YAMIK - procedimentu di genyantema

Sinusitis - inflammazione di i sinusi mandibulari. Duranti a maladie in elli in grandi quantità di slime s'accupe, chì averà ingrossu è hè sguassatu di u nasu cun grande diffiultà. I sintomi di a malatia sò assai dispettanti. In più di cungiunazione nasal constante, i sughjetti spessu affruntinu di eiu. YAMIK - un procedimentu chì aiuta cù genyantritis per rinvià a vita normale. Ricertamenti, i sperimenti anu recorri à a so aiutu più spessu. Chì, in generale, è ùn hè micca surprisante, cunsiderendu quantu vantaghju di st'altra metu di trattamentu.

U principiu di trattamentu di sinusitis cun YAMIK-catheter

Per un bellu tempu, l'unicu modu efficae di u cummandu di a sinusitis hè stata una puncture sinus. Perchè a causa di a prucidenza hè assai dulurosa, è dopu avè esse bisognu di una ricuperazione longa, assai pazienti ùn anu rifiuttu u trattamentu, solu a furia di prugramma.

YAMIK - trattamente di genyantritis senza puntezza. L'esencia di stu mètudu hè in a sucazione di u cuntenutu di i sinus maxillari. In particulare per questu, un dispositivu speciali hè statu sviluppatu - un cateteru. Hè custruitu parechji tubi è cilindri, chì sò fatte di silicone è ùn micca micca ferite completamente a mucosa.

Cumu hè u trattamentu di sinusitis cù u cateteru YAMIK?

A prucedura per a sucaccia di u mussu hè assai simplice è ùn nè micca bisognu di preparazione:

  1. Perchè chì u paci ùn ùn si senti incùmodu, prima di tutta l'anesthesia hè amministrata per ellu. Anestesia mucosa è a membrana interna in una o di i nostri rinfrescanti - se a sinusitis hè bilaterale.
  2. Hè assulutamente senza pena è pulita, u catene hè inseritu in u nasu. A causa di u fattu chì hè fattu di un materiale flexibili, s'actore prumove a ogni struttura di i mura di l'insù.
  3. Immediatamenti dopu l'intruduzione di u cateteru YAMIK in u prucedimentu per a mutazione di u muvimentu in i sinusi mandibulari, i palloncini in a nippa è in a nasofarinesi sò inflati. Questu hè fattu per creà un aspiratu chì apre u accessu à i sinus maxillari.
  4. U pacienti prumove un pocu. È ùn hè in una pusizione seduta. U mèdicu, intantu, usa una sita chjachja per sguassà tutte e cuntenutu di i pecchi. Ùn hè micca difficiule da fà questu, perchè senza u pusu l'pusu stessu si move in a cavità nasali.

Tuttu u prucedimentu ùn dura più di ottu minuti. Immediatamente dopu a cumplizzione, u paci cù a so casa. E se dopu à u tradizionale piercing a probabilità di rinuvàce resta quì bien in alta, dopu u trattamentu di a sinusitis cù u metu YAMIK, a pratica retarda per sempre.