Hyperplasia adenomatosa di l'endometriu

L'iperippasi adenomatosa di l'endometriu hè una malatìa chì si sinònimu di iperpassi atipica. Hè relatu à patologichi precanceranu, per u fattu chì ci hè un risichtu assai risicu di l'oncologia. U sintimu sintimu di iperplastia adenomatosa hè u sangru uterine. In i femine, anu osservatu viulazione di funzioni reproductive, menstruali è sexuale. Diagnose sta maladie cù l'aiutu di l'esaminamentu histologicu è i signali principali sò:

Tuttu i signali spicciuti di u norme sò avè un altru graduu di gravity è sò una manifestazione clinica di l'iperplasia adenomatosa atipica di l'endometriu. Atypia di i celi compostu precisamente in u fattu chì rejuvenate rapidamente è sò propensi à anaplasia. Questu porta à u fattu chì e ciule cumincianu à multiplicà attivamenti è sviluppu eventuali in celluli canceru.

Trattamentu di iperplasia adenomatosa endometriali

U trattamentu di a malatìa deve esse realizatu sottu a tutela di un spicializatu è dipende e tappe è e furmi di a malatia. Ci sò parechji mètudi basi:

L'iperplasia Adenomatosa, ancu dopu una terapia seriosa cù drogheri hormonal, pò rinvigurà, per quandu u cuntrollu hè impositu, hè necessariu di sceglie u trattamentu kirurggicu.

Ricurdativi chì cù un diagnosticu puntuale è a deteczione di a malatia, puderanu a modu più efficace à u cursu curretta di trattamentu cù cumplicità minima.