Pose "Sac à tè"

Pose "Borsa di tè" hè un tipu di caritasi orali. U nomu hè direttamente cunnessu à a fini di u prucessu - per fà un omu per "fracete" per stimulating the testicles, chì sò assuciati à i sachets.

Pose in sex "Un saccu di tè"

Questu impegnu hè designatu solu per l'omi, cum'è una donna hà da fà tuttu ciò chì dà u piacè di u so cumpagnu. Una funzione distintiva hè l'stimulazione di i testiculate micca solu da i mani è di a bocca, ma ancu ponu tocanu a fàccia è u capeddu.

I pussibuli varianti di a "borsa di tè" pose:

  1. A zitella ghjaci sottu à u lettu, è l'omu gira a volta à a so rinocchia nantu à a so faccia. In u risultatu, i testiculus sò deve ghjustu nantu à a lingua di a donna.
  2. A ragazza addossu, è l'omu hè davanti à ella. Ella deve labbra e lingua "play" cù i testiculus. E mani pò esse stimulati ulteru da un pene o struciatu da i cosi di un omu.
  3. U so cumpagnu si trova nantu à a so back, è a zitella hè nantu à i so pedi, è davanti à ellu. In questa passione trasgiu u sessu orale .
  4. Durante u sexu corpu, essendu nantu à una ragazza, ponu stimulà i testiculate cù e so mani. Tali manipulazioni sò ancu cunsiderate una forma di pose "Un saccu di tè".

A tecnica di "essenza di tè" implica stimulazione di i testiculus cù l'aiutu di e mani, per esempiu, pudete mette à e mani è freteze l'una di l'altri. Duna cunzignu à un omu chì porta testiculi nantu à a so faccia è u capelli, u permettenu à ottene briganti incridibuli. Per piglià un ziteddu puderete titticcià a so lingua sottu à i testichi. Hè permessu di tene di mossu è di pezza di u scrotum, ma hè impurtante ùn mancassi è ùn ne ùn causate micca u dulore. A accusatori pruibiti ancu include cuntrazzioni sali, torce è parechji movimenti brusgiate.

Ricurdà chì u postu più sensibilizatu per un omu hè un scrotum, perchè qualchissia maniche di gentile manipulazione in questa area face u listessu piacè.