"Secreta" di i guverni per quelli chì vulianu casu à AP Chekhov!

Questu l'articuli utili è motivatori, cum'è "5 passi di relazione perfetta" o "10 regule di una vita cuntenutu in u matrimoniu" - ùn hè micca un inguernu di i psiculogisti di Internet o di freelance in licenza di maternità!

Ùn avete micca cridutu, ma 130 anni fa Anton Chekhov stessu hà fattu una "Guida per chiddi chì vulevanu casu" è avete chì u cunsigliu ùn hè micca à tutti:

"U fruttu di una sola menti, ma custituisce a quintessenza di tutti l'oraculi esistenti, fisonomichi, cabalistics e longu cunversazione cù spirimassi spegati è cumpetenti kompetenti di i travaglii di moda".

E ancu più - l'autore resu rispunnì chì u sughjettu di u so articulu hè u sicretu d'un omu, un tema chì hè digià dolorosamente sicretu è chì necessitanu furore mentali seriu, à quale no femu:

"... Allora li dumandassi à i babbi, mariti, i guardii di distretti è cusì. vede chì e donne è e donne di stu articulu ùn sianu micca leghjite!

Pripene una cosa - in a vita famigliali di u classicu, ma, hà vistu più avantaghji è boni boni, è truvò assai argumenti cunvince:

"Se ùn era micca per a so famiglia, i so figlioli viranu tutte e so vita in u collu di i so babbi è parechji musichi ùn si pudiani assicurà senza pane, da quandu ùn anu micca esse in casu. Meditazione chi enseñanza chì i bachelors solencianu mori, i sposi maritiuni anch'elli pèrdite a mente. Una criatura tene una corbula à un bachelor, è una sposa maritali. U matrimoniu hè ancu bonu per a so accessibilità. Pudete cose cum'è ricca, povira, ceca, ghjovana, vechja, sana, malata, russa, chinesa ... L'sola eccezzioni hè insana è loca, i scherzi, bogai è cattle pò metà cum'è ch'elli si sà ... "

Oh, noite, sè pensate chì l'omi muderni sò cinuchi è mercanti, è rintra i vostri ochji, ricordate a confessioni ardente di l'amore per i vostri erimi favoriti di a romanzu novu, prestu pè a nova parte di disappointment. Pirchì ancu Chekhov, in cerca di l'amore di tutte a vita, ricumandemu d'esse attendu à u nostru munnu internu prufunnu, ma primitiva è banale - à l'apparenza!

"Prestendu a vigore à a zitella, fate u primu di tutte l'aspettu, per l'apparenza si ricunnosce u caratteru di a persona. In apparizione, distingue: u culore di i capelli è l'occhi, altitudine, pianu è spezii stampati. Per u culore di i capelli, e femine sò diventati in babe, brunettini, capelli marroni, è cusì. "

Bonu, donni, sò pronti per caratterizà da l'autore di "Uncle Vanya" è "Orchard Cherry"?

"E par vulgari sò bè ​​cumportatu, modesta, sentimentale, cum'è pare è mamma, chiancennu nantu à i rovere e si sentenu perdonu per l'animali. Sò naturali, sò rigurosamenti cunsirvatori in i so cunvinti, cù una lettera in armunia. L'altri d'amori sò sensibles, in u so propiu amori sò friddi, cum'è pezzi. À u momentu più patettu, a bionda pò badà e dici: "Ùn vi scurdate di mandà dumane à un caliconi!" Quandu si maritonu, prestu prestu sour, fat and fade. Fèrmulu, nuvellu è lacrime. I so mariti No pardunate a infidelità, cambianu benissimu. Wives-blondes sò normalment mistichi, sospetti è si cunsideranu martiri. "

Ùn riri, brunetti, avete ancu ellu!

"Brunettes ùn sò micca raduvuli cum'è blondes. Sò mobile, fickle, capricious, tempered-tempered, spessu cunvene cù i mariani è a battaglia di e mucche di criri. Empeche à "non pagà" à l'omu sbagliatu di l'età di 12 anni, studiu malamenti, oghjettanu i nomi di caratteristica, ampara i rumanzi, e skip descripzioni di a natura è leghje esplicazione d'amore cinque volte. Sò ardenti, passioni è amori cù l'eccitazione, impunite frontiere, sfrendu ... Una donna bruna hè una inquisizioni tutta. D 'una banda, una passioni chì u diavulu hè malvitatu, à l'altru, capricci, capelli, ludica imprudenta, chiancianti, squeaking ... Di a tradenza di i marmarmenti fècenu prestu, paghendu di a listessa munita ".

