A festa di u ghjornu - Rite per u Marriage

Sicondu l'infurmazioni furnuti in l'annali, in tempi antichi durante l'assediu di Custantinopuli, a Vèrgine hà cambiatu à u pòpulu da u celu, chì cogliu cun un velu biancu, salvendu da a morte. Dopu questu, questu ghjornu s'hè divintatu una festa sacra, quandu a ghjente volte à u Teatotchi cù diversi dumande. I donne facenu i rituali per a Prutizzioni per u matrimoniu, a vita di famiglia felice è cuncepimentu. Altri aiutanu aiutu à aiutà di a salute, finanzii, fortuna , etc.

A preparazione per i ceremònimi di u matrimoniu per a prutezzione di a Santa Vergina

Per i ritimi à u travagliu, a grande impurtanza hà a fede in un risultu pusitivu, pensamentu puri è sincerità. Ci hè parechje regule chì deve esse segui:

  1. Prima di i rituali, hè impurtante di pulizziari l'abitazione, chì hè, per fà una pulitica generale. Hè ricurdatu per tirà tutte e cose senza necessità, liberazione di u spaziu. Dopu à questu, hè vale de custruisce a casa cù erbe. Pudete ancu per passà in i cantoni cù una cannila, leghjendu "U nostru Patria", è scuzzulate a stanza cun bassa acqua.
  2. Hè ricumandemu per aduprà una purificazione interna, per a quali pruvate à stà à u rapidu , ma inveci di starve per un ghjornu. Prima di vultà à a chjesa, hè cunsigliu di lavà di l'acqua fredda.
  3. L'Ordine devu esse in pensamentu, dicendu l'addiu u passatu è scurdate di l'insulsi. Solu mittendu un puntu in u passatu, pudete cuntà di qualcosa in u futuru.

Ritu di cunghjettu per a prutezzione di a chjesa

Un ritu simplice hà da scuntrà à una alma è si maritassi. Per fà cumu, duvete esce à a tonda, finu à l'alba, andà in l'acqui vicinu è recicla l'acqua. Quandu vene in casa, leghjite u líquidu trè volte di a cuspirazione in Pokrov per u matrimoniu:

"Dopu u Santu, cundiscite a mo testa cù a salute, a felicità è a destinazione felice".

U passu prossimu hè di lavà l'acqua è vai per a chjesa, induve esse bisognu di cumprà trè candelli, chì sò stati vicinu à l'icona di a Vèrgine. Hè cresce chì a prima zitella chì hà pudendu chjamà una candela in u tèmpiu sarà maritata in un futuru vicinu. In vista di a flame di a cannila, dumandate a Vergine per aiutà à circà à a seconda mità. Speak from the heart, è u risultatu ùn deve longa.

Rituu di u Matrimoniu cù Meli in u Pokrov Day

U rituali pò esse dumandatu solu per questa festa. Cù l'aiutu, a zitella pò cuntà à u fattu chì ella casarà cù a so marione. Per u so dutttamentu, piglià un capicu latte di u meli naturali è à u mare, dicenu à quellu chì cusì una cuspirazione per u melatu per un matrimòiu in Pokrov:

"Meli dulce, meli aromaticu, Fate l'aiutu è a me vita dulce sì felice! Pi casu era successu è veloce, seraghju una cuspirma magica. Chì u sposu findimi subitu è ​​cun ellu pigliarà. Let our life be sweet as honey will be. Amen! "

Ogni ghjornu in a mattina prima di manghjà, hè una cullizzioni di u mele. Dopu avè un ochju omu digià, pudete sporta di morta di u meli. In solitu, sta succorsa in i misi venenu.

A cerimonia populari di u matrimoniu à Pokrov

Ci hè un altru rituali chì una ragazza solitaria pò sognu di riunione cù un sceltu. In anticipazione, hè necessariu di costu o cumprà una tovaglia di lino. Sè siddu vulete, pudete puru broddu un adornu di u casamentu nantu à questu. À a vigilia di i vacanze, a zitella hè bisognu à un pappagallou di farina di centu. Durante a coccia hè impurtante per pensà à u futuru un sceltu è u casu. À a sera dopu à u Pokrov, duvemu cupà a tavula cun una tela palla, pane u pane è dite questi parolle:

"U me fiancè hè a mo figliola, sperguate, venite è manghjenu pane".

Dopu à questu, ùn tira u tavulu è lasciate finu à a matina. Sì tuttu fù fattu a destra, allura a zitella ave veda u so sceltu à a notte. Hè cume chì u pani è a toghja stanu una energia speciale. Per esempiu, un tela hè cunsigliata per l'adopru in un futuru casanu, u mette sottu à a decorazione festiva di a tavula. S'ellu un figliolu famigghia sunniatu un sònniu, hè bisognu di trattà cù pane pasticcatu, è in un saccu, passatu in notu, fate un filu da u mantellu. Tali manipulazioni cumportanu à u fattu chì ellu riceve sentimenti recíproca. Se ùn pudete scuntrà u sceglie, u pane deve esse divisu in parti è distribuitu, affissante: "Un coppiu" .