Modu Infurmazione à 1 annu

U caprettu hè un ominu chi u ghjornu avete bisognu d'un sensu enormu è cura. Ogni mamma prova di fà ogni ghjornu un ziteddu u più valori per a so salute è u sviluppu. U sonnu, l'alimentariu, i ghjurnati, i spassighjate è parechji prughjetti accuncianu sistematicamenti u mese novu dopu à mesi. E e necessità è u cumpurtamentu di migghiori in un annu avemu cambiatu rapidamenti. Chì duverebbe esse a rutina ghjurnata di un zitellu finu à un annu, chì permettenu a mamma per aduprà a cura necessaria è micca di scurdà di e dati impurtanti?

Sleep and wakefulness

U regnu di u zitellu cambia parechji volte in u primu annu di a vita.

I primi trè - quattru simani di u ghjornu di a vita di u babbu hè in l'alimentazione è di dorme, u tempu di vigilia hè assai curtu è hè di circa 15 minuti.

E già da a seconda settimana hè necessariu accustomà a foglia per distingue a notte è ghjornu è micca per fallu un ritmu normali. À l'alimentazione di a notte, ùn fate micca u soru, ùn ponu accumpariu u lume. Fate chì u zitellu s'apre sò dorme à a notte.

Accuminciannu da 1 à 3 mesi, i babori cumencia à stà svegliu è di dorme menu. Un certu reginu hè sviluppatu è a durata di u sonnu di u zitellu per un annu averebbe circa 10-12 ore à ghjornu. Ma ùn scurdate micca chì ogni figliolu hè irregularità individuali è piccati in u ritmu sò a norma. Ricurdativi chì l'emozioni negativi (scorci, disputa) è pusitivi (rigali, clientni, ghjoculi) puderanu troppu travaglià u zitellu. In questu casu, u tempu di u sonnu sarà di più.

Cusì, duie dui sighjini di ghjornu sò formati gradualmenti, prima di l'lunche è dopu (circa à 14-15 ore à ghjornu) per duie ore. È à l'annu ùn hè solu una sera di ghjornu dopu a pranzu.

Modu di power

U regnu di u dietu di u zitellu ùn hà micca cambiatu praticamenti per un annu à un mesi. L'alimentazione di 3 mesi hè di circa 6-7 vittori à ghjornu. Ma à u 6 mesi, mentri u zitellu hè annunziatu, u so regnu pò esse cunservatu gratuitu. A meza annu, u zitellu àbite a manghjà 5 ghjorni à u ghjornu è à l'annu solu 4 volte.

Dopu à quattru misi, l'intruduzioni di i primi com'è alimentarii cumplementarii da purè vegetale di viti bianchi (patate, zucchini) è compoti di frutta è dilucchiati (circa 50 ml per ghjornu) hè pussibile. Lure hè sempre datu prima di a benzina principale o prima di alimenta i mischji. In u quintuimu misi, u viticume hè intruditu nantu à u latte diluitu cù l'acqua (un per un), è u percentualità di cereali in u cereali hè micca più di cinque. In sei mesi in puré di verdura, inveci di caldo di verdura, pudete micca aghjunghje micca un pollu forte o vacca. U 7 u mesi, un ovu fernatu raffinatu è a carne picca moltu sò agghiunciuti à a dieta. Ma ùn deveremu micca chì l'ameglieva un zitellu ricevi sola da vulintà, è l'attraversu, mentri a famiglia hà u scanu, lunch o cena. Cusì, u regnu di alimentà un zitellu per un annu hè carattarizatu da una varietà graduali di u menzu di u menzu di u menu è i porghje maiori.

Spassighjati è ghjoculi

Circundendu à passi, ponu esse nutati chì u più optimu per un zitellu sera 3-4 ore in l'aria aperta. Inoltre, u clima bonu è u statu sanatu di u zitellu sò assai impurtante.

I ghjucati di u sviluppu duveranu accade finu à chì u zitellu hè stancu. Prima di vultà à u lettu ùn sò micca benvenuti, perch'elli ponu conduce à a soberexcitación di u zitellu, andà in dorme seranu problematique.

I prufani higiènici sò ancu impurtanti. Hè ricivutu accade à duie volte à u ghjornu. A lavura di mattina vene da u zitellu annantu à un novu ghjornu, è u bacinu di a sera hà intrudule per dorme.

Sì u seguitu u regnu sistemàticu di u ghjornu à 1 annu (alimentassi è sughjornu à u stessu tempu), u zitellu serebbe rapidamente utilizatu à a rutina aspetta. Se i genitori hanu un certu regimenu, po chì, com'è regula, u zitellu siveru a listessa inclinazione. Hè impurtante per esse sensibule à u cumpurtamentu è i desira di u zitellu. Dopu tuttu, serà megliu faciule per un zitillù adattà adattà, se i so bè i bisogni sò intravessu. A patience è l'amori per u zitellu t'aiutanu à truvà un cumpruminu durante u ghjornu.