Cume se diferenze di normi di e donne in parechji paesi di u mondu?

In ogni paese, ogni nazione hà a so idee propria nantu à u standard di a bellezza femina, forme ideale, i paràmetri di i rapprisintanti di a bella meza di l'umanità.

Cù questu articulu sarite amparà chì micca in tuttu u 90-60-90 è a frase "e pede da l'uce" sò cunsiderate a chjave per u mondu di a industria di a moda. Perchè oghje in parechji culturi a rapprisintazione di una bellezza femina ideal.

Cum'è a famosa attore mexicana-americana Salma Hayek dici: "In pursuit of the standards of beauty è successu, pudete smariscenze a felicità vera".

1. Bellezza americana

L'Occidenti hè chjucu di donne cù u capeddu perfettu, una figura di sullezza, labbra rossa è un sonne di nevi. Ùn toccu à nimu Megan Fox hè ricunnisciutu com a donna più bella. Ancu parechje sò oghji obsessile cù a figura di lionessa seculare Kim Kardashian, ma u so casu hè esse l'eccezzioni.

2. Donna sexy francese

U tipu d'apparenza francese hè una picciotta chì sempre pareva ghjovana, graziamente. Ùn hè sbaci per quessa chì a fàccia di Chanel era Vanessa Parady, una donna di corta statura cun una faccia innocentissima. E ora era rimpiazzata da a so propria figliola - Lily Rose Depp.

3. Da Russia cù Amore

No wonder di dì chì e donne cù l'apparenza Slavica sò i più attrattivi. L'ideale di bellezza - e chicchi culu, cù pedunculidi è pedunculidi. A questa description ricurdà di qualcunu? Ddoje a pena, l'apparizione di Irina Sheik.

4. Bellezza coreana

In Corea di u Corea, a maiò parte di a pupulazione ùn ùn sapendu micca attentivamente chì cirugia plastica hè. Questu hè justificata da u fattu chì assai canti di u Coreanu perde a so capelli in una perspettiva di un'partimentu ideale. Allora, i mudelli coreani cumuni sò labillosi picchi, pelle assai lustru, una poutore doppiu (un ligne pittore bughjone trà l'ochji è a cella), una faccia in V.

5. Brasili seducenti

A migrazione di e donne coreani, i brasiliani ùn anu prestitu per andà à a mesa di operazione. Sò cunforati di a forma di a faccia è di a redundanza femminile. Dopu tuttu, sò oghji in una tendenza. Un vivid example of the standard di bellezza brasiliana hè u mudellu di Kamila Alves.

6. A più bella taiks

In ricerca di una bellezza ideale, avemu di trasfurmà in Tailanda. Questa situazione hè reminiscente di Corea. A società si prumove considerable pressione in i raggi francesi tailandese. Parechje vittite è vede cumu l'apparenza hè parechje quellu chì anu l'oppurtunità di esaminà in riviste brillanti di publicazioni occidintali. Taika cù un parèntesi standard hè una dama giovane cù qualessi faciale graziosa, cù grandi uggetti di tonda, una cracu persequite, un nasu grande è una bella pelle.

7. Chjami di Bollywood

Parlendu di l'India, u nome di a famosa attrici Bollywood chì hà sappiutu cunquistà Hollywood - Aishwarya Rai venga da mente in seguita. Sò l'ochji di l'amandula, un nasu puntiutu, ringlets di culore negru è pilu liguru. Per l'ultimi, assai ghjente persigan. Hè per quessa chì in India i prudutti chì le liegge a pelle sò in una grande dumanda.

8. Bellezza di Bangladesh

In l'Asia miridiunali, o più in u Bangladesh, i picciotti scuri sò cunsiderate incredibile attraente. Solu visi in mudellu da Emily Hossain. Eppuru ùn hè micca bella?

9. Non-conservative United Kingdom

Dopu à a moda di u cunquistatu di Kara Delevin, i celli spissivi sposti sarani un veru tendinu di bellezza. Ùn avete micca cridutu, ma si crede chì i bellitagni cù e cigliu largu vanu assai fimminenti è mudernu.

10. Maori girls, New Zealand

In i prossimi indigini di u New Zealand, Maori, tatuati nantu à u corpu (ta-moko) sò cunsiderate una decorazione tradiziunale. L'unica diferenza da u tatuu freti hè chì sò aplicati cun un cincel "eve". In u risultatu, i cicati aparicanu, è micca u zizzu silky, di tezza. Per quessa, in New Zealand, i tatuaggi nantu à a stima sò cunsiderate una veramente decorazione. I più populi sò ghjuvelli tattoo nantu à u mandru.

11. E donne ghjovani ghjovani

Hè soru sorrisu chì sia, ma più ricenti, quattru 5 anni in a Terra di u Rising Sun, Yaeba era di moda, chì tradisce literalmente com un "denti dudu". Questu hè dovutu à u fattu chì un risicu gustu hè assuciatu cù qualcosa à pocu interessante è dolce.

Avà à a cima di a pupulizza di una picciotta cù i denti lisci, a pelle bianca nè, è una faccia bella, giovane.

12. Bellezza-Mauritania

In Africa Afrique, a tendenza hè tutta. Ci hè cunsideratu, u più grande a donna, più bella hè. Inoltre, l'estremità hè cunzidiratu un signu di ricchezza. Ùn crede micca, perchè oghje in e famiglia di e mooriche di e femini cumincianu a fattene di 5 anni! Sò trattati a forza di u latru di camellu grassa.

13 Appartement Etiopi ideali

Avete ammiraghjanu i biddizzi occidentali? Avà infurmatu nantu à i normande di a bellezza di l'Etiopi è sentate a grande diferenza. Allora, e donne di a tribù Mursi ponu trasfurmà a pezzi labial di l'adolescenza. À u tempu, u labellu hè stesu più è più. I platti sò cambiatu un après l'altru mentre u lipu hè stesu.

Ma s'ellu si scurdà di a tribù Mursi, perchè u paese hè abitata no sulu da i so membri, in Etiopia pudete vede parechje figliole attualmente attraente, per esempiu, Helen Getacheou, titularu di u titulu "Miss Universe 2012".

14. L'ideale di bellezza di Iran

A più grande dumanda di rinoplastia (correzione di a forma di u nasu) hè osservata ind'è i residenti di Teheran, a capitale di l'Iran. Eccu l'apparenza cù u nasu fattu è più preziosa.