Cumu sviluppu: a marca di u culore scandalizatu u mondu sanu!

"Omi, maritammi! E donne, avete bravu! - nè, ùn pensate micca chì hè un scupru o un broma ... Vede ciò chì l'alta moda prupone aduprà una forte forza di l'umanità, se ricerete chì u nostru "punte" hè cum'è a realtà!

E dete a Semana da Moda in tutti i capituli maiuriali di u mondu di muriri solu un mesi fa, chì dà l'opportunità per i disinazioni di u principale per affucà una nova coleta d'otoño-invierno, chì ùn nimu ricurdeghja ciò chì era statu indicatu. Concezione per una - a mostra di a marca Palomo Spagna in a Nova York!

E tuttu causa chì u dissudenti spagnolu, 24 anni di età, Alejandro Palomo hà dettu chì ùn hà micca un scicummeddu è hà dumandatu à l'omi chì ponu fighjduti, vistiti cù bè è riffelli, corsethi, stivali nantu à lacce è ùn sia senza vargogna!

In generale, si flipping through the tape of your favorite networks social, hà spessu vedutu ritratti di l'omi cun peri di pilute in robba e tacchi di donna, da tù face in fronte à a cullizzioni di Palomo Spagna oghje u invernu 2017/18.

Hè interessante per creà creazioni eccentrici di u designer inspiratu da l'era di a Queen Elizabeth!

Ma se a persona di u monarca di u lighjanti ùn pò esse espresu l'opinione per i ragioni evidenti, u vericu di a cumunità mundiale hè unambiguous - comu sviluppà ciò chì hà vistu?

Irnicamenti, ogni ghjovanu di sta coletta d'omi hè tutte bè rigularmenti in a splutazioni femina. Palomo Spagna hà riimpiutu u vestitu di u «menò» cù vestiti cun ticzoni è cuddetti di coghju di i riti, chì erani cunsiderati da a Casa Lanvin, è organi trasfurmati in organi androginosi ricurdaru à i televidenti di a ricerca di i chanel.

Cusì tutti i stessi - hè un brame o una besta?

Un omu in panni per Palomo Spagna hè stupidu!

A strada, a so rettili senza trivia, chì hè statu discututu già mità di u mondu, mentri a seconda mità ùn pò micca vinutu à i so sensi dopu à quellu chì hà vedutu, u designer chjamatu l'«Esemplariu di ughjettu».

E ancu più - Alejandro ùn sapi chì l'omi pruvate prestu nantu à issi vistimenti di e donne. U restu hè una materia di tempu ...

"Pensu chì l'omi anu da pruvà difeenti modi per vèstinu a ropa chì finu à avà ùn avemu micca statu dispunibule" - u creatore creativu di a marca ricumanda.

Allora, donne, fate u core!

Alejandro Palomo (Palomo Spagna) in a New York Fashion Week