Dmitrov - attraversu turisticu

Dmitrov hè una cità chjuca in i subborgi, chì, benchì, hè distinatu da a so storia rich. Un viaghju per questu cità pruvinziale ùn hà sicuru ti piace vi. U primu, ùn hè micca finu da Mosca, solu 50 km da u Ring Road di Mosca. In siconda, ci hè quarchi cosa per vede in Dmitrov: hè a Cumpagnia di Assunzioni, u famusu Dmitrov Kremlin, u monasteru di Borisoglebsky è assai altri viaghjà. Inoltre, in terzu, sò tutti moltu chjuculi, è pudete passà facilmente passate stu postu interessanti à pedi. In una parolla, puderete salvà à Dmitrov per impresioni!

Beautiful places and attractions in Dmitrov

A storia di Dmitrov principia in 1154, quandu Yuri Dolgoruky hà chjamatu a cità cundotta in l'onore di u so figliolu, cunnisciutu cum'è Vsevolod u Nest à grande è battizatu da Dmitri . Quasi mila anni passati di a cità ùn pudianu micca affettà u so aspettu: in u 13u seculu era una fortezza di difesa, è finu à questu ghjornu hà sempre survivutu un anticu murale di terra. Inoltre, Dmitrov era di grande impurtanza in u duminiu, postu chì a ruta di u cummercializmu tramandava quì, è in l'epuca medievale eranu assai sviluppati.

Kremlin Dimitrova, picculu, ma assai culuritu. In u XII seculu, era un postu difensivu, di tutte e furtificazioni di quale, finu à u nostru tempu, anu righjuntu solu l'abitazione di earthen citatinu. Ma l'architettura di u Kremlin Dmitrov hà survivatu à questu ghjornu, per ùn esse in a so forma originale.

Mandatori à visita in Dmitrov Dormition Cathedral , chì hè u centru di u complexu architettonicu di u Kremlin. Hè apertu à i visitori, è in ssu postu hè una iconostasi unica di cinque tarri. A catedrale fù ricustruita più di una volta, è oghje hè unu di i tempii più belli di a regione Mosca.

À l'intrata à u Kremlin Dmitrov, i visitanti si sò cumbatte da u prìncipi Dolgoruky stessu - sicuru, bronze. Hè, cumu si indicanu u locu duv'è a cità serà edificata.

In più di u munumentu per Yuri Dolgoruky, una altra famosa scultura di Dmitrov hè u monicu di Cyril è Metodi , stabilitu vicinu à a Catedra di Assunzioni.

A strada, oghje Dmitrov Kremlin hè un museu di riserva , induve pudete acquistà cù a storia di a cità. U museu presenta trova interessanti interessanti, cum'è troii archeologi di u preghjudiziu monguli, è dinò di l'antichi monumenti di l'arti di tempiu russu.

È, finarmenti, u ponte di l'amori hè un locu pocu insegna in u territoriu di u Kremlin fugliale specialmente per i novu, chì vulianu perpetuà u so amori cù l'aiutu di un castelo suspende nantu à a raia di u ponte. A bona tradizione hè in Dmitrov!

Durante u tempu suviu, in parallelu à Dmitrov, u canali di Mosca-Volga era custruitu. À u stessu tempu, era DmitrLag, un campu per i prigiuneri chì custruìanu u canali. U dipartimentu di a custruzzione hè stata in l'edificu di u monasteru di Borisoglebsky da u 1932. Stu templeu hè stata custruita in u XV sèculu è hè issa restituita in tuttu. I più notevuli in u gruppu di u monasteru sò a catedra in ciupertoriu di Boris è Gleb, Chiesa di San Nicola è a Chiesa di San Nicolau l'omu Wonderworker.

Dmitrov, anche famoso per i so monumenti storichi, hè in fattu una bella cità moderna. Hè assai pura è neta in pratica cù assai grande cità. In Dmitrov oghje pò vedà numerosi centri cummerciale, i più altu fonti , cafeti è ristorante. No tantu tempu, i facilidades sportivi sò stati construiti in a cità - u Palazzu di Ghiaccio è u Centru Stremu .

Ùn ignurà a zona di cummerciale di Dmitrov - una zona di pedestrianu cù assai buttreghi. Quì pudete cumprà un souvenirs commemorate un viaghju à sta maravigliosa ville vicinu à Mosca.