Cumu surviglià a morte di un figliolu?

A morte di un zitellu hè stata l'eventu trèvicu più terribili per una donna, perchè i figlioli anu intarsu i so parenti, è micca vicere. Spessu cume una persona chì sperienze stu sughjettu attacca reste cù u so dulore solu . Certu, l'altri pruvate di sustegnu è cunsulazione, ma raramenti parlanu di morte. Bastamente, parechji paroli cumuni sò pronunziati. In questu articulu avemu a parlarà di per survè a morte di u to figliolu benamatu.

Cumu a mamma per survie a morte di u so figliolu?

Avemu propositu per cunsiderà stu prublemenu da un puntu psicologicu di vista è studià e staghjunà chì a persone anu persu a perdiri un amatu. Questu hè utile per esse chjamate una persona in una di elli, perchè hè assai impurtante di cuntrullà u so state psicologicu. Se a transizione à u prossimu stadiu per l'espansione di u dulore hè impussibile, vale degnu di circà l'aiutu di specialisti è acquistà supportu psicologicu prufessiunale.

  1. Stage one - shock and stupor. Inghjùlia ricitari à accede l'infurmazione. In regula, a ghjente si cumencia per esse diventendu, questu sta stampa. Qualchissia chì cerca di sustegnu di parienti è amichi, qualchissia hè prova di stifle u dulore cù l'alcool, qualchissia principia à urganizà i funerali. Questu stage dura nove ghjorni. Per survivà a morte di u solu figliolu, in questa stage hè vale d'utilizà antidipresenti è sedattivi. Avemu bisognu di pruvà micca di stà sola, perchè duranti stu piriodu, hè necessariu d'allevassi u massimu di l'anima, per chiancià tutta u dulore chì si trova.
  2. U second stadiu hè a negazione. Dura quaranta ghjorni. A questu tempu una persona si rienta chì tuttu ciò chì succidia hè una rialità, ma a cuscenza ùn hè micca pronta à accettà questu. Ci ponu esse hallucinati, sèntenu i pisanti o a voce di una persona sia ghjusta. Per survivà a morte di u so figliolu, hè necessariu di piglià l'eventu è ùn importa micca quantu dulce, parlanu cun l'intreziosi è familiarii.
  3. U terzu stadiu dura una quantu sei mesi. Duranti stu tempu vene a cuscenza è l'accettazione di a perdita. U doru à questu tempu serà u ciclicu in caratteru: dopu intensificà, dopu avè subitu. À questu tempu, e crisa ùn sianu svolti, quandu a mamma sianu culpianti per ùn salvà micca a so zitella. Attaccette di còllera è agressione sò pussibuli.
  4. Circa un annu dopu a morte, a situazione hè stata accettata, ma a crisa pò esse sempre. À questu staghjunu hè impurtante di cuntrullà i sentimenti è aprile à vive in più, ùn importa ciò chì ùn anu impeditu.