U Palazzu di Tavrichesky di San Pietroburgo

Unu di i posti più famosi di a cità nantu à a Neva hè u Palazzu Tauride. Hè situatu vicinu à u Smolny di l'Istitutu è u Monastru Smolny è ancu attraversu migghiara di turisti di tutte a Russia è di l'étrangeru cù u lussu di decoru d'interiore è rigore di forme esterni.

Storia di u Palazzu Tauride

L'apparizione di u Palazzu Tauride in San Pietroburgo hè assuciatu cù u cumannanti di l'armata russa in a guerra russa-turca - Grigoriu Potemkin. Dopu à u so attuali strategicu per l'Imperiu Russu, Tavrida, a penisula di Crimea, anche anche. A littirariu favurita di Catarina II hè aghjuntu di u prefissu Taurariu à u surname. Per a cunvenzioni di a so stata in San Petesburgo, u Earl urdinò di custruisce un palazzo in u 1782. Per l'erecció di u Palazzu Tauride, Ivan Starov fù sceltu per l'architettu, cù quale Potemkin hà purtatu un amicu cercanu ancu anu mentre studiu à u gymnasium. È da u 1783 à u 1789 a realizazione era realizata, per quale un situ fù sceltu nantu à i banche di a Neva in distanza da u centru di a cità. U palazzu possa torna boli luxurieux, notte, concerti, cene. Dopu à a morte di Potemkin, Catherine II pitture u Palazzu Tauride hà fattu a so residenza. Paulu hà datu una struttura magnifica sottu i stazzili per u Regimentu Konogvardeysky, per chì u palazzu cadì in decadenza. In ogni casu, sottu Alejandro I fù restituitu per l'aiutu di l'architettu L. Rusk è l'artista D. Scotty. Da u 1907 à u 1917, a Duma di l'Aste è i so reunioni. A strada, in a primavera di 2013, a risturazione di u Sala di a Duma di u Palazzu Tauride in apparizione, chì avia à principiu di u XXu seculu, era in ghjinirali.

Duranti a rivoluzione, u Cumintu Provisionale hè stata custruita quì, seguita da u Governu Provisionale. Sotturita u putere sovièticu, u palazzu era l'Scuola di Partitu Superiore di Leningrad. Oghje chì a sede di l'IPA CIS sò situati quì, cunferenze, congruite, avvene puliticu sò disposti.

Palcalu Tauride: stile è architettura

Sicondu u prughjettu Starov, u Palazzu Tauride hè statu fattu nantu à u popularu stile Russu - in forma d'una carta stinnilata "P" è fù turnata da a fachada à u fiume. Esse un esempiu excellentu di classicismu strettu, u fraccaliu ghjuculevule cù a so simplicità è à a listessa sò solidità. Da u so centru cintrali allughjanate parechje alte lateral simetrici di dui storti, cunnessi da e transizzioni di una storia. Tuttu u spaziu in u so cumpensu una vasta entrata di l'attrachju, in a prufundità di quale ci hè un póricu Romano-Doricu cù sei culleghji. A principal parte di u bastimentu hè in una dicurazioni cù una cupola. Prestu ùn hè micca una decorazione da l'esternu hè compensata da l'atmosfera di luxurii internu di u palazzu. Dopu à u vestibule hè un cume figurante octogonal di quadru Hall. A Catherine Hall di u Palazzu Tauride hè immediatamenti detta è hè una galeria cù assai culonnii è parechje intrecciate. Allora segue u Garden di Ghjerusalemme - una stanza cù pareti di vetru è un tettu, induve campagnoli esotica eranu stati cultivati.

Quasi ogni stanza hè imbuffula cù parchjone luxuriali da i boni caru, dipinti in muri, telebli magnifichi, moquette, mobili.

U Palazzu di Tavrichesky: excursions

Visita el palazzo majestuosu è admira a so decorazione chì quellu chì vole in ghjorni di travagliu. Calle Shpalernaya, 47 - hè l'indirizzu induve si trova u Palazzu Tauride. Oghje ghjornu sò da 9 à 6 ore. I visitori sò indicati Ekaterininsky, i Còmpuli è Duma. In modu, hè un salottu d'organu in u Palazzu Tauride: in 2011 u settore di Cupola hè stata in u Dome Hall. Hè rimpiazzatu l'attru cchiu vecchiu di u cunti Potemkin. Per quessa, i cuncerti in u Palazzu di Tavrichesky, induve a musica hè scritta da i grande cumpusitori - Grieg, Beethoven, Handel, Bach - ùn sò micca spécidii.

Ossevuli di San Petesburgo seranu ancu interessatu in visità altri palazzi: Yusupovsky , Mikhailovsky , Sheremetyevsky , è dinò a vista di i so bordu .