Peonii è u trattamentu

In a primavera, peonii di i culori più diversi varienu ciuri in u giardinu (forsi, fora di u celu u blu). In Cina, u locu di nativu di a peonia, hè cunsideratu una fiore di a nazione è hè cultivatu cum'è una pianta medicina è ornamentale, chì pruteghja da i spiriti maligni è avè propietati magichi. A Peonia hè assai piacevuli di luce, porta sola una piccula ombra in l'ore di u meziornu. U pianificazione è a cura di i peonii sò simplici simplici, ma vale degnu di seguità a so salute.

Malati è pesti di pioni

Dettabbilità di u pioni è a so resistenza à a cundizzioni di qualità viventi, hè assai ridutta per i so microbicchi chì causanu sfarenzia di malatie. Frà l'agenti causattivi di e malatie, i funghi sò guverni, ma pocu fà parechji viruses.

1. Pesti dinù i danni peonii, includenu pulanti, bronzovku, beetle-kuzka, ugritz (nematodi razziali) è eteurelie diversi.

2. I patologii fungali più cumuni di pioni:

3. Doppiu i malati virali, un mosaicu di foglie d'isuli hè insulated.

Rotultura Greca: signalli è trattamentu

U rot is the most dangerous and frequent pion disease affecting all parts of plants. Succece sta via:

Cù a malattia avete bisognu di cummattimentu di dui maneri:

1. Agrotechnical activities:

2. Cumplete e prudizzioni preventivi per a distruzioni di e spori, cù l'aiutu di l'antifungali chimichi - fungicidi cun un intervallu di 10-12 iornu.

Rustu: signali è trattamentu

Rust apicultore dopu à a fioritura:

  1. Nti li linzoli parranu bianchi gialli cù spatti viole.
  2. In u reversu di a foglia ci sò e spori di u fungus.
  3. Paghjella rapidamente.
  4. I casci di u leveranu è sicondu.

U trattamentu di u ferru hè assai simili à u trattamentu di a putenza grisa, solu a profilaxie si deve esse fatta più spessu - dopu à 7-10 ghjorni.

Bianchi è bianchi: signali è trattamentu

I signali di e malatie apparente in u primu istati:

  1. In i fasci di isulana sò formate spots chjudi cù un bordatu scuru.
  2. À u tempu, i spots fusione è diventanu chiaru.
  3. E spori di funghji parvene nantu à e foglie.
  4. I casci securanu è i rimeri murenu.

A lotta contru a sta malatie cresce in a primavera, immediatamenti dopu à fioritura. Spraying di i pianti hè stallatu cù unu di i preparatori: u mischju di Bordeaux, l'oxicloruro di cobre, zineb, Abiba-Peak, celandine o phytrosperrin-M. E poi sprachjammi quantu bisognu.

Ring musaica di foglie: signalli è trattamentu

Questa infezzjoni virali si manifistarà cusì:

  1. Trà i vini sò nantu à e foglie d'aneddu, semirings è bandi di formi è culori diffirenti.
  2. Si fusinu, è nantu à e foglie ci hè un mudellu lineale o di marmurinu.
  3. Quandu u vechju di a vegetazione, i spots murenu.

Duranti a dissoluzzioni di i capuliri, i filòsufi infirmati deve esse tagliatu à l'arrache è anu distruttu. Se a pianta hè severu affettata da u virus, a peonia hè stata distrutta. Per prufilaxis usu - alirin.

Medici di cuntrollu di i pesti chjassi

  1. Àforti . Contra u stadiu d'inviendu (ovos), spraying cun una soluzione di sapone verde, carbofos o sulfate di ferru. Dighjà cù l'apparizione in a pianta - una suluzione di chlorophos.
  2. Bronzu in tissuti è scarabeci-kuzka. Un metudu mecànicu assai efficau hè a cullezzione di peste da a manu è a so distruzzioni.
  3. Acorns (nematodi razzii). I mètti più prublemi ambienti di lotta sò l'utilizazione di fertilizzanti organici (compost) è a rotazione di culturi (piantini tra pioni di i pianti dannichi à i nematodi).
  4. Difirenti selvaggi è larva. In più di a racoltazione meccanica di sti pesti, i boni risultati sò uttene per spraying with infusion of crocus e aconite.

L'usu di biopreparazioni in i malatie di pione

I boni risultati in a lotta contru i malatii di pionu l'appiicazione in u so trattamentu di tali biologichi:

In cunfrontazione cù l'altri pranzi ornamenti di giardinu, i peonii anu avè menu malatie è peste. Ma a realizazione di prublemi pruventi vi prupondenu ancu cù più pezzi superiore chì ciurenu.