DMF pè u fetu

A DMZHP hè una sigla per u difettu di u septum interventricular in u fetuu, per quessa, u difettu congenital di stu urganu.

DMF pè u fetu - causa

Ci hè 2 cundizzioni principali di a malatia cardiac congenital:

  1. Armatura . Certi difetti di u corpu congènitale o altre organi chì sò trasmessi da eterna è micca solu da i genitori à u zitellu. U risicu di CHD , includendu DMF per u fetus, hè ancu quandu i difetti di u coraziu sò stati scontri in generazioni anticipati, cù famiglia cercana o in altre famiglia cù sta famiglia.
  2. Disturbance di u sviluppu di u cori in u fetu . Hè fattu per qualsiasi fatturi teratogeneichi chì afectanu à u fetu duranti u sviluppu embrionario: infizzioni, intoxicazioni di e diverse etiologia, effetti mediatevuli ambientali.

A volta chì e dui cause sò cumminati.

Tipi di VSD in u fetu

U septum interventricular hè divisu in trè parte d'ellu cù a so struttura: a membrana superiore, a muscula di u mediu è a parti infermiera trabecula. Sicondu a parte di u difettu, u VSW diventenu in:

Fit:

Tuttu u VSD deve esse detta da a seconda ultrasound screening à 20 settimane , postu chì cun una cumminazione di VS cù altri difetti di u cori chì sò incompatibili cù a vita, una donna pò esse rrakkommandata per interrompdu l'embarassu. È cù VSD isolatu cù una gestionita di l'ugje è u trattamentu in u piriodu postu u 80% di i zitelli anu una chance di survive.

DMF per u trattamentu di u fugliu

Cu VSW, a prissioni s'acumula à u circulu chjusu di circulazione, è u tempu per quale l'operazione deve esse realizatu dipende direttamente à a dimensione di u difettu.

Trattamentu VSD operattivu. Se u difettu di u settiu hè grande, l'operazione deve esse realizatu in i primi 3 mesi dopu à partitu. Cù difetti moderate è una buildup di pressione in un cìculu rughju di circulazione sangue, u zitellu hè operatu finu à 6 mesi dopu a nascita, cù un mediu cù un ligeraghju di pressione in u ventriculu à ghjustu è difetti żgħar - finu à un annu. Certi difetti chjuchi in questu pezzu sò chjusi di elli.