Sightseeing in Lviv

Europa senza passaportu? Fà sè simple è simplice. Ancu esse faciule più piace chì pari.

Scuprite u Lviv, Ucraina.

L'abbitanti di altre città di u Ucrania camminanu circa a cità cù par cù turisti straneri, navicà u mappa, veddi l'architettura vechja è piglià l'imaghjini in u pianu di u focu di Lviv, perchè Lviv ùn pare micca altre città ucraini.

Sottu à l'aguja nera

Un tali nome romantica hè u museu di LFP di Lviv. Cio nettu chì a facciata di a farfantarìa è u patio, chì pò ancu esse visitati, currisponde à l'altru è l'architettura di quartier de philistines ricci di u XIX seculu. A dicurazioni interiore di i salute di a Spidali hà ancu cunservatu un stili particulari: pareti bianchi, armeri è scala, maghi di buttigli di veture sottu à e porte ...

U più interessante interessante, sicondu l'opinioni di i visitori, hè una scala farmatica attaccata à i figuri di bronze di i vieimi simboli di a medicina - Asklepia è Hygiene. In l'exhibiti di u museu ci hè un libru di prescillu vechju di i spiegatori di Lviv è un herbariu cù i più ricchi pustati medicinali di u mondu. I visitori sò invitati à visità u labru in Furmazione, induve esse armari securizati, cutters in u grassu è altri meccanichi per i prudutti. In quarantini buski di lignu vicinu à i muri di a Farmacia sò u famusu «vinu di ferru», chì aumenta u nivellu di ferru in u sangue. Pudete cumprà, ma ùn averete micca da bevià da un vetru - i vostri denti perderanu. Per a tastera di stu vinu devendia necessariamente piaghja di stuppa.

Chic di a corte francese. Versailles di Lviv

U Palazzu Potocki in Lviv hè un edifiziu, cù i so interiors in riunione di a moda francese. Marmi, canvassu, specchi, stucco, sita nantu à e pareti è indurata nantu à u teppi. U rinfresertu è l'incantu di a corte francese hà literalmente trova in l'aria. Cù crescita, u Palazzu cumpietta ancu à l'architettura francesa di i tempi di u rè Luigi XVI.

U decoru di lussu di u Palazzu hè riformatu è hè in cundizione excelente. In a custruzzione hè una esibizioni di a galerie d'arte, esete sò stati nantu à u second floor.

Salo: "Scho not z'im, allura ponadkushuyu"

Ciò chì ucrainu (è russu troppu) ùn piace u bacon? A questu pruduttu di a cucina naziunale in u Ucrania sò trattati cun rispettu, è exhibenu scultorii è scultural d'un pruduttu favuritu in u Museu di Fat in Lviv. Certi valori di u museu, per esempiu, "labbra di Merlin Monroe" da u grassu, pò esse tastate.

Per pruvà l'esibiti hè offru in un restuità chì hè ancu parti di u museu è hè aggratu cù altre, micca esporà comestible. Per esempiu, posters diva glamurosa cù fette di grassu nantu à u so pettu o l'imagine di un pezzu di grassu cù a scrizzione "Fat Fat Malevich". Eccu un mistu europeu u ucrainu di Lviv.

Fate invernale

Riccu in u mondu di a cità di Lviv. Ma quantu u Museu di Pharmacy è u Palazzu di Potocki partenu in u fondu quandu a cità vene à a cità invernu. Erode di e carru sò i darts di Natale - i principeseti attraversati di Lviv à l'invernu. A cità si ferma seriu a tradizione di ricèghjanu i sacchetti di i stori di Natale. Sutta u sughjettu nantu à e tàvule ponenu u pagame, è nantu à queste ponenu numeri chjuchi: Vergine Maria cù u zitellu, Ghjiseppu, l'anghjulu, i Magi. I vostri picciotti li piaci à fighjà à i tagghiate cù i cordone di pelle, è stà à sente storii nantu à u zitellu Ghjesù. L'altezzii di e chjese cattolici, chì in u territoriu di Lviv sò abbundante, sò cuparti da a neve è brumeanu cume lumi di u vitruvelletta.

U spiritu invernu in Lviv hè u spiritu di un conte di fiancu animatu roaming u rocca di pedra trà l'antichi edifici.