Applique per a Pasqua

Pasqua in 2013 hè u 5 di maghju. Momi è averebbe furmintazzate pasticci, fugliale u fugliale, fugliale furmagliu cotto, è chì duverà i figlioli di fà per sèntinu ingaghjatu in a preparazione per questu ghjornu di bonu? Pudete invitarle i zitelli per fà appiccicanti di Pasqua, perchè hè simplice è assai eccitante. Oghje è e puddastru sò simboli di Pasqua, è avemu suggerenu cumminà in un pezzu di carta.

Per fà una applique per a Pasqua anu bisognu:

  1. Determinemu traduzzione di i patogeni nantu à una carta di traccia di carta.
  2. Da u cartulare giallu avemu chjappu u corpu di u puddastru, u rottu di velvete rosatu serà una pettine, u cartone di prugne cù i panzuli, è u papiru di velvete negru serà utilizzatu per l'espiranza. Pigliemu e dettagli nantu à u corpu, è l'ultima attache à u beccu, doblegatu à u centru, in una cinta adhesiva di doppia sita.
  3. Cut two ribbuli 12 centimetri persa. Nant'à e pate aghjunghjenu i tocu, stenderà a trenu è u filu in u calcariu. L'altri findi di a tagliu sò anche cù cinta adhesiva da a parte di u vitellu.
  4. Fighjà per un pollastru un roostu bonu da u cartulucciu corrugati in u 17x17x3 centimètres, dopu adduzzatu cù tasse di un papugghiu, imitannu un fìanu.

A so applicazione nantu à u tema di Pasqua aghjunghje cù un tabellu di festa. Inoltre, sta applicazione in forma di u ovu di Pasqua hè un rigalu maravigliosu per l'avè, u maestru o u maestru.

Eccu alcuni applicazioni più originali è simprici chì pudete fà cù u zitellu:

Prufessiunale, fantasize è divete cun creatività! Ùn si scurdate micca chì u maestru maestru hè un ziteddu, affine cun elettu di l'materiali, di l'articuli di scrive, di travaglià cù cola è di altri passi chì ùn anu micca minacciatu a so salute.