Appena chì e donne di pilucca hè micca in u gustu di l'scrittori, perchè li dete micca solu un pocu parolle è ancu senza emozione!

"E donne chjucu ùn anu micca alluntanatu da e donne è ùn anu micca vinutu à brunettes. Fighjenu una culore mediu trà i dui. E cunsiderenu cum'è essere brunettes ... "

Ma a rossa ùn era micca furtunata di tutti!

"Red fallu, falsu, malignu, treacheratu ... Ùn avete capì u amore senza insidia. Sò assai sò assai boni stappuli è pussede una robba rossa magnífica nantu à u corpu tutale. Dicenu chì i dimònii è i leshies ci anu à casà i rossi. Cumu ci hè mentre, ci hè di cowardice è di cobardizia. Hè abbastanza per chjudarà dirittu à a peletta ("vi daraghju!"), Eppo si riva è si cuminciò à basgià. Ùn aventate chì Messalina è Nana eranu rossi ... "

E se ùn avete micca affucatu da l'indignazione, u vostru sistema nervu chì sustene stu paràbulu. Ma questu hè micca solu per quelli chì ùn mancanu i capelli per spedinu, ùn porta micca un bang ou un capuz!

"U haircut à a sceglie a mòglia ùn hè ancu micca di petite importància. U capeddu travagliatu perfetta, elegante, cù partenza bianca rudine, un descrizzione limitata ... Un pezzu tali hè più spessu in costatrici, e tanti affare di i cummerciale. Un capelli trimati di capiddi, attritu in u testa, significa vanu simplicità, intelligenza limitata è lasciviousness. Questa freccia ghjente tratta d'amparà una frunti alta ... Chignon è in ornamenti generale da l'altri pirsuni parleranu per una mancanza di gustu, una manca d'imaginazione è u fattu chì a mamma interferiscenu cù i so capelli. U capeddu, pittatu di ritornu, suggestionu una vulintà di a donna per piacevule micca solu in fronte, ma ancu da ellu. Un pezzu tali, siddu ùn venenu micca da una torre di Babylone pesante, significa gustu è facilità di caratteru. U capelli rizziati parranu di jocu è artistice di a natura. Pettine senza negu, vskolchennaya implica dubbula o laziness mentale. Sottu i capelli croce l'imagine di i pinsamenti sparisce. Sì una donna hè grisa o calva è, in u stessu tempu, volenu casà, perchè dunqua assai soldi. E menu in a hairpin, a donna più inventativa hè u più fidua chì ùn hà micca avutu i capelli d'altri. "

U culore di l'ochji, sicondu Anton Palych, hè unu di i punti cchiù mpurtanti à sceglie un cumpagnu di vita:

"Ochji bianchi cù povolokiacu significa legami, sottuffiu è a mansioni. Prutistoli blavuti sò più cumuni trà e femece cheaters è e donne currutti. L'occhi neri a passioni, a fast temperament è l'astuzia. Avè chì e femine smart raramente anu u visu negru. Grigio sò in i dandi, u risati è stupidu. Hazy suggerisce l'amori di chiarusa è inveci di i vestiti di l'altru.

Ma i mudelli attuale cù i paràmetri di 90-60-90 elettu l'ultimu seculu, cunsideratu indigestionariu di elli!

"U cambiamentu sceglite u mediu. I donne anu ridendu è spaventamente spessu, i picculi in a maiò parte di i succede per avè i so nasu è vulete chianciari, scratch e lasciate. Dumpressini evitendu: queste mali è vìpare ... "

E zitellu, è dopu chì avè isciutu per e tene di e tappe di "casteddi" l'omi ùn anu micca bisognu di piace u nostru passaghju!

