Daugavgriv furtizza


Un paisanu maravigliu Latvia pò offre turistere una varietà di attrazioni culturali chì sò di valuru storicu. Unu di l'uggetti più memorii hè a Fortuguna Daugavgriva.

Daugavgriv fortizza - storia

À u principiu di u 13u seculu, in a penisula di u Daugava, trà u Golfu di Riga è u tributore eseguitu di u Riu Bullupe, un monasteru era custruitu da i monaci Cistercian, chì era chjamatu Dunamunde. Cusì hà iniziatu a ricca storia di a grandi furtizza di Daugavgriva (Ust-Dvinsk).

In altri altri, questa furtizza accurdò da i grandi capimachja militari, i pulitici riescita è i capi statali. Fate quelli sò Petru I, Alessandro II, Nicola II, u rè pulaccu Stefan Batory è u re Gustav II Adolf di Svezia. Per tuttu a so storia, a furtizza hè stata constantemente passendu da u statu à u statu.

A so situazione geugrafica unica hà permessu di cuntrollà tutti i vapuri, cummerciale è militari, andendu in Riga , chì hà fattu a furtizza una piccula fitica per ogni statu è ordine. In prima, cumu cù i monjos bianchi in a ghjesgia di settimana, scrivevanu u tributu di i navi passani. I mura di u tempiu eranu prutetti da i razzii di i pupi scandinavi. Dopu u monasteru passò sottu u cumandamentu di l'Ordine Livonianu. À quellu tempu u tempiu hà avà acquistabili fortificazioni di difesi, chì hà fattu chì ghjera parechje forte forte.

A furtizza era sempre sottusa per a distruzioni, è ogni volta era ricustruitu, ricustendu novu. Da u monasteru uriginale è a so difesa, praticamenti nunda era sempre. Hè statu facilitatu da u cambiamentu di u fiumu Daugava, u fiumu truvò un novu outlet à u Golfu di Riga, chì hà purtatu à a custruzzione di a fortissima Daugavgriva in u novu locu induve hè attualmente localizatu.

In u principiu di u 17u seculu, i suecchi dominaru a furtizza, avè cunquistatu Riga. Hè in quelli ghjorni chì i principali fortificazioni di i difetti eranu chjappi, chì sò stati standu oghje. In l'anni 1920, a furtizza passò sottu u cumandimu di l'armata russa. Strengthening of the walls cuntinuavanu in i tempi di a storia russa di Dunamunde. Simultanamente, questu postu impurtanti per a Russia s'hè fattu un agentu puliticu di stati.

À a fine di u XIX seculu, à a furtizza, dopu à stallà e valdi di ferroviari, hà cuminciatu à purtà e materiale necessariu per a mudernizazione di i posti posti in secca à l'ultimi sviluppi militari. À u principiu di a Prima Guerra Munniali a furtizza di Ust-Dvinsky era a furtizza più furtificata di l'Imperiu Rusu. Hà albergatu un armatu diicci millaie è un arsenale di artiglieria mudernu. A furtizza era inaccessibili da u mari o da a tarra.

In u 1917, durante u retirementu, a furtizza era minatu da e truppe russi, per ùn abbandunà stu militariu à i tedeschi. Allora a furtizza passò da i bollevikviks à l'estonii, è dopu à i Guardi bianchi. In i tempi Soviets, a furtizza diventa un oggettu militariu secreto. Appressu era un cità militari.

Daugavgriva di i nostri ghjorni

A data, a Fortuguna Daugavgriva hè un monicu di l'architettura letona è trasfiriti a una organizzazione cummerciale per u travagliu di restaurazioni. Literale in u prublemu vicinu, a fortezza rinnuvata serà aperta à i turisti in tuttu u so putere è maestà. Eccu seranu visita guidati di casemate è di pustulelli, apreverà i plataformi di observazione è i musei, parvaranu parchi.

Alloghju Daugavgriva hè una ruina, chì ogni persona pò visità. I turisti sò vinuti da esse imbueddi di storia, per tuccà a furtizza di u principiu di u seculu XVII, camminate da i muri in collapse e strutturi di difesa. Contra u sfondate di i muri ruvidi è i turri splattiti, sò ottenevvi cumentu immilluli chì veneranu a cullizzioni di ogni vaghjime chì hà visitatu a Lettonia.

A parte di a furtizza hè di u statu, è l'altra parte hè trasferita à l'armata letona. I fiori di Restaurazioni restaurate ciò chì hè definitu cum'è un monumentali architettonicu. A parte di a furtizza accòstenu sottu l'auspices di u Riga Port . Probabilizente, prontu l'amministrazioni letoni ressonanu questu locu duv'ellu eranu fatti grandi da i germanisi è i pulacchi, i suecchi è russo.

Cumu per arrivare à a fortissima Daugavgriva?

A furtizza pò esse facilmente acquistata da u trasportu pùblicu - u bus numero 3, u minibus è esse furmatu à u trenu. A voce chjamata "Club", nantu à quale duvete bisogna, hè quellu di u travagliu di u canali di Bullupe. A fortezza Daugavgriva si trova à una distanza di 100 m da a stanza.