Dopu strujevanu u ghjineculogru durante a gravidanza, u sangu

Spessu saranu duranti a gravidanza, dopu à esaminà u ginecologu, i mariti futuri si lamentanu di spotting da a vagina, chì parevanu littiralmenti 10-20 minuti da u prucedimentu. In a maiò parte di i casi, stu tipu di fenomenu ùn hè micca applicatu à violazioni. A cosa hè chì u colpu uterinu hè abbundante abbastanza cun vapuri sangu di calibrati diversi. Duranti l'esame, hè pussibile infruisce a membrana mucosa di u urganu riproduttivu, quandu u sangue hè purtatu da a vagina.

Perchè ciò chì, dopu chì esaminà una donna incinta in una presidenza giuncològica, u sangue pò esse?

L'apparizione di staghjunata dopu l'esaminamentu durante a gravidanza hè spessu adduzzu à l'usu di un ispinu ginekològicu in questa prucedura. Hè sta strumentu chì pò esse a causa di traumu à u collu uterinu. In quelli casi, u volumu di sangue pruduttu hè chjuchjaru, in a gasta, ci sò literalment 1-2 behe di sangue scarlet. In regula, questi cusì pare u stessu 2 o 3 ghjorni dopu l'esame.

Inoltre, a purtata di u sangue da a vaġina pò esse osservata dopu aduprà swabs. In questa prucedura, i celite di a mucosa hè scraped off, chì pò esse traumatizata.

Chì pò esse riescibile per l'apparenza di sangue dopu l'examinamentu durante a gravidanza?

Stu tipu di fenomenu hè particularmente periculinu per sempre in u principiu di l'gravidanza, in i periudi curati, è ponu conducive à u sviluppu di l'abortu spontaniu, chì si sviluppa cù u risultatu d'u sangru utru.

In casu à u spotting after the exam is observed at 39 or 40 weeks of gestation, allura, per regula, sò un signalu per l'iniziu iniziu di u travagliu, chì hè abbastanti accettabili in un tali tempu. Hè nutata ancu chì assai spessu un scansu giniculògicu di una donna incinta per un pezzu longu hè un incitantu per l'aumentu di u tonu uterinu, per questu una viulazione di a integrità di i vini sanguini di u cervicu è l'apparizione di sangue da a vagina.