Cumu fà un figliolu per unce in 3 anni?

Oh, questi 3 anni - solu amparatu à affruntari di l'histerefia, cum'è avà pensanu à scorcherà e so unghjette di u zitellu à gnaw. In ssu curtu, i genitori ùn anu micca bisognu di aburrimi.

Ma in sè stessu, u prublema di "manicuranza" di i zitelli hè antica com'è u mondu, solu l'approcciu di a so suluzione cambiò oghje. In seguitu, nimu hà veramenti pensà chì un sughjettu di un figliolu di 3 anni à gnaw u unnessu - un paru di parechji fogghi di diti da a mustarda, è cusì furtunata. Avà, oghje ghjenuvesi muderni è persone, i genitori prupone avvicinà u prublema più pruduttivu, è più impurtanti, per stabilisce i motivi di a so presentazione.

Cumu disaccustom un zitellu di 3 anni à gnaw unghie: l'ochji di i psiculoghi

Invece l'apparente inghjuntività, l'abitudine di lamintà i calénduli è e fossi hè una scusa per i genitori palesu a patience è a vigilanza. Sicondu i psiculugrafie, u dilicatu unesteticu di i dete di i zitelli hè u primu signalu di disarmonia spirituale è sentimenti interni d'una petite persona. Dunque, stupendose cumu di scuzzulà un zitellu à gnaw l'unghie in 3 anni, u primu a cura di u so statu psicologicu.

Ùn hè maravillatu chì à l'età di 3 anni averebbe annunzià nantu à e manicures di u zitellu una manicura di casa, perchè stu piriu di vita in migghiori hè assuciatu cù numerosi esperimenti è diffirenzii. Ghjudicate per sè stessu: l' adattazione suciale in u kindergarten, cunghjunghjendu cù prucessi complexi di diventà una parsunalità, in u risultatu, i dettati magnetichi in a bocca.

Allura, chì farà primu di tuttu, se u zitellu à 3 anni ghjocate unghie. Per principianti, si deve dumandà à u zitellu nantu à a so vita di i kindergarten è i novi amichi. Forsi queste offends peers, o u mulinu si teme di parlà publiche. Ùn hè micca superflante per dumandà à u maestru: tuttu hè in modu è cumu si u zitellu duve in u giardinu. Ci hè parechji tempi chì i zitelli, in questu modu, reaghjanu à i rimarche di i educatori. Pundu nantu à l'umore in quale va à u giardinu è torna da casa da ellu.

S'ellu hè tutta bè, perchè vi vede u cumpurtamentu di u zitellu in casa. À quale volte ellu cumincia à gnawing u so unghje: mentre chì vede i risultati di caricaturizà, ghjucacciu, dopu à disputeghji cù i so parenti, o forsi timintu di esse timore quandu e persone chì ùn sò micca familinati da ellu ricevi à visita à mamma è u paternu. Inoltre, adupratu ghjunghjeghju chjudi sò u risultatu di i cunflitti familiari.

Dopu stabilimentu di a causa, hè bisognu di trasfirimentu à l'azzione attiva dirigita à eliminassi o cambià l'attitudine di migliore à ciò chì passa. Per esempiu, se:

Riturnà à a dumanda di ciò chì fà fà chì un zitellu à 3 anni rende nantu à e unghjette, unu pò cunsiglià i genitori, scàccia i manichi cun quarchi rimedellu amatu è sicuru, è ci hè ancu un ungliu uncialu.