"Gait hurryly, cun precautions, parla di u ventu è frivoltà. U caminu hè pratitu di e donne chì u coru hè digià fattu, - quì ùn avete micca u pranzu. Gait walk, cù perevaletsom è viljanem, hè un signu di a bona natura, malglesse è in spessu stupidità. A prossime hè orgogliu, u cignu passa à sti donne è petite femine. Cume più arroganti chì u viaghju, u più grande u riccu hè u più riccu. Hè un marchjaru in i zitelli appicchianu a cunghjunzione è a limitazione. Sì a donna ùn andà micca, ma lavbe in paese cum'è una pava, poi turnà u fustu: hà alimentatu, cunsulazione, ma certamenti pigliarà a so scarpa ... "

Ma nantu à sti "signali speciali" Chekhov hà cunsigliatu per fucalizza com'è se l'omi avianu cercatu per un criminali particulari particulare perchè micca, una donna di u core ...

"Dimples nantu à e pani migliori, coqueteria, i peccati è a bona natura. Dimples nantu à i pieni è l'occhi limità promessi assai, ma micca per u platoniu. Antennae parranu di a sterile. Long ungles ponu truvà nantu à u Belarus. L'aceddi fucili significanu chì questu individuu serà una madre stritta è una ravina materna. Chjappi sò più spessu vistu in e donne di pilu rosu, i schiavi è i pazienze. Puffy è sodnenkie ghjovani dames cù a so giacca e mani rosse sò inghjuliati, quattru più sbagliati sò fatta in a parolla, ma prestu prestu à cocchi boni tastuti è cose chalati di velli à u maritu ... "

Ma, tuttu ciò chì leghjite davanti à questu, cunsideranu un retirement romantica. A prosa di a vita cumincianu ora ...

"Ùn puderà maritaru senza doti. Pi casu senza doti hè cum'è un meli senza cullera, Shmul senza ritmi, stivali senza platti. Amore in sè stessu, una dotativa propria. Fate cunsigliale 200 000. Stunned da u numeru, principiatu a negociazione, rumpia, crocheting. Doti hà dettu prima di a matrimoniu. Ùn accetta micca bills di scambiu, cuponi, cose, è toccu ogni toccu, fate e fate a luce, perchè ùn hè micca sporta per i parenti per dà falate fugliale e so figliole. In più di i soldi, cundite assai cosi ... "

E solu dopu avè lettura di sti linee, saldarà u ghjuvatu di u ghjacciu di u tostu, è puderete sentate à ghjovanu, bellu, riescudite senza un piano è 18 camicetti di i più boni pappagalli holandeschi, indipindenti è populari, amatu senza table silver, è ancu i più felice , da u fattu chì ùn avete mai esse intesu a frasa: "Ùn si scurdate micca chì ti fate felici!"

È tuttu per ...

"Una mòglia, ancu una mala, vi purtalla cun ella:

a) più mobili è un piano;

b) un piuma di ciumi in a cinglà e trè mantelli: sita, lana è carta;

c) duie capelli di pelle, una per i vacanze, l'altru per a vita cumuna;

d) più utensili di tè, cucina e cena;

e) 18 camicetti di i più boni linen neerlandese, cù una decorazione; 6 capigliotti da u listessu tela cun incisu trim; 6 brusgi di nansu; 6 parigli di pantaloni da u listessu pienu è parechji parigli di chiffon inglese; 6 faldi di madapolam cun firmware è cravate; un negligee da u battiste victoria; 4 media gghiè di u battista-victoria; 6 parigli di cunfuranza. Piani, cunfine, bonnets, calze, faldibili, ligami, tovuti, sciarpe è cusì. deve esse in quanti quantità. Tuttu stu sè stessu, esaminà, cunde, è chì ùn hè micca solu, eseguitu immediatamente. I prudutti di i zitelli ùn ponu micca, perchè ci hè un segnu: ùn ci hè lino - ùn ci hè micca figlioli, ci sò figlioli - ùn hè micca un mantellu;

e) Invece di vestiti, chì u stilu cambiò prestu, dumandate a materia in pezzi;

g) ùn marite senza argentu.

Cunsigliate, stà riguardu è bella cù a vostra muggheri, ùn devi micca di scurdà, è cun ogni malinterpretazione li dite: "Ùn vi scurdate chì ti facisti felici!"

1885 annu.