assai cafeina cum'è l'abitanti di Finlandia. U finitu promedio à u ghjornu cunserva almenu 5-6 tazzi grandi di cafè: questu hè duie volte di più in u restu di l'Auropa. Dognu stu fattu, a zuccaru hè preparatu per piglià in ogni locu: in butterie, bars è ancu boutiques. In Helsinki, pruvate di mantene e tradizzionali di cafè, mischiendu di l'alta tecnulugia à torna è caffè.

10. Amsterdam, Paesi Bassi

Sembra chì i caffè Olandese pò truvà micca qualcosa solu caffè. Ma sottu a raid criminali di e leggende nantu à a venda di droghe da sottu u pianu ghjiscanu unu di i più freschi in Europa. U sicretu di a crescita constante di a sapenza di a so coccia hè oculta in u sistema leugislattivu di l'Olanda: pruibbite ogni publicità di coffeeshops. L'Istituzioni anu bisognu di un nomu onestu per u canu savore è un sistemu di quelli. L'ultimi, da a strada, sò appartenienti per u turista di u passageru - in Amsterdam ponu cumprà un cunfettu di cafè è un pastellu per un solu simbolicu di un euro.