St Michael's Palace di San Pietroburgo

A capitale di u nord hè famosa per a so abbundanza di attrazioni architettoniali: u Palazzu Yusupov, u Palazzu di Invernu, u Palazzu Anichkov è assai altri. Unu di elli hè u Palazzu Mikhailovsky, situatu à u centru di San Petesburgo, in: Strada di l'Ingenieria, 2-4 (Gostiny Dvor / Nevsky Prospekt metro station). Avà u museu di u Statu Russu.

Storia di a creazione

Lu Palazzu Mikhailovsky data da a fine di u XVIII sèculu. U 28 di Ghjinnaghju di u 1798 in a famiglia di u Regnanti Imperu Paul I è a so moglie Maria Feodorovna nascita u quartu era - u Grand Duke Mikhail Pavlovich. Immediatamente dopu à u nascita, Paulu urdinò a cullezione annuali di fondi per a custruzzione di a residenza di u so figliolu u più chjucu Michael.

A so idea ùn hè mai messu in pratica da u imperatore. In u 1801, Paulu hè mortu cun uccasioni di u coup palazzo. Però l'ordine hè statu eseguitu da u fratellu Paulu I, l'imperatore Alexandru I, chì hà urdinatu a custruzzione di u palazzu. Cum'è l'architettu di u Palazzu Mikhailovsky, l'illustrariu Charles Ivanovich Rossi fù invitatu. Doppu, per u so travagliu, hà ricevutu l'Ordine di San Vladimir da u terzu gradu è una intravata di terra per a custruzzione di a casa à u spensione di u tesoru statale. In a squadra cun Rossi hà travagliati sculturi V. Demut-Malinovsky, S. Pimenov, artisti A. Vigi, P. Scotti, F. Briullov, B. Medici, carvers F. Stepanov, V. Zakharov, designer di marmo J. Schennikov, Bowman, A. Tour, V. Bokov.

U prughjettu di u gruppu di u Palazzu Mikhailovsky ùn era micca in a reorganizzazione di l'edificiu esistenti - Casa di Chernyshev, ma in a creazione di un spaziu urbanu unicu architettu. U prugettu tocca à u palazzu (u principale di custruzzione è l'albitre straggiate cum'è un sanu), è a quadra in fronte (Piazza Mikhaylovskaya), è dui strade - Incisione è Mikhailovskaya (strade nova cunnuttite Palazzariu Mijailovsky avec Nevsky Prospekt). Sicondu u stilu architetturale, u Palazzu Mikhailovsky pertenece à u patrimoniu di u classicismu altu - u stilu Imperu.

L'architettu travaglia à u travagliu in u 1817, l'impositu fu fattu in u 14 di lugliu di u 1819, a cunstruzione di u 26 di lugliu. I travaglii di i travaglii sò stati cumpresi in 1823, è finisce - in u 1825. Dopu l'iluminatu u palazzu di u 30 d'austu 1825, u granducatu Mikhail Pavlovich hà trasladu quì cun a famiglia.

Interiors di u Palazzu Mikhailovsky

In l'internu di u palazzu si eranu inclusu abitazioni persunale (sei camere) di u Grand Duke, stanzi d'ospiti, case di l'appartementi, cucinari, salotti di utilità, biblioteche, frontiere, réception, salottu, studiu, scala principale.

White Hall - l'orgogliu di l'imperatore

Da u giardinu nantu à a second floor di u Palazzu Mikhailovsky fù custruitu u Hallu Biancu. U mudellu di u salottu hè statu prisintatu à u Re di Enricu Henry IV in u so grandi disignu. In i tempi di Mikhail Pavlovich, u palazzu era u centru di a vita suciale di a nubiltà russa.

A storia di u palazzu

Dopu à a morte di u granduca, u palazzu passau à a so vedova, Elena Pavlovna. A Grand Duchessa hà da passà in i cumuni di residenza di i figuri publici, scrittori, i scientisti, i pulitici. Eccu, i prublemi impurtanti di e rifurmi è riformii di i 1860 hè statu discuttu. Per Ekaterina Mikhailovna, chì hà ereditatu u palazzu dopu a morte di a mamma, l'appartamentu di ottu uttù è a porta di a facciata eranu stati in l'armata Manege. Nòvi prupietarii, i zitelli di Ekaterina Mikhailovna, cuminciaru à pagà l'alliori, una uffizzione era apertu per ricuperà e coste di mantene u palazzu. Perchè i membri di a famiglia di Ekaterina Mikhailovna eranu subjecte stranieri, hè decisu di scambià i Palazzu Mikailovski da elli. Dopu sta transazzione in u 1895, u palazzu fù abbandunatu da i so antichi diritti.

7 di marzu di 1898 in u Palazzu Mikhailovsky fù apertu u Museu Ruso. In u 1910-1914, l'architettu Leonty Nikolaevich Benois hà designatu un novu edificiu per a mostra di a cullizzioni di u museu. U Palazzu Mikhailovsky, chjamatu in onore di u creador "Benois's Corps", face à u Canali Griboedov cù a so faccade. A custruzione di l'edificu fù cumpletu dopu a prima guerra mundiali.