Lavori ultrasonici di frutta

Cumpulcanu fruttu è verdura, vulemu essere sicuru chì vi beneficceranu u nostru corpu. Spessu, ogni cosa hè propiu u cuntattu - i chimichi è i battìri chì s'acumule in a superficia ùn pò micca lavatu è u corpu hè dannatu. Eppuru, puderete dispunibule di tuttu praticatu da a coccia, ma se sè sta opción hè adattata per viti, allura una frasa fugliale o una persimmuccata terma hè improbabile per piace à qualcunu. In quessi casi, i lavurzi ultrasoni di i frutti è di i ligumi vene in u salvamentu.

Avanti di u lavu ultrasoniciu

A lavura ultrasonica di u fruttu permette, senza annunzià l'integrità di i prudutti è senza cambià i so qualità gustativi, ne puru ne puru a superficia di terra. U primu, facilmente limpi la sona, chì ùn hè micca sempre fà fácil à ridderà ancu sottu l'acqua corrente, è secondatu, lavare launche frutti è ligumi di i pesticidi chì anu usatu in u prucessu di u crescente, in terzu, l'allora di i microorganisimi - u moltu, bacteria, cum'è Escherichia coli, Salmonella è altri.

Principiu di operazione di lavà ultrasonica

U lavu ultrasonicu à i vegetali è i frutti fàcenu nantu à a basa di u prucessu di cavitation. Ultrascu furmulinu alterna d'onda alta è bassa pressa, da quella milioni di burbichi di l'aria sò attivamente furmati è distrutte in l'acqua. Ci hè quarchi cosa cum'è una splusioni, per via di a so energia forte, tutta a soffra hè sbulicata da a superficia di u pruduttu. Inoltre, a macchina di lavaturu u fruttu hè spessu fornitu cù un ozonizer. Grazie à l'azzioni di l'ozone, a disinfazione di i prudutti si trovanu ancu, è in più, l'ozone permette di rimbarscià i frutti è ligumi di ogni odore straneru è anu aumentatu u periodu di u so almacenamiento. In più di i prudutti in a lavura ultrasonica, utensili di cucina, i piatti di i zitelli è i ghjuculi ponu esse puliti.