Stati emotivi

Hè bisognu à l'emozioni chì una persona pò perceta a vita sana. I Stati assimulatori usuni in ogni locu. In certi casi, dani u brumezza è forza à i nostri sentimenti , in altri, l'arriniscenu. Un grande preghjudiziu in ogni direzzione pò esse preghjudiziu à a salute, cusì l'emozioni avè bisognu à amparà à gestisce.

Stati emotivi di l'omu

  1. Emotions . E nostre emozioni riflettunu una valutazione di situazzioni esistenti o rappresentanti. Hè impurtante di capiscia chì ùn neianu nè arruate à qualchissia, ma sò manifestati in relazione à a situazione sana. L'emozioni pò esse ghjocu o triste è cambienu literale ogni minuti.
  2. Sentances . Reflecte l'attitudine stimatu à l'ogetti o imaginariu. Ancu sò chjamati sensazioni. Sentances suscitate in relazione à qualcosa o qualcosa. Cumu l'emozioni, pò esse pusitivi, negativu o neutrali.
  3. Affett . U statu emutivu negativu, chì venenu in una imprevisione per un scontru forte. Ghjè accumpagnatu da a perdita di u tempu, u spaziu è a mancanza di cuntrollu di e so azzioni. Pò esse espressi in forma di stupidu o riezzioni caòticu di u mutore. Duranti l'affettu, a persona si diminueghja assai a cunversibilità, a cuncintrazioni hè rotta è a memoria hè persa (in parti o in forma d'amnesia cumpletu).
  4. Passioni . Hè una sperienza longa chì domina altre emozioni umana è porta à cuncentrazione in u subjecte di passione. I razzii di stu statu emutivu pò esse assai diffirenti, per esempiu, impetu di corpu o creenzas conscienti. A passioni pò esse accettata da una persona, ma pò esse experienced com'è qualcosa intrusiva è indesevule.
  5. L'umore . Hè un state emocionale longu è ponu esse pusitivu o depressu, chì depende di l'atmosfera suciale è psicologica, l'avvenimenti chì succeranu, l'istatu di u sistema nervatu è a salute. U umore dà un tonu emutivu è culore per d'altri esperimenti, azzioni è penseri.

Mètichi di l'autoregulazioni di u statu emutivu

A persona deve esse capaci di cuntrullà i so emozioni , per ùn ùn depende micca di elli. Se sente chì u statu emotivo extremu impedisce di pensà, cuncintratu è affettivu di l'efficienza, puderete applicà tecniche speciale.

Un modu bonu hè di rilassate i musculi faciale. Ùn deve esse inclusa musica tranquilla è ghjittassi annantu à u sufettu. Cumincià à rilassate i gruppi di i musculi faciale in u turnu: prima u tussu, da l'ochji, u nasu, i maschi, ecc. À a fine di l'esercitu, avete bisognu à dà un urdinariu per rimpiazzà i musculi di a fàccia. Dopu fattu questa teknika, pudete mette in calmà è migliurà u vostru benessimu.

Ci hè una altra tecnica efficacea chì ci travaglia in cundizioni di a tensione emotiva - un exercitu respiratori. Posa à pusà o ghjittassi in una pusizione cómoda. Pigliate un respiro slow (4 count), pause (2 count) è exhale (4 contatti). Respira lentamente è foca nantu à u prucessu. Pudete puru cunnette l'imaghjini, chì rapprisentanu cumu i pulmonate s'ompliglianu di l'aire è di u ritornu.

Una bona manera di cuntrollà è d'ajustà hè visualizazione. Cumu pudete entra in ogni situ emotiu. Per esempiu, se avete bisognu à calà, solu bisognu di fà imagine un spaziu largu è apertu (cielo, orizzonte di u mare, larga zona, sala di teatru, etc.). Basta solu acquistà una certa foto è fiscale in a vostra mente. Cusì, serà pussibule aghjettà u statutu di reste o viceversa, a mobilizazione.

Avete capitu i principii prublemi emotivi è stati. E e tecniche quì sopratuttu vi aiutà à amparà cumu gestisce. À u primu, pò esse risate di difficultà, ma a repetizioni ripetuta di esercizii aiutanu à eliminà stati emoziali negattivi è di mette in order.