Vika Gazinskaya

Biografia di Vika Gazinskoy

Victoria hè nata in Moscou. Avia vulutu esse un disignu di moda da a so zitiddina, perchè ella cumprata a so prima eserita per furmazione è vesti li dolli. Dopu dopu à graduate di a scola, Vika hà intrutu in l'Università di serviziu in l'spezialità di "costume design". Duranti i so studii, Vika Gazinskaya cum'è un novice designer addivintò un premiu di u cuncorsu "Silhouette russa".

Dopu a vincintà a cumpetizione "Silhouette russa", si va à Italie in u quadru di u festival, induve ella presenta i so mudelli. Appena a finalista di u Contrariu di Smirnoff Young Designers, Vika viaghja à Danimarca per una stasera è travaglia per Saga Furs. Gazinskaya pruvò com'è stilista in a journal L`Officiel.

A linea di vestitu cù a creazione di a so propria marca Victoria Gazinskaya aperti in u 2006. A so prima coleta di vestiti di e donne, propostu per a primavera-estiu 2007 anu fattu un successu considerable. A cullizzioni vedini vistimenti di cocktail brillanti, cuntezza è stilu pocu spumante. Quandu creanu mudelli mudelli utiliteghjani cum'è a sita, viscose, u ghjuvatu di cuttuni è di eddi. A marca Vika Gazinskaya hè cunnisciuta sopra à l'esteru è hagi un mirisellu di ammiratori.

Vesti di Vicky Gazinskaya

Faldes, vestiti, traghetti è caprini - Vika Gazinskaya interessante tuttu. A cosa principal hè à esse inusual è à pocu strammi. In quantu à a texture, Vika prefete such tessuti com'è a sita, u cuttimentu è a cachemire.

A nova coleta Vika Gazinskaya primavera-estiu 2013 hè distinchendu per l'uriginale di i studii è e formi. Bagagli di siluette, beddi è impiegati celestile - quandu anu stati mudelli, l'ànima si diventa veramente primavera. Ruches è flounces aghjunghjenu ancu parechji mudelli, chì ci dettu qualchì aiuticità è ligereza. I culori ùn sò micca assai succughjatu è luminoso. A cullezione di primavera hè soporta in parechji culori, cum'è u biancu, u nìvuru, u beige è di u pilu arinu.

Cume si ponu vesti di Vicky Gazinsky?

A spessu, e fimmineddi ùn si ponu esse rializati in u megliu pezzu, cù un vestitu caru. A ragiunità hè a mancanza di u gustu è a cunniscenza di i principii di cunghjuntà e cose. Malgradu u fattu chì a moda muderna hè abbastanza demucratica, certi rigulamenti anu bisognu di rispittà.

Fighjendu nantu à a nova coleta di Vika Gazinskaya 2013, hè necessariu dwellà nantu à cumu pruvvidisce à adupirà sti cosi. Capisce per esse: