Vesti di vini

In u discu interni, ogni dettu hè impurtante. Oghje prestu attente à a dicurazione di e pareti è l'arrangementu di u mobili, ma avemu un scurdate chì l'accessori differenti cumpendenu largamente determinate a manera chì questa stanza vera.

Per i patroni di appartamenti è case, decurati in u stilu di paese , Pruvenza o etno, cesti di vimine com'è un ughjettu di l'internu, cumminendu cunfortu, funziunalità è bellezza serà una excelente opción. Questi prudutti annuziscenusi a vita moderna, diventendu accentu cusì u luminoso in l'internu.

Varietà di cesti di vimine

U criteri principali di u vignaghjolu difendenu a so propiu. Tali bastii di tullini è colore diverse pò esse stallati in u bagnu, u passagera, u viticulu, u cambra, a cucina. Distinguish:

In a cucina interiore, i cesti di mimere mi pare cusì boni, apposta per guadagnà ogni genaru di coghju, da a cugliera è di e manciari comestible. Per esempiu, pò esse un cisterna di viti per frutti, cookies, dolci. Una opción interessanti hè un paese di scorta - ancu s'ellu hè chjittu, hà l'accessu à l'aire.

Cundutti di lavanderia di vessi sò una scelta bona per quatri. In un cisterna grande, furnutu di a stessa vittura di vimine, pudete lavorà lavande finamente. Uni pochi cesti più chjucchi sò diventeranu un locu per un toccu limu è parechji elementi di casa (robba in pegs, paper towels, toilet paper, etc.).

Cù l'aiutu di cestri mintiet è bandieri, pudete organizzà un bon sistema di almacenamiento. Questu averebbe dumandà parechje canzelli, preferibbilmente di u listessu tamantu. Di solitu sò stallati nantu à rachi o in i stantoni di u closet. Per esempiu, in un tanku pudete messa in camisas, in l'altri - calzini, in a terza tinta, di a ropa, etc. Questi di caldi di valdi per u parcheghju assicuratevi di vitezza per truvà questa o questa cosa senza avè da turnà in tuttu u spaziu di u gabignore.

Inoltre, pudete fassi guardari i ghjuculi. Eccu a cunvenite si trova in u fattu chì ogni zuccaru hè dispunibule per u zitellu (sò generalmente stallati in bassupi sasievu nantu à i muri di u viticulu), è u zitellu pò cunsumà facilità à i so suldati, designer o puzziche in i posti dopu à u ghjocu.

Parechje persone utilizanu un cane di vindume per Pasqua: hè assai piacevule per passà tuttu ciò chì hè necessariu per a santificazione à u serviziu di a ghjesgia festiva. Questu caghjula necessariu hà un manicu, ma a tapa ùn hè micca sempre quì.

In più di e canecche per avè un propiu praticatu specificu, ci sò puru prudutti puramente decorativi. Dopu aduttanu u so internu, facenu più uriginale è in un sensu temàticu. Allora, certe cumprecate u salottu cù fiori o seccu in fiaschi di vimine.

In più di l'usatu previsto, u materiale da quale hè a cestera hè tela hè impurtante. Ùn ci sò parechje spiaghjetti quì: A vigna di sauvage hè u materialu più populari da a quale avemu untu ogni tipu di prudutti per parechji seculi. Parra - longa sauci - cugliera in anticipu, solu in u vaghjimu.

Ricerimenti, i zuccherii di rattan-stenchi di rotta in u paese di u Sud-Asiàticu hè diventatu assai populari cum'è un materiale per tissuti. ROTANG hè unicu artificiale è naturali. Esternamente, cesti di valdi di tipi di rattan ùn sò micca sfarenti, ma a variità artificiale hè più pratica à un prezzu più veloce.

È, finu à l'ultimu, a variante più pressuposante sò cestini in tissuti di i tubi di ghjurnale. Stu materiale fattore ùn hè micca purtatu da l'artighjani, perchè serve com'è un sustitutu favorevule per u vignetu tradiziunale, è i ghjurnali si trovanu in ogni casa. E cestini da i ghjurnali si ponu pitturati in ogni culore, applica una figura o decorate in a tecnica di decoupage .