Semente di Alfalfa - quandu pè svestite?

A crescita di u furmazioni più veloce per a vinu hè lucerne. In più di a so dignità indiscutiva, hà un altu contenutu di proteina, è hè dunqua nutrittiva è utili per l'animali. Inoltre, sta cultura hè utilizata com'è sideratu è fertilizante verduzzo.

Lucerne Sementi - una pianta perenne, è avete bisognu di sapè l'ora esatta da quandu ci deveru sementata. Dopu tuttu, sta pianta hè assai sensible a una mancanza d'umidità è di timberu ferma pò esse arruvinà o rinfurzà a so pruduzzioni.

Quandu si senti lucerne - in a primavera o in u vaghjimu?

L'agrarie cose chì u megliu risultatu hè a simminzioni di alfalfa in April. Dopu tuttu, in questu piriudu in a terra, ci hè moltu di umidità, chì hè vitali per i rimi giovani. Temperate congelate o cascata ùn sò micca terribili per i culturi, chì cumincianu a crescita attivamente à una temperatura di + 1 ° C. Ma quantu a cosa si move à l'estiu, u più chjucu u fogliu sarà sementatu, salvu lucerne hè stata suttata in locu cù una alta umiddità di u mare è a precipitazione regulare. In certi rigioni induve chiuveru tutta l'estiu, i graneddi di alfalfa di pratiche per svestianu durante a sesta di u veranu, ma questu hè più prubabilmente sclusione à e regule.

Quandu si senti lucerne in u vaghjimu?

I prudutti di u vaghjime aghjunghjini un cultu più impurtentu, ma anu un postu in agricultura. Qualchi vitture agricultori pruponi i graneddi di alfalfa in settembre, quandu sò quessi ghjornu persi. Ma a maiò parte di spessu chistu porta à u fattu chì in u latinu seccu i zoni germinate disgrazia è i riutri saranu irregolari è debbuli.

Tali decisione pò esse dicta da u fattu chì, davanti a ghjàlli, a massa verdura hè intruduta in a terra cum'è fertilizante, ma per u vinu di questu voluminu ùn deveria micca bè.

Parechji si ponu sicondu esse possibbi à canterà lucerne per l'inguernu. Ci hè chì a più bona opcione hè di a simfina chjaru prima di a tarra è a fretta. In questu casu, i graneddi ripiglià beni in u locu, è in a primavera, sarà pussibule in maghju per piglià un bon pendinu da u situ.