Chì ùn ponu esse esportatu da u Tailanda?

Quandu vo passite in vacanze per unepo paese exoticu, perchè, sicuru, voi aghjunghjendu rigali di l'amici per ellu, è parechji rigali in sè stessu. Ma in quelli paesi cum'è Tailandia in i strati, pudete cumprà assai di una varietà di articuli chì sarà eventualmente cullate à i costi. So avaremu a prublemi à i customs, chì ùn aghjunghjenu micca qualcosa à u restu, avemu capitu i règule di crescire di caccia da u Tailandianu.

Chì ci hè pruibitu per esportamentu di Tailanda?

  1. Ivory . U cummerciale di i prudutti d'ivori hè pruibitu, perchè e cose fattu da ellu, di sicuru, ùn pò micca esse esercitatu da u paese, è hè solu impussìbule di cumprà. I Mercanti puderanu capisce chì avete tuttu legalmente, sicondu i liggi, ma sta stituzzioni sò una frase vittima. Se ùn avete micca bisognu di prublemi à i costi, sceglite un solu souvenir un altru mètu.
  2. Prodotti da a cunchiglia di i turtles. In u Tailanda, spezie vanu di tartaruga marina, chì sò minacciati di extinzione. Questi spezii sò tutte di a leghje, è a so catta hè pruibita, ma, invece, a vendita ponu truvà varie parechje cose fattu di una cunchiglia di cunchju è ghjennaghji, buccioli, etc. A vendita è compra di questi elementi hè pruibita da lea.
  3. Capanna. L'esporzioni di cunchitti di Tailanda, maiò grandi grandi maiori, hè ancu pruibitu.
  4. I cavalli marini. Questi l'abitanti di u mare ci sò ancu prutetti per a lege, ma in u mercatu pò vede un gran numaru di cavalli sefani, chì sò più spessu usati in a medicina famigliali, è i turisti sò venduti cum'è chjave chjave. Cumprate cavalli di mari salitu hè illegale è esportatu da u paese.
  5. I Tigri. I gatti grandi salati sò ancu prutetti per la liggi, cusì a rimorca di u pelle di u tigru, u so cranu o di colti hè illegale. Dopu à u mercatu pudete truvà tuttu questu in bundanza.
  6. Insetti. Arcuni spezii di foglie è bugatti sò tutelati per leghjime cum'è periculosi, per ùn esse micca esse esercitati da u paese. Se ùn cunnosci micca u tipu di sti insetti è ùn ponu dì micca cun certezza quale sò legalmente vindutu è quali ùn sò micca, hè megliu micca cumprà micca à tutti per esse micca di prublemi.
  7. Bats. I battelli chì ghjucanu un rolu impurtante in a flora è a fauna di u Tailanda, a leia chì pruteghja ancu. Ma pudete truvà ghjunghjite à pezzi sulliati. Ùn cumprà micca - hè una vuluntà di a liggi.
  8. Coralli. Pudete ammirazzamentu di coralli, ma ùn pò micca piglià fora di u paese. Certu, certi coralli in u vostru bagagliu ùn pò micca attentà, ma vale u risicu?
  9. Crocodiles. Una varietà di cocodrali stuffed ponu esse truvata in a Tailanda in ogni locu, ma ùn pò micca piglià fora. Invece, una volta, hè strattu.
  10. Buddha. Ùn pudete micca fà fora di i stati di u paese di u Bouddhie cù una altezza di più di 13 cm, è dinò tutti i mudelli d'imagine di Budda. Dunque, in i mercati Tailanda pò spessu vede i pittura cù stampa di Buda, cutjata in parechji partiti, chì face a so eliminazione tutte legale.
  11. Frutta. L'esportamentu di i frutti di u Tailanda hè assai leggente, ma hè cunsigliu per avè purtatu in u bagagliu. Durian ùn si permessa di esse esercitu.
  12. Alcohol. L'esportamentu di l'alcoolate da u Tailanda hè permessa, ma ùn pudete exportà più di un litru. Per ellu di a norma permessa - fine è confiscazione di e bevande.

Cusì, eccu avemu è quelli chì ùn ponu esse esportatu da u Tailanda. Di sicuru, ci sò assai restrizioni, ma hè megliu affruntà cun elli, perchè ùn avete micca de pagà multi privati ​​à i so aduani è ùn spona micca a vostra ricerca di viaghja. E à ciò chì pò esse purtatu da a Tailanda - altru articulu.