Pusteru di Trasplantatu

Li peonii sò e piante perenne chì si ponu cultivà in un postu per più di una dicina anni. A piantazioni è cura di i bè sò bastanti simplici è e sti pezzi sò assai resistenti à e malatie è peste . U trasplante di pioni hè solu necessariu quan sò spartuti è multiplicate.

Quandu hè megliu à i pidonii di trasplante?

U trasplante di pionu hè realizatu a più spessu in u vaghjimu, principiendu da a fine d'aostu è finu à u principiu di uttrovi. In questu pezzu ùn ci hè nimu un incridenti calore forte, sta tempiu chiuvuta. I pioni principiani per crecer i ghjovani urighjini. Questu significa chì i risuscenti rizomi sò più prubabili di rigetta bè à a terra è dà una filla sana per l'annu dopu.

Pie in primavera, in principiu, hè pussibule. Pudete fà questu in April-May. Ma di solitu in u periodu di primavera in u duminiu di terra è tanti alimenti di giardinu, è in fattu, avete bisognu à attribuà ancu più tempu per pèni ripiglià i peonii. U tempu in u mumentu pò ancu influenzà u trasplante: cambiamenti freti in u regnu di tempurane, u risicazione rapidu bisognu necessitanu regu abundante di a pianta. Sì, è e piante posti in a primavera, ùn puderanu micca stabilisce, mentre chì pianta in a cadenza acclimatizza casi sempre. È sempre, hè più faciule è più faciule per trasplantà a pianta à a fini di l'estate.

Quante hè per transplantarii l \ 'aiutanti?

U trasplante di Peyon hè realizatu da i casti. Per fà questu, deve esse sbulitatu da u pianu. Prima di scorcia una peonia, i so ghjudiziati sò chjusi à u livellu di u locu. In più, a pianta deve esse dugnu à una distanza di micca menu di vint centimètres da u rizoma stessu. Allora l'arbulu hè stata cun debite diluisci cù una patevula o furculite è lentamente accumènza da esse livatu da u pianu, ùn pruvate micca di tuccallu i so radichi in order to avoid damage.

Prima hè bisognu di sceglie un locu per plantà. Hè megliu esse elettu una pianta aperta di solitaria, ma hè chjaru chì u situ di u pianu ùn hè micca sopra da un ventu forte. Hè pussibule di trasplantarii péonii à un locu ombrezu, ma micca propiu arbusti, arburi o edifici, postu chì da una mancanza constante di lumera, a pianta pò esse più grossi è i so fiori fugliate.

A pivoine hè pocu riguardanti à u locu, ma serà megliu criscà in u locu chjucu cù assai fertilizante nutriente. Un terrenu pocu àcidu o neutru hè adattatu per u trasplante. Semu devi esse ricordati chì a tarra hà da esse moderatu in umiti, cum'è peonii ùn piaciunu micca a terra secca o pratica di l'umdità eccessiva.

U fossu per u duminiu deve esse preparatu in anticipu - circa un mesi prima di a data di u trasplante propugnatu. Avissi duvutu un grandore di 60 centimetri in longitude, larghezza è prufundità. U fondu di u pitottu deve esse liberatu, turfà o compostu si deve spresse. Allora vene un capu di terra fertili. Appena, preparanu una mistura di fertilizzanti, custituita da:

Questa misturità deve esse cumplettata cù un fossu per 2/3, dopu a quale hè a cima per cumpagnia di u travagliu di u giardinu.

Prima di voi postu una picònia arbulu in un fossu, duverà esse pruduce dinò.

Dopu chì a pianta hè installata in una pusizione ghjustu, deve esse fruttu da a terra, di sopra à a turba è l'humus per elettu. Allora a volta, a peonia si sparghjera generosamenti.

In uttrovi, ùn avete micca bisognu di taglià a ravita di u spargeru.

Sì u vaghjimu vènenu esce à livanti, a ghjente hà bisognu à rivolmarà. Se più spessu in u ghjzzjane hè u tempu chiuvitu, sta bisognu di l'acqua sparisce.

In u primu annu dopu à u trasplante, apennina ùn sia senza fiore, postu chì hè sempri piacevule. Sì i fiori fussenu prisentanu, anu da esse curazione curretta per chì a pianta puderia acquistà forza per l'annu dopu. Duranti u primu annu dopu à u trasplante di pione, hà bisognu à rifurmazioni è di regula regula.

In u segondu annu pudete vede una fioritura.

A Peonia hè una bella pianta chì ponu décorate u vostru infartu. Cù cura e trasplante, i so fiori darà u vostru persone per parechji anni. Hè impurtante solu di observà u tempu è u timing di u traspurpenu di pione.