Finestra in u bagnu

Tradizionalmente, u bagnu era un spaziu scuru, petitu, ma hè più faciule di vede cumu pò esse convertite in una stanza moderna è luxosa, equipata per un locu restu è rilassazione. Questu hè facilitatu da a presenza di una finestra in u bagnu - ùn solu visu visualmente aumenta a stanza, ma diversa ancu u disignu, chì permette di sparà electricità.

In appartamenti, sicuru, hè problematicu di avè una finestra esterna in u bagnu, ma, dopu a re-pianificazioni in cunfurmità cù e norme SNiP, hè abbastanti. Ma in una casa privata, una finestra in u bagnu hè longa di una rarescita - ùn compii micca solu u componente praticali, ma ancu estèticamente fasce l'habitació.

Bagno in una casa privata

U disignu di un bagnu cun una finestra in una casa privata devindicà cumposta à u generale in u quale tutti i chjami sò studienti. Avemu duverà solu attentu à u fattu chì hè megliu cumprà mobili cù a alta humidità di l'abitazione, ma l'illuminazione è l'umidità suffirenzia favurà dinò e piante, in particulari i fiori, chì creanu una atmosfera di impurtanza è cunsulazione.

U disignu è a dicurazione di a finestra in u bagnu hè elettu sottumette à u disignu generale è u situ di l'abitazione. Hè cunsigliatu di stallà una finestra plastica in sacchetta in u bagnu, soprattuttu se a stanza si trova supra u primu pianu. Per pruteggià di e vede cusì curiosu di e vicini è ancu per ùn perderà u ghjornu di natura, a finestra di u bagnu di una casa privata hè devassata: per questu fiancu, vitraeddi, vetutu di u ventu, ma pudete dinù usà l'armarii, o hang curtains romane .

A forma è e dimensioni di a finestra in u bagnu pò esse qualcosa: da a scala più chjuca, a forma rectangulari o arch-like, à u grande, murale, a finestra francese. Hè chjaru chì u disignu di u marcu di a finestra, in forma è di disignu, cuncidite cù u bagnu stessu.