Cumu sguassà a sal di u corpu per a perdita di pisu?

In più, i pirsuni soffrenu di a deposition de salts, perchè vene dinò à i malatie. Inoltre, i nutrizzionisti dì chì questu hè influinzatu u pesu di sopra . Per quessa, parechji interessatevanu di salvà a sal di u corpu per a perdita di pesu. Ci sò parechje modi diffirenti chì aiutanu à trattà stu prublema, per esempiu, u maschinu, di phytotherapy o di dieta.

Quali cibo vene u sali di u corpu?

Per ghjunghje a dissoluzzioni è l'excrezioni di i salti da u corpu, hè necessariu d'utilizà tali prudutti:

  1. Foglia di foglia . A basa, hè necessariu di preparà una decuccionu, a ricetta chì hè assai simplice: piglià 5 fogli per 0,5 litri d'acqua è u metti nantu à u focu durante 20 minuti. Avete bisognu à manghjà 3 volte à u ghjornu nantu à a gola, ma micca più di 5 ghjorni.
  2. Un altru pruduttu chì sguassate salitu da u corpu hè u fiume sfuci è u kefiru . Avete bisognu à a nuttata per cunfreie 2 tbsp. sposti di sgalati sgrossati di 1 tbsp. kefir. In a matina avete bisognu di manghjà a farina. A prucedura si deve esse ripetuta for 5 ghjorni.
  3. Aiutà à rinvigrarà a sal è a pèrdita di citri. A notte, hè cunsigliu per vìviri una mistura di zucchero è di lignu.
  4. A razzi d'api , o più u so zucchinu aiuta à purificà u corpu di l'excedente di u salitu. Per fà questu, deve esse cunsatte 3 volte à u ghjornu per 2 tsp.

E erbe chì scorri a salti da u corpu

In a medicina famigliali ci sò parechji ricetti chì aiutanu à trattà stu prublema:

  1. Un calore forte, preparatu nantu à 10 punti di scorci d'u beditu è ​​a listessa cantera di scorchera di l'aspen, ancu 1 parte di a cortezza di carballu, sò cunsumati in 1/3 di st. 3 volta à ghjornu.
  2. À parmi ugnunu, hè necessariu di cunnette l'arricche di a brigade è di u couch grass, è ancu di a viole di tannacci. 2 tbsp. I cullizziunisti di a cullizzioni ricunnisciute avè bè in 1 litru di acqua per 10 minuti. Avete bisognu à aduprà per 0,5 st. 4 volte à ghjornu, una ora dopu à manghjà.