Daylilies - pianta è cura

I fiori - una decorazione vivera di ogni giardinu. Comu sapete, tutte e fiori fiurenu diferentamente è in tempi diffiuli di u ghjornu. Dunque, da a spertura risposta di e piante devendrà oghje si u vostru giardinu farà stafilà u ghjornu è da primavera à u vaghjimu. Ma micca solu questu hè guidata da i viticulturi attivi. Quantità dipende ancu in predilizioni privati. Qualchissia piace peonii , parechji dàliii , è qualcunu ùn hè in respirazioni indiferente à i ghjurnali. Questu nantu à quelli avemu da parlà.

Daylilies in u giardinu

Questa fiore bella pò, in verità, diventà a perla di u to giardinu. I so fiori bundesidiere sbagliati ti piacevi di tutte l'estiu. E questu hè un fenomenu pocu raru, quandu a fiore fiere 2-2.5 mesi. Daylilies just from such. Inoltre, queste i pianti anu ancu surtimentu decorativu chì si sò perfetti chì sò fittevi in ​​a cumpusizioni di bouquet. Eppuru, forsi, una di e funziunalità più impurtante di questi culori pò esse cunsiderate u so pretensione. Sò capace di crescenu quasi nisuna cundizione, è sopra l'invernu stubbornly. Ma, sicuru, the better you take care of them, the più abbundanti è l'exuberante chì si fiuranu.

Sceglite un locu

L'scelta di un situ piantinu dependerà da chì ghjornu di ghjornu di u ghjornu decide u pianta. U daylilies di variità lucali preferanu i lugares assuciati chì, bagnati in u sole, avarà assai impressiunanti. Ma varietà scuru in u sole di brillanti soffrenu. I petali di i so fiori ci stanu da crepacori è sgagallu. Per queste ghjornu di ghjornu hè megliu esse elettu un postu più ombrevule. In ogni casu, per i dui, preferibbilmente a mancanza di arbusti arbusti è tremula.

U tarritoriu deve esse bèzzate, spertu è riccu in composti urganici. Comu a maiò parte di fiori, i ghjorni di u vitture ùn si senti mortu in u territoriu acidicu. In principiu, ùn ci hè bisognu di fà sforzi speciali per preparà a terra pè travaglià e diurni. U bonu ghjardinu ghjenu suitallu.

A pianta

A pianta di daylilies pudete cumenciu in a primavera è continuanu à l'estiu. I fiori cumprati pò esse posti immediatamenti in u locu apposta per elli. Prima di cultivà a pianta, hè cunsigliatu per inspeccionà è sguassà tutte e pezzi mortu. Sì l'arrabbiarii di a pianta pruvendu di lattice è asciuttu, ponu trasfurmati di un pezzu in l'acqua chì aghjunghje una piccula quantità di fertilizzanti. Sì e radichi hannu nu dannu minurizatu, ci vole à trattà cun un fungicida. Questa hè particularmente bella quandu si pianta in l'estiu.

U prucessu di cultivà hè abbastanza sèmplice. Un cavallu grande hè digatu. In u so centru, ci hè necessariu di lascià un piccolo torcu in quale u postu hè statu posta. Hè necessariu di spreite cù cura e so radichi. U collu raging ùn deve esse troppu prufunditu (micca più di 2-3 cm). Riuzzioni cù l'acqua, cullà a pianta cù u sughjettu, sberghjennu a piccula. Avè finitu l'atteru, passà a regola abundante.

Quandu mi pozzu traspurtari i diauleti?

U traspurturi di ghjornu di u trasplante pò esse quasi in ogni mumentu. Facilità di trasfirià u trasplante è acquistà in un novu postu. Ma a maiò parte di i culturi di i fiori ci ricumandenu un trasplante in l'agostu, dopu à l'uttimi ghjuridichi.

Top dressing di daylilies

Oghje è bonu vistimentu di i ghjorni di uttini sarà prumette di fugliale abbundante. Semu dettu avà chì ùn hè micca un fertilizante universale adattatu per tutti i soli. Dunque, sceglite u fertilizante, basatu nantu à e caratteristiche di u vostru situ. S'ellu ci hè una mancanza di terre, per esempiu, u putassiu in u ghjornu di daylily hè giornu giallu. In questu casu, preferenza si deve esse furnitu à i pratassi. U l'adopru di u fertilizante di fosforu hà un effettu benefizièvule nantu à u sistema radicali è u sviluppu di e zitelli.

I primi fertilità si deve eseguite sùbitu dopu a chjera cascate cù fertilizanti culti. A seconda volta si deve alimentatu à a fini d'aprili à inizziu maghju. Questu hà da avè un effettu pusitivu annantu à u crescita è u sviluppu di e piante. A terza volta per nutriscia di i ghjorni di ghjornu hè ricunnisciute durante a formazione di u budiu attivu in ogni ghjornu. L'alimentazione finali hè fatta in Augustu. Hè destinatu à crescenu u nummu di fiori annu dopu.

Malati di daylilies

Malgradu u fattu chì i ghjurnali sò durosamente, sò ancu sottumessi à parechji malatii. A più spessu in jardinieri ci hè una mancanza di fioritura in a pianta. Perchè chì u dulurusu ùn spunta? Ci hè parechje razze. I principali cagiunati sò: a deep penetration of the root necca durante u travagliu, a sobredizioni di fertilizzanti di nitrogenu, l'umidità eccessiva di u mare. In tutti questi casi, a pianta continuerà crescenu, ma, sfortunatamenti, ùn vinaranu micca e fiori. In casu di sta succorsu à i vostri amichi, u megliu hè stata per trasplastu i ghjurnali in un novu locu, cù tutte e cundizione necessaria.

Comu pudete vede, ùn ci hè micca diffiultà à cultivà è cura di i ghjurnali. A cumplimità di sti normi sempriculi vi aiutà à ottene boni risultati, è i fiori brillanti di a ghjurnata spusarà u piacemulu tutta l'estiu.