Scantu di surci

Qualchese fobia hè precedita da una situazione pratesa. Per esempiu, se un zitellu hè appena amparatu à caminari è per un imprudenza cuglia di colpu, dopu à qualchì tempu hà da teme à movimentu indipendentamente. In u futur, stu teme, sicuru, passa. Un altru scantu, chì si trovi dimustratu veramente in pelle di comedy, hè u scantu di i surci. Parramu più nantu à sta fobia.

Ùn invintate micca

Pariate chì u danu pò esse un pianu chjusu per causà una persona per persona? Sottimà e cummerciu di aceda, abbandunate i tracce dolce, gnaw voce induve ùn deve micca esse. Hè tuttu. Puru muzzicà una persona chì ella hè teme, salvu, sicuru, ùn a voce micca.

I sanu sanu sò assai timbi. Ogni dimenisimu negligentif a mancanza di impietà è u volu constantu. Un'altra cosa quandu vene à ratu. Hè più grande in grandezza, più intelligente è à più agile.

Certi pirsuni si scantanu sanu per a vista di una criatura petite. Sembra que questu hè questu questu "quì, sì, audridore". Fighjulà stu scantu di a me avanna, avana. Anu foru custritti a campà in cundizioni terribili, ancu duranti a guerra. In e capriberti, i rossi è i rossi ùn anu micca solu per l'imprese permanente, ma ancu i città cumpletu. Allora era terribili. Ùn era micca furnisce alimentariu, è quì ste robaranu da u nostru nasu.

U timore pò ancu pruducerà un chjappi displettu è l'apparizione di una calva, cume di serpente.

U timore di bats hè basatu annantu à una falsa figura di quelli. A pirsuni ùn sò micca paroli solu chì sti creatura si stanu torna in vampiri, ma ancu capaci di attaccà una persona è beie sangue. Believe me, i purcii ùn fate micca stu ghjornu. Tutti questi sò echi di i pelle di horror, chì ùn deve micca bisognu di grande interessu. E si sò stati stati in a vostra casa, invece chì ricite di u bastone.

Per disperse di u scantu, avete bisognu di capiscenu una cosa simplice: i rati ci sò più temerati di noi chì l'avemu. Avemu tutte l'oportunità per aghjunghje è "slam". In questa batta, e forze sò inugee iningenu.

Ùn avemu a scurdari chì ogni sustegnu vivitu hè u dirittu di esse.