Soluzione salina per lavà u nasu

Da una prima età, u zitellu ùn hà da lavà u nasu da u tempu à u tempu. Questa prucedura hè utilita per adulti. Pudete lavà u nostru u nasu cù l'acqua prugera ordinale è i decurizii d'aromi, ma forsi, u modu più efficafogliu per lavà u nasu, inutile chì micca causannu allergii, hè una solu suluzione.

Rinsing the nose cun salina aiuta a rinitis, cumprendi allergii, faringitis, sinusitis e altre malatie infizziasi di a nasofaringe, facilite a respirazione in adenoids. Se utilizate drogu per u nasu, tenendu in mente chì dopu à lavare, attuiscenu parechje più di modu più efficevuli, perchè sò cuddati direttamente nantu à a purificata, lavata mucosa.

Cumu fà a suluzione di u salinu?

Soluzione salina per lavà u nasu - prescriptione 1. Cun sali di mari.

Disolvi 1.5-2 tsp. sali di u mari in 1 vetru di acqua foglia. Questu "acqua di mare" sguassà rapidamente l'edema è facilita a respira, è l'iodu naturali chì cuntenenu u salinu di u mari, destroi l'infezzione.

Soluzione salina per lavà a nasu - prescriptione 2. Cun sali di table.

Disolvi 1 tsp. table salt in 1 tazza di acqua foglia di calata, aghjunghje 1 tsp. baking soda è 1-2 tazze di iodine (assicuratevi di prima chì u zitellu ùn hè micca allergià à iodine). Una solu suluzione hè una tripla azione: u salonu putevuli mucosa. Soda crea un ambiente alkaline induve a multiplicazione di bacteriu patogene stà; Iodine struisce a infezzjoni.

Sè avete esse preparatu una suluzione per lavà u nasu à u zitellu, pudete fà un pocu dèttimu per riduce l'incomodità duranti a prucedura. Per un adultu, u più forte u solu, u più efficace.

Comu aghju lavore u mo nasu cun salina?

Eccu trè manere di lavà u nasu cun salina, adattatu per l'adulti è di i zitelli.

  1. Utilizendu una pipette - a più sparing, ma ancu u metudu efficace, hè adattatu per i zitelli più chjucchi (finu à 2 anni). U zitellu hè stabilitu nantu à a so sporta, a so testa hè spartata (u babbu pò ghjornu in a cima di u sacchitu è ​​fate a so testa, u sguardu nantu à u quinteju à u tettu). Bury in ogni alzu per 3-6 pipetti di salina solu (secondu l'età di u zitellu). U zitellu deve esse in questa position per 1-2 minuti, perchè chì a suluzione pò passà à a nasofarinea. Dopu ci hè necessariu di pulizziari l'aria meccanicamenti: u zitellu pò chjuderà u cuntenutu cù una siringa o l'aspiratu, i zitelli più anziani puderanu so propriu nucali. U minus di stu mètudu hè chì qualchissia di i pollutanti è u molu anu cù i bacterieti patogeni entre a cavità orali è ingiuli.
  2. Cù l'aiutu di una pera di gomma (ghjeringa) - una manera efficau, ma in manera assai displepa è unloved. Invece, i criaturi cunzidenti, dopu avè avè l'evaluazione di l'effettu di u sustegnu dopu à un lavurazzu, spessu si cumincianu à cunvince serenu à u cursu di u tempu. A prucedimentu di lavare hè realizatu nantu à u bagnu o di lavu. U zitellu culpisce, abre a bocca è a lingua saliera. A mamma racugrava a mità di a sali di sal marina dispostu in a pera di gomma è lentamente è cun prudenza mette in una nippa di u zitellu. U liquidu, cù molu è contamianti da u nasu, ponu scorri da a seconda nippella o da a bocca nantu à a lingua. Allora a seconda mità di a suluzione hè introduttu in a seconda nippa. Dopu à questu, u zitellu sdegnarà u so nasu.
  3. Ubligatoriu di saline di saline nasale - adattatu per i zitelli più antichi. A suluzione hè speduta in i palmi pittati da u "barca", u zitellu stessu chjama in u liquidu cù u nasu, u spitu. Cumu dopu a lavare in altri mane, à a fine di u prucedimentu, ci vole à colpu u nostru bocu.