Reflection Mental

A nostra cuscenza hè un riflessu di u mondu esternu. A persona muderna hà capaci di riflettendu e cunfurmità è di u mondu in ghjiru à ellu, a parete cù i primitivi. Cù u sviluppu di a prutizzioni umana, a cuscenza hè risuscita, chì face u circondu per rinfurzà rinfurzà a realità circundante.

Propizziu è e prupietà

U curu bisognu à a riflittura mentale di u mondu objettivu. L'ultime hè un ambiente internu è internu di a so vita. U primu hè riflettatu in i bisogni di a persona, i.E. in u sensu generale, è u sicondu - in cuncepzioni sensuale è imaghjini.

Funzioni di riflesse mentale:

Propizziu di rifarenza murali:

Caratteristiche di riflesse mentale

I prucessi mentali urigginate in attività attiva, ma di l'altra banda sò cuntrullati da una rifarenza mentale. Prima di fà alcuna scossa, l'avemu presentatu. Ci hè chì u modu di accionu hè davanti à l'azzioni.

I fenomeni mentali in u sughjettu di l'interazzione umana cù u mondu circundante, ma l'impresa hè spressione nò solu com'è prucessu, ma ancu com'è risultatu, questu hè una certa figura fissa. L'imaghjini è i cuncetti riflessi una rilazioni di a persona per elli, à a so vita è di l'attività. Hani induce a persone à interazzione cuntinua cù u mondu reale.

Sapemu chì a rifarenza murali hè sempre subjectivativu, quellu hè, hè l'esperienza, u mutivu, l' emozioni è a cunniscenza di u subjecte. Sti cundizzioni internu pruducianu l'attività di l'individuu, è causei esterni actendu per e cundizioni internu. Stu principiu era furmatu di Rubinshtein.

Stage di riflesse mentale

  1. Stage sensitiva . Hè spressione in a vostra ricerca solu à stimulanti biologicu significativu.
  2. Perceptual stage . A persona hè capaci di riflettà un complexe di stimuli in generale. Tuttu cumu principia cù un settore di sintomi, cun una risposta ancu à stimulanti biologicamenti neutrali, chì sò sinjali di fatturi vitale chì vitale.
  3. Stampa intelettuale . Ogni pudemu rifirisce micca solu l'uggetti individuali, ma ancu u funziunamentu di e rilazione è e cunnessione.
  4. Staciunità cunciuta . U rolu decisivu hè ghjucatu solu da l'esperimentu accumulatu da l'omu, è micca per qualessi innate (per esempiu, pensamentu, sensazione, imaginazione, etc.)