Peonii sfruttani - chì faraghju?

Bella è luminosa, assuciata à a primavera è a fine di l'annu scoli, i peonii sò cunnisciuti, senza dubbiu, à tutti. Ma cumu si deve cura per elli , ciò chì facenu quandu, quandu e peonii anu spusonu, pocu cunnosci. Hè nantu à l'intricacies di cura di questi mobuli in primavera, chì sò esse discututi in u nostru articulu.

Ch'ella sia di trimiglià i peonii dopu à a fioritura?

Sempri à spessu, i viticultori inexperien tagliate i peonii sottu a ràdica dopu avè si fiascanu. Peonii di prossimi dopu à u fiori ùn pò micca esse fattu, perchè hè duranti stu piriu chì i prudutti di u fiori sò stati prisuti, chì saranu in luxurii fiori pè l'annu dopu. In u stessu peoni di u periodu cumincià a mantene nutizie, per quale a pianta sviluppa in u futuru. U numaru di foglie nantu à u ramu ghjucà un rolu impurtante in questu prucessu. Per quessa, pruning the peduncles è fogli, u fiori rispose significativamente debilitante è anch'ellu à rughjonu i peonii irrevocabilevi.

Quandu è cumu di trimiglià i peonii dopu à a fioritura? Per esse capace per piace à i peonii in l'annu dopu cù fiori belle è fucuranti, ùn pudete micca cut off the pedunculli cù i capretti sfundate. Hè necessariu di abbandunà a parti fundata di u peduncle cù 2-3 foglie. Sottu à l'arradichera, i pioni pò esse cutatu solu in u vaghjimu, dopu à l'iniziu di staghje stabilimentu. In questu casu, sopra i riti, hè necessariu di fà cessà l'altezza di colpu di 20-30 mm, salvu sana da a fretura.

Addituzione di peonii dopu à fioritura

Cura à i ghjovani (finu à trè anni) l'arbureti di piuma hè solu in u reguparatu per regnu è affettu di a tarra. L'arbureti maiò anu bisognu d'alimentazione regulare. Chì l'arbulu di pioni era forte, sana è abbunna assai, si deve esse alimentatu almenu trè volte. Questu hè fattu questu:

  1. U primu alimentu di i peonii hè fatta in a primu mannatu, quandu a nebbia cumincia à fallu. In u sughjettu in u casu durà 10-15 grammi di nitrogenu è 10-20 grammi di potasio. Hè necessariu appricà i fertilizatori cun cura di manera chì ùn cadunu micca in u collu di l'arbulu. Dopu dissolute in acqua diluite, ci anu da asciugare in u locu è alimentate a pianta.
  2. A secunna fertilizazione hè realizata durante a furmazione di u budu, per migliurà a qualità di i fiori. Per fà, piglià 15-20 grammi di fosforu, 10-15 grammi di potasio è 8-10 grammi di nitrogenu.
  3. A terza fertilizazione hè realizata 10 à 14 ghjorni da a fioritura. Comu chjamatu, dopu chì i cavalli fugliali cumincianu à esse stati per u annu dopu (i cusì chjamati chjosi di rinnuvamentu), è ùn ci hè nunda crescente chì pioni poni cun una mistura di potasio (10-15 grammi) è fosforu (15-20 grammi).

Plantendu pioni dopu à vultule

U tempu più adattatu per a trasmissioni di pioni - u primu tempore (a fini d'aostu - prima settembre). Questu tempu a pianta anu tempu d'accumpagnà nutriente bè, è e cundizioni climatichi permettenu di successu di a radica. Per transplantà e pioni, i seguenti punti deve esse considerati: