Autoclave per manicures

Oghje prestu un manicurante di longu manicuranza di a manipulazione igeica ordinaria hè stata in una manera di l'autore espressioni. Ma chì a visita in a salone di bellezza ùn hè micca curretta serale per salute, si deve esse rializatu solu da i strumenti utili sanitizzati. Cusì, sicondu i regule per sterilizà una strumenta di manicura, avete bisognu di usà un sterilizeru specialu - un autoclave.

A sterilizazione di strumenti manicure in autoclau

A sterilizazione di u strumentu in l'autocuploce hè dovutu à l'accionamentu di steam in cumminazzioni cù u prublema più impurtante. E chì queste fattura ùn cagiunèghjanu l'apparizione di rusty spots in i viti curati, quandu aduprà a sterilizazione hè necessariu di adherite à e regule seguenti:

  1. Prima di ponaceola, tagliu è altre uttene in a camara di autoclau, deve esse limpiati bè di contaminanti. Questu succede in trè tappe: prima l'arnesi sò lavati sottu l'acqua corrente, è trattenenu cù a suluzione di disinfettante, da quì si trovani inculcati sottu un flussu di acqua, si sò asciugati sechemente cun un pappu limu. Pone l'uttèsimu di travagliate di travagliate di travaglià in l'autoclave senza chì ùn sia micca - hè questa negligenza chì spessu conduce à l'apparenza di toccante.
  2. In a camara di travagliu di l'autoclave, l'uttene sò stati disposti in una sola capa in u statu apertu cù l'intervalli entre elli di varios centimetri.
  3. A sterilizazione di strumenti in l'autoclave hè realizatu à una temperatura di steamata di 120-135 gradi è dura 20 minuti.
  4. Per mantene l'sterilezza di i strumenti, dopu à u trattamentu in un autoclave, si deve esse posta in sacchetti specials. U tipu di u pacchju depènnii in u periodu di "validità": u prugettu kraftu chjusu cù un pappellettu si mantene l'sterile per 3 ghjorni, è u pacatu hè segatu cun calefria - 30 ghjorni.