25 fatti incontru di i sogni

U sognu hè una parti integrale di u sonnu. U fattu chì ùn sò micca bè studiatu hè un fattu assai sorprendenti. Ma a scenza si sviluppa, è ogni ghjornu u mondu abra più è più interessanti. Cusì, chì pudete micca micca sapete di i sogni?

1. Studii psicologichi anu manifestatu chì e persone chì vittiru i televisi monocromani in a so zitiddina, per regula, vede i sogni neri è bianchi.

2. A maiò parte di i vitture vedi da 4 à 6 sòvuli per notte, ma quasi nimu di ciò chì vede ùn hè micca memorizatu. Sicondu statistiche, avemu scurdatu di u 95 - 99% di i sogni.

3. In ocasu, a vista in i so sòvuli l'avvenimenti chì avissiru avanti in l'avvene. Qualchidunu sonu profeticu predice u colapitu di u Titanic, qualchissia vide a tragedia di l'11 di settembre. Hè una cunccidenza o un cuntattu cù forzi sobrenaturali? A risposta hè difficiuli di truvà ancu specialista.

4. Qualchissimi pò vede i so sonnii da l'esternu è ancu i cuntrolli. Stu fenominu si cuminumente chjamatu un sonni cusciottu.

5. I membri di l'Associazione Psychagogica Americana anu cunfidendu chì l'ispirazioni ponu illuminà i sogni di u populu. Succuvà pocu pocu, ma à qualchì volte in un sognu sò ancu induzzione chì aiutanu à risolve questu o quellu problema.

6. Quand'omu s'addurmisci, u nostru cervu ùn hè micca apaggia. À u cuntrariu, in certi mumenti, cumencia à u travagliu ancu più attivu ca durante u periodu di vigilia. U sonnu hè divisu in dui fasi è hè "veloce" è "veloci". A attività aumentata hè osservata in a fase REM ("veloce").

7. U sanu pò esse in e diverse fasi. A pesci di Nightmares hè spessu vistu durante un "sonnu velozzu", quandu u moveru travaglia assai più attivamente.

8. A scienza cunnuscenza casu in u quale hà vittutu i sogni in i sogni, chì sò stati capite in a realità. Ci era l'alternanti, un doppia helix di DNA, una maquina di cosatura, una tavola pericienta di Mendeleev, una guillotina.

9. E persone ci sò ancu. I sònnii di i cecchi di nascita sò distinti da un nivulu aumentatu di percepzione sensoriale. In elli, u mondu sani nantu à a manera chì a ghjente a pudia vede in a so realità, se tuttu fussi per esse cù l'ochji. Cunsigliatu in u stessu tempu cuscienti di i sogni ordinariu.

10. I scientisti anu truvatu chì e persone cecu vistanu cum'è pettu di nightmares avè avutu bisognu (25% di i casi versus 7%).

11. In i stages finale di u sonnu "rapidu", l'omi anu spessu una munzatura. Riceramente, i scientifichi ghjùnsenu à a cuncludiarimu chì stu fenominu ùn hè micca sempre causatu da i sogni eroticichi, ma a veru ragiuni di truvallu à seguita puderia micca.

12. Comu pratica mostra, i sogni negativi - quelli chì e persone anu migliate emozioni è sentimenti disgraziati - sò spessu trovanu pusitivi.

13. Hè a più sughjetti sò negattivi, a sola parola "sònniu" hà un coru emutivu pusitivu.

14 I sogni di l'omi è di a donne sò sfarenti. I somini in bocca sò più ghjustu più viulenti è ci sò parechje caratteri. I rapprisentanti di u sessu più forti si vedanu in i soggiorni duie volte di e donne, mentre que e donne anu un'egulu di sexu differenti.

15 Quattru minuti da a so cumplitamentu, avemu scurdatu u 50% di u sognu, in 10 minuti - 90%.

16. Hè cresce chì a dimethyltryptamine kimica aiuta per causari l'amuri. Perchè "dipende" in i sogni, a ghjente aduprate ancu a DMT, ancu duranti un duru di u ghjornu.

17. Esperti susteni chì ancu i pettini sogni - morte, muntagni, malati - ùn sò micca veramente un prubleminu male. In a maiò parte di i casi, simule avvisanu di i cambiamenti o avè precedenu ogni mumentu emutivu.

18. I scienzi sò cunvintu chì anu anche vistu sònniu. E cunziddiamenti chì ani animali, rèttili è, prubabilmente, ancu i pesci anu ancu una fasa "rapida" di u sonnu, questu pò esse true.

19. Ci hè parechje caratteri in i sogni, ma a faccia di ognuna hè vera. U cervu ùn incensevenu l'eresi, ma i purga da parechji parte di a memoria. Ancu s'ellu ùn ricunnosce micca qualcosa, sapemu: l'imàglia hè reale - vedi sta persona in a vita è, probabbilmente, si scurdò.

20. U figliolu sottu 4 ùn si vedanu micca in i sònnii, perchè prima di sta età ùn anu micca rializatu solu.

21. U sonwalking hè un prublemu reali, chì pò esse potenzalmentu periculoso. Hè risultatu per a violazione di a fase di u sonnu "velozzu".

I sonnambuli sò svighjati, ma ùn capiscenu micca questu. Un coccu, per esempiu, coccia in un sognu. A scienza cunnuscenu ancu un ghjovanu - una infermiera - chì, in un state inconsciente, crea opere d'arti. Ma ci sò esemplari terribili. Cume d'alcune, un paese di soffertiu, veni u 16 km davanti à u so parente è u so abbitatu.

22. Chì una persona ùn ùn cammina in un sognu, i so musculus si paralìscenu in a "fasa rapida" di u sonu.

In regula, u paralìsticu di u sonnu passa after despertar. In ogni modu, a cundizione persiste per qualchì tempu dopu à u ritornu à a realtà. L'attache normalment dura nè più di pocu di sicondi, ma pò esse cum'è una eternità à a vittima.

23. A ghjente cumencia à soeva, mentre chì in u corpu. I primi sònnii pareanu nant'à u 7 mesi è sò basati in sona, sensazioni.

24. U locu più preziosu induve tutti i principali avvenimenti in i sònzii di i piacè sò i so propiu casa.

25. Ogni persona hà u so unicu suecu. Ma ci sò ancu avvene univirsali, chì sò sunnati à quasi tutti. Tra l'elli: un attaccu, una persecuzione, una cascata, una impatrunità di movimentu, una esposizione publica.