U Monastru Pivniy


In u Montenegro, ci hè un grande numaru di sacri erettivi, relii è tempii. Unu di i più grandi monasteri di u paese hè u Monasteru Piva (u Monastru Piva o Pivsky manastir).

Infurmazioni ghjugna

U monasteru si trova in a parti nordica di u statu nantu à a costa di u stessu reservoir è appartene à u cumuni di Plouzhine. U monasteru cumminciò à erigge in 1573 nantu à l'iniziativa di a Metropolitan Sheremetyevo Savaatiy Sokolovich. U primu serviziu era stata in 1586, è in u 1624 u tempiu era cunsacratu da Vasily Ostrozhsky.

U monasteru hè statu erettu durante u regnu turcu, perchè pruvate d'amparà. U postu hè statu chjamatu successu - nantu à u bancu di u fiumu, longu i banche di e cresce i fichi è i prudutti. A chiesa ha 3 navi è presti abbastanti modesta, è a coperta alta manca.

Temendu chì durante a custruzzione di a piaghja idoeléctrica in 1982 u tempiu ùn era inundatu, l'autori hà dicisu: traslassi u monasteru à un novu locu. L'implementazione di stu prucessu hà fattu più di 12 anni.

Descrizzione di u Santuario

A principal chiesa di u monestru Ortodoxu fù chjamatu dopu à a Vèrgine è hè cunsideratu u più grande di u paese. A so longa hè 23 m, largu - 15 m è altitudine alcuni 13 m. A facciata di l'edificu hè fattu di grita grisa è rosa.

Quandu u tempiu hè stata muntava, i cantevule utilizonu grossi blocchi di rocci di tuli dimenisuni, è quarchi òpere sti turrenti ancestati eranu ancu usati. Per questi raggioni, i mura di a custruzzioni sò irreguli è in certi locali sò chjubi chjamati inscritions.

Dintra u monasteru sò imbruttati di numerosi freschi, u primu fiascu chì fù impostu à u principiu di u seculu XVII da un maestru greche incipitu. Fighjendu storii di e Sacri Scritture. Un pocu dopu, i pittori lucali (Kozma è Pop Strahinya) cuminciaru à pintà u topu è u limitu di u tèmpiu. Scrivite i carchi di i santi è i atti di l'apòstuli.

U tronu è e porte di u tèmpiu sò fatti di ivori è di legnu. Bells si trovanu in una parte separata di u patiu sottu à u tettu. À quellu chì ci hè vicinu à quandu una primavera hè stata d'acqua primaria curativa.

Chì hè famoso per u Monasteru di Pivsky?

Unu di i valori principali di u sacru hè a so iconostasi, chì hè stata creata in 3 approche:

  1. U megliu maestru di u tempu, Longinus hà rializatu i primi 3 icone.
  2. In u 1605 una corta intagliata chjosa cù icone di San Giovanni u Teologu è a Vergine Maria era creatu quì.
  3. In u 1638-1639, Kozma hà cunformatu l'iconostasi cù un tagliu di stile rico.

In u monasteru vestry ci sò tesori reali: 183 libri di l'eglise e liturgiichi, 4 evangelichi manuscritti in una scelta d'argentu, u salmetore Georgy Chernovich, l' omophorione Savaatiy Sokolovich, è dinò altre travagli d'arti è oggetti rituali.

In un locu separatu hè una charter emesa da l'imperatore russu Alexander a Prima per u mantenimentu annuale di a chjesa. U monasteru ancu e case di e reliquias miraculus di i sante, per esempiu, Gregory the Théologian, Gregory the Illuminator d'Armenia, u re Uros di Prima Nemanich, martyr Eleftheria è 11 altri.

Un ghjocu unicu di relics puderia ghjunghje i nostri ghjorni grazi à a sala secreta. A so porta una staircase, oculta in u muru, chì era custruitu in custruzzione di u monasteru.

Visitu u tèmpiu

Oghje, u sacru hè un monasteru di u monicu funziunariu. Pudica di a Chiesa Ortodoxa Svedese di a Diocese di Budimlian-Nikshich. Eccu i servizii, i celebrazione sò celebrati, i novi omi sò maritatu è i riti di pattumini sò tenuti.

Peregrins di tuttu u mondu venenu à toccu i reliqui è acquistà cù artifacti medievali. Per via, i candelas sò spessu situati in a sabbia cù l'acqua.

Cumu ghjunghje?

Pudete vede quì cun una scursioni organizzata o in caru nantu à a strada E762, da a capitale hè di 110 km.