Chì ci hè utili per u fegato?

U furu hè un urganu impurtante, senza u so travagliu u corpu ùn hà micca survigliatu. U vespiru faciule una furmazione di purificazione, per quessa, neutralizeghja i sustanzi tossinichi è di i sustanzi periculi chì intrinu in u sangue da l'intestinu. In u nostru tempu, u travagliu di u fianu, cumpone i prudutti di pratiche ecunumia è povira, perchè questu u corpu necessite sustegnu utili. Per u fegatu, assai verdura, pesce magicu sò utili, ma i carichi sò dannichi. Per rinfurzà l'ottimisimu u riprissioni di u fianu, aiutà à scaricamentu di ghjorni.

Importa cun quistioni - chì hè bonu per u fegato è ciò chì hè dannusu, avete dettu avà nant'à a manera curretta di vita , chì hà un effettu benefizièvule nantu à u furu è u corpu entene, ma i malinzii: l'alcoolate, u fume, è l'usi di sustanzi tossicali è di e drogues inevitabbilamenti ruini u corpu.

Affetta negativamenti u funziunamentu di u fegatu freckie di cumpunenti di cumpunenti chimichi cumplessi - drogi, malatii infittivi. Hèvulite A, B, è C virus pò causarii infrazia seria in u fegato, perchè ùn pò micca usar altre cose chì pò spèntre à a vostra pelle (accesori di manicure, arranti, razors, etc.), è evite u sexual casuale senza tuteli.

Hè difficili per u vespiru a travaglià quandu manghja assai documenti. Stu corpu hè rispunsevule per u livellu di glucose in u sangue è per a sintesi di glucogeni. U immensu usu di carbuidrati rapidamente digerisci induve un disruptu in a funzione di u furu.

Utili per u fianu sò l'attività fìsica moderata, postu chì, cun elle, u pruvistu di migliurà, u liver hè più faciule per purifiri u sangue. Per u benefiziu di u travagliu di u fegato, quandu hà da esse ghjorni di vagnatu, quandu si pudete usà un pocu quantità di alimentazione per ghjornu. Sò stati capaci di rinfurzarà e cèl·lula livera è facilitate a so travagliu parechji prudutti.

Ciò chì cibo hè bonu per u fegato?

Alimentarii utili per u fegatu includenu l'alimenti chì sò ricchi di vitamini A, E è C è sò facilmente digeribile. Eccu, vi facilitarià u travagliu di u fegatu cù i prudutti di a dieta chì ùn cuntene una gran quantitata di grassu è colesterol. Parechji platti in u tavulu cuntenenu l'olii, è cusì, per u livatore sò ùtule solu l'olii vegetale, per esempiu, l'oliu è l'usura di crema hè permessu solu in quantità chì parechji.

I prudutti utili per u liver include u pesciu di variità bassa di grassu, per esempiu, coddu, trota, pesce, pisci, carni piccati, carp. Nta stu pezzu cuntene assai pruduttu è, solu utile, di grasi di u cumplessu omega. Ci sò vitamini A è E utili per u fegatu, chì prutegginu a membrana di i cèl·loli liver è aiutanu à sustene u putere destruzzione di toxini.

Per travaglià u fegato, hè utile aduprà prudutti di u latte à leone. Uveranu un impasticu naturali, chì assorbenu a maiò parte di e sustanzi preghjudiziu in l'intestinu, perchè una petite quantità di toxine scritte u sangue è u travagliu di u fianu hè simplificatu.

Utili per u cereali di u vitru à u cereali, chì sò ricchi di complexe di vitamine minerale è di fibra. Minerali è vitaminani furtificanu u sistema immune, è per quessa a resistenza di i ciuciuli di u fianu. A Fibra aiuta à attivà u travagliu di l'intestini, è, cù massi di u moco, sò dedudu parechji sustegni "dolci", facilitate cusì u travagliu di purificazione sangue.

Analizà ciò chì i frutti sò utili per u fegato, hè necessariu di nutà à quelli frutti chì sò ricchi di vitamini A è C. Cosa più utili per u fegato sò di carru, di u pumadoru, di a zucca. Sti prudutti aiutanu à restaurà l'hepatociti - cellulite particulari di u corpu, à u quali u fegatu, duveranu e so funzioni protettiva in u corpu.

Parrannu di i benefizii di i prudutti ùn anu micca bisognu di l'acqua. Per fà facilità u travagliu di u fegatu, hè necessariu di vìviri filtrati, acqua purificata da almenu u un litru di u litru per ghjornu. Hè bisognu di vìviri un vetru di cale spusate di a matina nantu à un stomacu vacanti - questa accetta vi benefiziu a travagliu di u viaghju gastrointestinali è aiutà à rinunce i prudutti di l'attività di i bacterium intestinali naturali accadutu di a sira, chì, à u turnu, benefizarà u fegato.