Guardian di l'Uvestu 2014

Cù l'arrivata di i ghjorni solei sureddi, a quistione "chì portà?" Diventa più è più pertinenti. È ùn mancu succorsu perchè e cose anu avutu u so apparenza o fora di a moda. E piuttostu per u fattu chì in l'estiu sempre vulete una cosa nova è originale, in una parolla chì cammina da e tene, è aghjurnà micca solu l'armistru di l'uttimisimu tutale, ma dinò per piacevi cun novità interessanti.

Allora, uni pochi cunsiglii per una fashionista di realità è di una donna di a cummercializazioni chì anu da aghjurnà a basa di u vestitu d'uttellu in accordu di e tendenzi di a moda di u 2014.

Cumu faci un rovine in istente?

U bastimentu di u verdu di u veranu teni parechje funziunalità. Prima, l'avvene d'estiu deve esse un ordine di magnitude più grande ca l'invintu. U sicondu, anu da esse cum'è cusì cómodu, ligere è in u migliori manera addunale per u tipu di figura . Fendu una lista di e cose, avete bisognu di cunsiderà a attività principale. Per esempiu, si, anche di u fattu chì l'estiu est fora da a finestra, è a maiò parte di u tempu, i cumerci di cummerciale è u travagliu in l'uffiziu sò ancu aduprati, i cumpunenti principali di u vestitariu pò esse u seguente:

In quantu à e donne chì anu un spaziu di stilisticu più attivu, a maiò parte di u so tempu librettu si cammina è viaghjà, u vestitariu per l'estiu per questi fannu avè include:

In quantu à i scarpi, per l'estiu, hè precisamente necessariu per cumprà sandali, chì pò esse mischjate cun shorts o sarafan. Ancu un pezzu cù un corpu statali per u travagliu. Sandali per u restu o cammellu, o calzola bassi, cumu u calzariu di ballet.

A cosa più chjesa di averà e cose da un vestuariu bàsicu per l'estiu hè di fà cunceta chì i prudutti sò stati universali, culori caletti è bè cù l'altri.